Reviews over Werk-privébalans bij Albert Heijn

1.164 reviews gevonden voor de zoekopdracht.
Je kan best goed verdienen in een supermarkt. Leuke collega’s. Super flexibele uren je kan het makkelijk combineren met school.
Pluspunten
Lekker betaald
Minpunten
Kan soms stresvol zijn. Werkdruk
Deed kassa, als er niemand bij de kassa was mocht je niet praten met collega's niks en er wordt vet slecht betaald. Veel minder dan dat ze zeggen met je sollicitatie gesprek. Kreeg nog minder dan 3 euro per uur dat ik 16 was.Wist niet eens wie m'n collega's waren kreeg geen tijd om ze te leren kennen of iets. Verder werd ik altijd ingeroosterd op dagen waarvan ik aangaf dat ik helemaal niet kon en dat maakt ze geen donder uit.
Pluspunten
beetje korting
Minpunten
slecht salaris slechte sfeer
Zodra je je ziek meldt wordt er meteen moeilijk gedaan en gevraagd of je niet toch kan werken. Dat terwijl je zegt dat je amper kan lopen. Daarnaast is alles gefocust op het personeel zoveel mogelijk te laten doen maar dat echt zo goedkoop mogelijk te laten doen. Een deel van het oudere personeel is ook behoorlijk onbeschoft tegen nieuwe mensen. Maar de communicatie vanuit de teamleiders verloopt wel prima.
Pluspunten
prima uren
Minpunten
niet ziek mogen melden
word verwacht dat je heel snel werkt en krijg je jouw kat niet af moet je doorwerken en krijg je voor je overuren niet betaald
Pluspunten
je werkt soms samen
Minpunten
vaak overwerken
Het is okay je doet soms veel te veel voor het bedrag dat je krijgt er staat bijna nooit beveiliging ze proberen altijd te besparen dus je krijgt bijna geen uren ze luisteren slecht naar de dingen die ze moeten aanpassen
Als eerste werk ervaring is dit zeker een goede plek, je krijgt ervaring van hoe het niet moet werken. Je krijgt zwaar onderbetaald en overuren krijg je al helemaal niet uitbetaald, je werkt vaak verplicht over. Team leiders kunnen aanvallend en bedreigend gedrag vertonen en verwachten heel veel van jongeren tijden hun eerste werk ervaring. Zodra je 18 word dan word je contract niet verlengd of ontslagen omdat je te duur word voor ze.
Pluspunten
Mensen leren kennen
Minpunten
Wat niet
Dręczenie, upokarzanie, praca z małą ilością czasu wolnego (na 7 dni w pracy 1 dzień wolnego) ciężka, wymagającą ciągłego ruchu. Zarobki dobre, ale nieadekwatne do wykonywanej pracy. Tyra
Het is een goede winkel en je leert groeien en dat komt door de omgeving
Pluspunten
Vakantietoeslag
Minpunten
Weinig ingeplant
Super slechte werkgever die geen rekening houdt met zijn personeel. Overuren worden niet uitbetaald, je werkt voor een habbekrats en als je je een keer ziek meldt moet je gewoon komen werken, ongeacht of je koorts hebt of niet. Ze zeggen dat ze staan voor gezond en lekker eten maar dit klopt van geen kanten! Alles komt gewoon uit de vriezer, zelfs de "verse" appeltaarten en appelflappen. Broodjes die in de avond overblijven laten ze liggen en de volgende ochtend wordt er een nieuwe lading overheen gegooid. De zogenaamde "verse" groentes die in de schappen liggen, zijn lang niet zo vers. De groentes die overblijven vanuit het magazijn worden opnieuw in het schap gelegd tot ze verkocht worden, terwijl klanten denken dat ze verse producten kopen. Managers en teamleiders kijken niet op of om als producten niet goed FIFO gevuld zijn, waardoor er overdatum producten over de toonbank gaan..Albert Heijn slaat de plank volledig mis! Solliciteer hier niet aub!!!
Pluspunten
Minpunten
Slecht management, weinig geld, slechte producten
Je collega's voelen na een tijdje aan als je tweede familie. Het is vrijwel altijd gezellig op de werkvloer, maar het kan af en toe een beetje chaotisch worden. Dit komt voornamelijk door de mindere communicatie tussen het management en de werknemers (maar dit verschilt uiteraard per filiaal).
Leuk als je houdt van rijden en bezig blijven. Jammer dat je je rooster maar een week van te voren binnen krijgt. Communicatie tussen Tempo-Team en Albert Heijn gaat niet altijd lekker.
