Reviews over Management bij Albert Heijn

Werk-priv├ębalans
Ik heb geleerd dat je bij Albert Heijn je helemaal mag uitleven in je passie, zowel voor de retail business en daarbij gecontroleerd steeds meer verantwoordelijkheid mag en kan krijgen. Ook als je een iets andere richting op wilt dan je hoofdtaak tot dat moment biedt Albert Heijn je de mogelijkheden en wijst je daar zelfs op. Door je eigen inzet en de ondersteuning daarbij mag je dat vormgeven.Het is jammer dat door een extern voorval op het pad van Ahold/ Albert Heijn mijn baan met veel andere mede-collega's op hield te bestaan en ik wat anders moest gaan zoeken. Dat was voor mij het moeiljkste van de baan.
Pluspunten
Ontwikkeling, aandacht voor de klanten (opdat men altijd onthoud voor wie wij werken)
Minpunten
In kritische omstandigheden worden mensen met hart voor de zaak het eerst ontslagen
Werk-priv├ębalans
Zodra je je ziek meldt wordt er meteen moeilijk gedaan en gevraagd of je niet toch kan werken. Dat terwijl je zegt dat je amper kan lopen. Daarnaast is alles gefocust op het personeel zoveel mogelijk te laten doen maar dat echt zo goedkoop mogelijk te laten doen. Een deel van het oudere personeel is ook behoorlijk onbeschoft tegen nieuwe mensen. Maar de communicatie vanuit de teamleiders verloopt wel prima.
Pluspunten
prima uren
Minpunten
niet ziek mogen melden
Werk-priv├ębalans
Ze beloven je de wereld, maar eenmaal aan het werk word er van je verwacht dat je je leven opzij zet om constant voor een hongerloontje te komen werken
Werk-priv├ębalans
Als eerste werk ervaring is dit zeker een goede plek, je krijgt ervaring van hoe het niet moet werken. Je krijgt zwaar onderbetaald en overuren krijg je al helemaal niet uitbetaald, je werkt vaak verplicht over. Team leiders kunnen aanvallend en bedreigend gedrag vertonen en verwachten heel veel van jongeren tijden hun eerste werk ervaring. Zodra je 18 word dan word je contract niet verlengd of ontslagen omdat je te duur word voor ze.
Pluspunten
Mensen leren kennen
Minpunten
Wat niet
Werk-priv├ębalans
Doe jezelf een lol. Ga hier niet werken. Ze behandelen je als een stuk vuil. De leidinggevende zijn vooral beter dan jij. De manager weet niet wat klantvriendelijk is, de bedrijfsleidster is schijnheilig, je collega's zijn niet eerlijk en ze vinden het heerlijk om je af te branden waar de klanten bij zijn en je collega's. Ze vinden het ook leuk om je met je bloten handen stikkers van de vloer af te krabben, 'want je hebt geen spatel of handschoenen nodig'.meest ondankbare werk wat ik ooit gedaan heb.
Pluspunten
Het verdiende oke
Minpunten
de rest.
Werk-priv├ębalans
Super slechte werkgever die geen rekening houdt met zijn personeel. Overuren worden niet uitbetaald, je werkt voor een habbekrats en als je je een keer ziek meldt moet je gewoon komen werken, ongeacht of je koorts hebt of niet. Ze zeggen dat ze staan voor gezond en lekker eten maar dit klopt van geen kanten! Alles komt gewoon uit de vriezer, zelfs de "verse" appeltaarten en appelflappen. Broodjes die in de avond overblijven laten ze liggen en de volgende ochtend wordt er een nieuwe lading overheen gegooid. De zogenaamde "verse" groentes die in de schappen liggen, zijn lang niet zo vers. De groentes die overblijven vanuit het magazijn worden opnieuw in het schap gelegd tot ze verkocht worden, terwijl klanten denken dat ze verse producten kopen. Managers en teamleiders kijken niet op of om als producten niet goed FIFO gevuld zijn, waardoor er overdatum producten over de toonbank gaan..Albert Heijn slaat de plank volledig mis! Solliciteer hier niet aub!!!
Pluspunten
Minpunten
Slecht management, weinig geld, slechte producten
Werk-priv├ębalans
Je collega's voelen na een tijdje aan als je tweede familie. Het is vrijwel altijd gezellig op de werkvloer, maar het kan af en toe een beetje chaotisch worden. Dit komt voornamelijk door de mindere communicatie tussen het management en de werknemers (maar dit verschilt uiteraard per filiaal).
