Reviews over Doorgroei en promotie bij Albert Heijn

1.011 reviews gevonden voor de zoekopdracht.
Werk-priv├ębalans
Ik heb geleerd dat je bij Albert Heijn je helemaal mag uitleven in je passie, zowel voor de retail business en daarbij gecontroleerd steeds meer verantwoordelijkheid mag en kan krijgen. Ook als je een iets andere richting op wilt dan je hoofdtaak tot dat moment biedt Albert Heijn je de mogelijkheden en wijst je daar zelfs op. Door je eigen inzet en de ondersteuning daarbij mag je dat vormgeven.Het is jammer dat door een extern voorval op het pad van Ahold/ Albert Heijn mijn baan met veel andere mede-collega's op hield te bestaan en ik wat anders moest gaan zoeken. Dat was voor mij het moeiljkste van de baan.
Pluspunten
Ontwikkeling, aandacht voor de klanten (opdat men altijd onthoud voor wie wij werken)
Minpunten
In kritische omstandigheden worden mensen met hart voor de zaak het eerst ontslagen
Werk-priv├ębalans
Deed kassa, als er niemand bij de kassa was mocht je niet praten met collega's niks en er wordt vet slecht betaald. Veel minder dan dat ze zeggen met je sollicitatie gesprek. Kreeg nog minder dan 3 euro per uur dat ik 16 was.Wist niet eens wie m'n collega's waren kreeg geen tijd om ze te leren kennen of iets. Verder werd ik altijd ingeroosterd op dagen waarvan ik aangaf dat ik helemaal niet kon en dat maakt ze geen donder uit.
Pluspunten
beetje korting
Minpunten
slecht salaris slechte sfeer
Werk-priv├ębalans
Zodra je je ziek meldt wordt er meteen moeilijk gedaan en gevraagd of je niet toch kan werken. Dat terwijl je zegt dat je amper kan lopen. Daarnaast is alles gefocust op het personeel zoveel mogelijk te laten doen maar dat echt zo goedkoop mogelijk te laten doen. Een deel van het oudere personeel is ook behoorlijk onbeschoft tegen nieuwe mensen. Maar de communicatie vanuit de teamleiders verloopt wel prima.
Pluspunten
prima uren
Minpunten
niet ziek mogen melden
Werk-priv├ębalans
Het is okay je doet soms veel te veel voor het bedrag dat je krijgt er staat bijna nooit beveiliging ze proberen altijd te besparen dus je krijgt bijna geen uren ze luisteren slecht naar de dingen die ze moeten aanpassen
Werk-priv├ębalans
Als eerste werk ervaring is dit zeker een goede plek, je krijgt ervaring van hoe het niet moet werken. Je krijgt zwaar onderbetaald en overuren krijg je al helemaal niet uitbetaald, je werkt vaak verplicht over. Team leiders kunnen aanvallend en bedreigend gedrag vertonen en verwachten heel veel van jongeren tijden hun eerste werk ervaring. Zodra je 18 word dan word je contract niet verlengd of ontslagen omdat je te duur word voor ze.
Pluspunten
Mensen leren kennen
Minpunten
Wat niet
Werk-priv├ębalans
Doe jezelf een lol. Ga hier niet werken. Ze behandelen je als een stuk vuil. De leidinggevende zijn vooral beter dan jij. De manager weet niet wat klantvriendelijk is, de bedrijfsleidster is schijnheilig, je collega's zijn niet eerlijk en ze vinden het heerlijk om je af te branden waar de klanten bij zijn en je collega's. Ze vinden het ook leuk om je met je bloten handen stikkers van de vloer af te krabben, 'want je hebt geen spatel of handschoenen nodig'.meest ondankbare werk wat ik ooit gedaan heb.
Pluspunten
Het verdiende oke
Minpunten
de rest.