Uważajcie bo jak się nie spodobacie to Cię po prostu wypierdolą tak działa Polska wyobraźnia.Sytuacja miała miejsce 2 tygodnie przed świętami przyjęli mnie i po tygodniu mnie zwolnili. To jest łatwa praca nie sposób jest jej nie zrozumieć jak dla mnie tym bardziej że ja tu od 4 lat pracuje w pracach magazynowych.1 dzień był instruktaż.2 dzien zakrecilem się i źle budzik przeczytałem i źle ustawiłem sobie budzik Ale poszedłem do biura się wytłumaczyć jak należy. Wiecie co usłyszałem?? "Panie Kamilu my to uznajemy za lekceważący stosunek do pracy " No to się w głowie nie mieści! 1 dzień tylko ☝️3 dzień system Buddy nagle widział we mnie problem i się zaczęło ciaganie po biurze A ja chodziłem normalnie do pracy. 4 dzień kordynator wojtek oczywiście musiałem ludzi się pytać kto to jest bo jak przyszedłem do niego to nawet nie przedstawił mi się i z arogancja pod pretekstem " Czego człowieku nie rozumiesz ?" Ja tak patrzę nie wiem o co chodzi . Mówię jak czego nie rozumiesz ? Ludzie mu się skarżą na Mnie. Se myślę to ładnie mają mnie za złego choć nie zacząłem dobrze pracy. I mówię przecież słucham i uczę się na skanerze nawet słowaka pochwalilem że dobrze tłumaczy i staram się on odparł że jego ludzie mówią co innego Ja pytam jak co innego? Przecież nie jestem głupi pracowałem w Albertach A on gdzie ? To mu powiedziałem -W Zewolde i Tilburgu. On czemu nie pracujesz ? - bo w jednym praca się skończyła w drugim chorobowe się upominalem bo mialem malutki wypadek i nie chcieli mi zapłacić i mnie zwolnili (wiadomo o co chodzi biuro ma zyskać A nie tracić) On mi nie - meer...
Het werk en de collega’s waren over het algemeen prima. Ik heb uiteindelijk ontslag genomen omdat mijn toenmalige baas meerdere basis normen en waarden niet opvolgde
Pluspunten
Goed betaald
Minpunten
Vervelende leidinggevende en baas
Acht jaar gewerkt voor Appie en ben er altijd met plezier naartoe gegaan.
Pluspunten
Goed salaris
Minpunten
Wordt strict omgegaan met quotas
Jong-volwassenen worden goed gecompenseerd, maar als jij 14 tot 17 bent buiten ze je het liefst zo veel mogelijk uit. Ze maken ook misbruik van de mogelijkheid om een arts te bellen als je je hand breekt, in ieder geval bij Albert Heijn Schagen. Ik had mij voor werk ziekgemeld omdat ik mijn knokkel gebroken heb, dit had ik al aangetoond door fysiek langs te komen. Ik kwam (na het te hebben gemeld) logisch gezien die dag erop ook niet vakkenvullen. De manager belde mij woedend, en betwijfelde of ik daadwerkelijk niet kon werken. Omdat ik deze dag met mn hand thuis zat besloot ik naar mijn oma in Groningen te gaan met mijn moeder. Dit vertelde ik eerlijk aan de manager. Volgens hem moest ik officieel thuis zijn als ik niet kan werken door ziekte. Toen dreigde hij een dokter te sturen (deze stuurt men dan ter controle). De manager wist hierbij dat als de dokter voor een leeg huis zou staan, de rekening van de dokter voor mij zou zijn. Gelukkig greep mijn moeder toen ik dus nog 15 was in, nam de telefoon over en zorgde ervoor dat ik per direct kon stoppen. Wat een walgelijke figuren daar.
Minpunten
Vreselijk management
het is hard werken, er word fysiek veel van je lichaam gevraagd.Er word ook van je verwacht dat je binnen korte tijd heel veel vulling wegwerkt tegen een laag salaris dus tijdsdruk is heel hoog.Mijn handen en rug zijn na 13 jr vakkenvullen kapot en kan ik niet meer werken.Zodra je geen geld meer oplevert en alleen nog maar geld kost laten ze je vallen als een baksteen
Pluspunten
niks
Minpunten
hard werken voor weinig geld
Fijn bedrijf met realistische wensen. Loon is zoals je zou verwachten bij een supermarkt. Lichamelijk zwaar werk, maar leuke collega’s en sociaal belonend werk.
Pluspunten
Personeelskorting, goede sfeer
Minpunten
Geen vrijheid in rooster, werk(/tijds)druk, laag loon
De arbeidsvoorwaarden van Albert Heijn zijn prima. Ben jij goed voor het bedrijf, dan zijn ze ook goed voor jou. Werk er nog steeds met veel plezier.
Pluspunten
Winstuitkering
Minpunten
ik had veel prive problemen waar mijn teamleider van wist maar hij kon het niet voor zichzelf houden, en er werd geen rekening mee gehouden.
Pluspunten
in de avond gratis eten als je 4 uur werkt.
Minpunten
altijd overwerken, spiegelen en veel vulling.
Alles is daar meh, ik verdien meh, sfeer is meh, de baan is mehh
Pluspunten
Geld
Minpunten
Rotbaan
Bij de Albert Heijn werken was mijn eerste officiële baan. Het was voor mij allemaal heel nieuw en ik vond het heel spannend. In het begin waren er al wat problemen met mijn Sam account, ik kon niet inloggen en daardoor ook niet zien wanneer ik moest werken. Na een tijdje is dit gelukkig wel opgelost en kon ik gewoon in mijn rooster kijken. Ik vond het vooral ik het begin heel leuk omdat ik nieuwe mensen leerde kennen en af en toe wat kon kletsen met hun. Maar na ongeveer een jaar vond ik het werk niet meer zo veel aan. Er was niet veel variatie in het werk en ik werd ook bijna niet meer ingeroosterd. Toen heb ik besloten ontslag te nemen. Ik vond de tijd die ik bij de Albert Heijn had leuk, maar ik zou er niet nog een keer willen werken, in elk geval niet meer als vulploegmedewerker.
Pluspunten
Leuke werksfeer, met vriendelijke collega’s
Minpunten
Weinig ingeroosterd.