Werk-priv├ębalans
Leuk als je houdt van rijden en bezig blijven. Jammer dat je je rooster maar een week van te voren binnen krijgt. Communicatie tussen Tempo-Team en Albert Heijn gaat niet altijd lekker.
Werk-priv├ębalans
Uwa┼╝ajcie bo jak si─Ö nie spodobacie to Ci─Ö po prostu wypierdol─ů tak dzia┼éa Polska wyobra┼║nia.Sytuacja mia┼éa miejsce 2 tygodnie przed ┼Ťwi─Ötami przyj─Öli mnie i po tygodniu mnie zwolnili. To jest ┼éatwa praca nie spos├│b jest jej nie zrozumie─ç jak dla mnie tym bardziej ┼╝e ja tu od 4 lat pracuje w pracach magazynowych.1 dzie┼ä by┼é instrukta┼╝.2 dzien zakrecilem si─Ö i ┼║le budzik przeczyta┼éem i ┼║le ustawi┼éem sobie budzik Ale poszed┼éem do biura si─Ö wyt┼éumaczy─ç jak nale┼╝y. Wiecie co us┼éysza┼éem?? "Panie Kamilu my to uznajemy za lekcewa┼╝─ůcy stosunek do pracy " No to si─Ö w g┼éowie nie mie┼Ťci! 1 dzie┼ä tylko ÔśŁ´ŞĆ3 dzie┼ä system Buddy nagle widzia┼é we mnie problem i si─Ö zacz─Ö┼éo ciaganie po biurze A ja chodzi┼éem normalnie do pracy. 4 dzie┼ä kordynator wojtek oczywi┼Ťcie musia┼éem ludzi si─Ö pyta─ç kto to jest bo jak przyszed┼éem do niego to nawet nie przedstawi┼é mi si─Ö i z arogancja pod pretekstem " Czego cz┼éowieku nie rozumiesz ?" Ja tak patrz─Ö nie wiem o co chodzi . M├│wi─Ö jak czego nie rozumiesz ? Ludzie mu si─Ö skar┼╝─ů na Mnie. Se my┼Ťl─Ö to ┼éadnie maj─ů mnie za z┼éego cho─ç nie zacz─ů┼éem dobrze pracy. I m├│wi─Ö przecie┼╝ s┼éucham i ucz─Ö si─Ö na skanerze nawet s┼éowaka pochwalilem ┼╝e dobrze t┼éumaczy i staram si─Ö on odpar┼é ┼╝e jego ludzie m├│wi─ů co innego Ja pytam jak co innego? Przecie┼╝ nie jestem g┼éupi pracowa┼éem w Albertach A on gdzie ? To mu powiedzia┼éem -W Zewolde i Tilburgu. On czemu nie pracujesz ? - bo w jednym praca si─Ö sko┼äczy┼éa w drugim chorobowe si─Ö upominalem bo mialem malutki wypadek i nie chcieli mi zap┼éaci─ç i mnie zwolnili (wiadomo o co chodzi biuro ma zyska─ç A nie traci─ç) On mi nie┬á-┬ámeer...
Werk-priv├ębalans
Het werk en de collegaÔÇÖs waren over het algemeen prima. Ik heb uiteindelijk ontslag genomen omdat mijn toenmalige baas meerdere basis normen en waarden niet opvolgde
Pluspunten
Goed betaald
Minpunten
Vervelende leidinggevende en baas
Werk-priv├ębalans
Was,chill daar te werken had twee shift ik leerde heel veel over afdeling groente en fruit en ook afdeling vlees dus was best welk een leuk baan
Werk-priv├ębalans
Jong-volwassenen worden goed gecompenseerd, maar als jij 14 tot 17 bent buiten ze je het liefst zo veel mogelijk uit. Ze maken ook misbruik van de mogelijkheid om een arts te bellen als je je hand breekt, in ieder geval bij Albert Heijn Schagen. Ik had mij voor werk ziekgemeld omdat ik mijn knokkel gebroken heb, dit had ik al aangetoond door fysiek langs te komen. Ik kwam (na het te hebben gemeld) logisch gezien die dag erop ook niet vakkenvullen. De manager belde mij woedend, en betwijfelde of ik daadwerkelijk niet kon werken. Omdat ik deze dag met mn hand thuis zat besloot ik naar mijn oma in Groningen te gaan met mijn moeder. Dit vertelde ik eerlijk aan de manager. Volgens hem moest ik officieel thuis zijn als ik niet kan werken door ziekte. Toen dreigde hij een dokter te sturen (deze stuurt men dan ter controle). De manager wist hierbij dat als de dokter voor een leeg huis zou staan, de rekening van de dokter voor mij zou zijn. Gelukkig greep mijn moeder toen ik dus nog 15 was in, nam de telefoon over en zorgde ervoor dat ik per direct kon stoppen. Wat een walgelijke figuren daar.
Minpunten
Vreselijk management
Werk-priv├ębalans
Fijn bedrijf met realistische wensen. Loon is zoals je zou verwachten bij een supermarkt. Lichamelijk zwaar werk, maar leuke collegaÔÇÖs en sociaal belonend werk.
Pluspunten
Personeelskorting, goede sfeer
Minpunten
Geen vrijheid in rooster, werk(/tijds)druk, laag loon
Werk-priv├ębalans
Bij de Albert Heijn werken was mijn eerste offici├źle baan. Het was voor mij allemaal heel nieuw en ik vond het heel spannend. In het begin waren er al wat problemen met mijn Sam account, ik kon niet inloggen en daardoor ook niet zien wanneer ik moest werken. Na een tijdje is dit gelukkig wel opgelost en kon ik gewoon in mijn rooster kijken. Ik vond het vooral ik het begin heel leuk omdat ik nieuwe mensen leerde kennen en af en toe wat kon kletsen met hun. Maar na ongeveer een jaar vond ik het werk niet meer zo veel aan. Er was niet veel variatie in het werk en ik werd ook bijna niet meer ingeroosterd. Toen heb ik besloten ontslag te nemen. Ik vond de tijd die ik bij de Albert Heijn had leuk, maar ik zou er niet nog een keer willen werken, in elk geval niet meer als vulploegmedewerker.
Pluspunten
Leuke werksfeer, met vriendelijke collegaÔÇÖs
Minpunten
Weinig ingeroosterd.
Werk-priv├ębalans
Het is een gezellige werkplek maar de planning en het management kan soms wel beter. De teamleiders zien je staan en het is een gezellige groep collegaÔÇÖs. Ook kun je doorgroeien van vulploegmedewerker naar kassa. Met hard werken en je goede kant laten zien krijg je hier wel meer kansen!
Pluspunten
Gezellig team
Minpunten
Slechte planning
Werk-priv├ębalans
Je hebt leuke collega's alleen is het jammer dat de teamleiders/bedrijfsleiders niks doen als er een situatie zich voordoet je veiligheid wordt niet gewaarborgd. Collega's worden bedreigd en gediscrimineerd wanneer je dit aangeeft wordt er niks aan de situatie gedaan. Vaste WERKNEMERS hebben voorrang en mogen misbruik maken van HUN FUNCTIE EN MACHT.
Werk-priv├ębalans
Als je ernstig ziek bent of voor een lange periode thuis zit door medice problemen intreseert dat ze niks en word je waarschijnlijk langzaam uit het bedrijf gewerkt. dus zolang je geld voor ze verdient is het goed maar zo niet dan lig je er uit en ondslaan je of ze doen het zo dat dat niet eens hoeft
Pluspunten
Minpunten
Collega's
Werk-priv├ębalans
De Albert Heijn is leuk als je een jaar of 15/16 bent en net wil beginnen met een bijbaantje, maar als je wat ouder bent en daar full time wil gaan werken is het een en al ellende voor misschien 1 of 2 euro meer dan het wettelijk minimumloon. Het werktempo ligt veel te hoog voor het salaris dat je ontvangt. Toen ik aan gaf dat ik meer wou gaan werken kreeg ik misschien 3 uur per week meer met als excuus dat er bezuinigd moest worden op pauzes.
Pluspunten
goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
slechte doorgroeimogelijkheden
Werk-priv├ębalans
Het was af en toe lastig maar jij bepaalt bij de AH hoe werk gaat. Als je tempo goed is, maak je het leuk voor jezelf. Zo niet, kan je nogal stressvolle dagen hebben. Ook speelt frustratie een grote rol als kassamedewerker.
Werk-priv├ębalans
gezellige werkomgeving, slecht/chagrijnig management, ondergemiddeld salaris.
Pluspunten
gratis lunch/avondeten
Minpunten
lange, onzekere werkdagen. laag salaris
Werk-priv├ębalans
De albertheijn waar ik werk is de managementteam heel onprofessioneel, qua hoe ze met de medewerkers spreken.
Pluspunten
Ze zijn heel flexibel
Minpunten
Onprofessioneel omgaan met medewerkers