Werk-priv├ębalans
Het is een goede winkel en je leert groeien en dat komt door de omgeving
Pluspunten
Vakantietoeslag
Minpunten
Weinig ingeplant
Werk-priv├ębalans
Super slechte werkgever die geen rekening houdt met zijn personeel. Overuren worden niet uitbetaald, je werkt voor een habbekrats en als je je een keer ziek meldt moet je gewoon komen werken, ongeacht of je koorts hebt of niet. Ze zeggen dat ze staan voor gezond en lekker eten maar dit klopt van geen kanten! Alles komt gewoon uit de vriezer, zelfs de "verse" appeltaarten en appelflappen. Broodjes die in de avond overblijven laten ze liggen en de volgende ochtend wordt er een nieuwe lading overheen gegooid. De zogenaamde "verse" groentes die in de schappen liggen, zijn lang niet zo vers. De groentes die overblijven vanuit het magazijn worden opnieuw in het schap gelegd tot ze verkocht worden, terwijl klanten denken dat ze verse producten kopen. Managers en teamleiders kijken niet op of om als producten niet goed FIFO gevuld zijn, waardoor er overdatum producten over de toonbank gaan..Albert Heijn slaat de plank volledig mis! Solliciteer hier niet aub!!!
Pluspunten
Minpunten
Slecht management, weinig geld, slechte producten
Werk-priv├ębalans
Uwa┼╝ajcie bo jak si─Ö nie spodobacie to Ci─Ö po prostu wypierdol─ů tak dzia┼éa Polska wyobra┼║nia.Sytuacja mia┼éa miejsce 2 tygodnie przed ┼Ťwi─Ötami przyj─Öli mnie i po tygodniu mnie zwolnili. To jest ┼éatwa praca nie spos├│b jest jej nie zrozumie─ç jak dla mnie tym bardziej ┼╝e ja tu od 4 lat pracuje w pracach magazynowych.1 dzie┼ä by┼é instrukta┼╝.2 dzien zakrecilem si─Ö i ┼║le budzik przeczyta┼éem i ┼║le ustawi┼éem sobie budzik Ale poszed┼éem do biura si─Ö wyt┼éumaczy─ç jak nale┼╝y. Wiecie co us┼éysza┼éem?? "Panie Kamilu my to uznajemy za lekcewa┼╝─ůcy stosunek do pracy " No to si─Ö w g┼éowie nie mie┼Ťci! 1 dzie┼ä tylko ÔśŁ´ŞĆ3 dzie┼ä system Buddy nagle widzia┼é we mnie problem i si─Ö zacz─Ö┼éo ciaganie po biurze A ja chodzi┼éem normalnie do pracy. 4 dzie┼ä kordynator wojtek oczywi┼Ťcie musia┼éem ludzi si─Ö pyta─ç kto to jest bo jak przyszed┼éem do niego to nawet nie przedstawi┼é mi si─Ö i z arogancja pod pretekstem " Czego cz┼éowieku nie rozumiesz ?" Ja tak patrz─Ö nie wiem o co chodzi . M├│wi─Ö jak czego nie rozumiesz ? Ludzie mu si─Ö skar┼╝─ů na Mnie. Se my┼Ťl─Ö to ┼éadnie maj─ů mnie za z┼éego cho─ç nie zacz─ů┼éem dobrze pracy. I m├│wi─Ö przecie┼╝ s┼éucham i ucz─Ö si─Ö na skanerze nawet s┼éowaka pochwalilem ┼╝e dobrze t┼éumaczy i staram si─Ö on odpar┼é ┼╝e jego ludzie m├│wi─ů co innego Ja pytam jak co innego? Przecie┼╝ nie jestem g┼éupi pracowa┼éem w Albertach A on gdzie ? To mu powiedzia┼éem -W Zewolde i Tilburgu. On czemu nie pracujesz ? - bo w jednym praca si─Ö sko┼äczy┼éa w drugim chorobowe si─Ö upominalem bo mialem malutki wypadek i nie chcieli mi zap┼éaci─ç i mnie zwolnili (wiadomo o co chodzi biuro ma zyska─ç A nie traci─ç) On mi nie┬á-┬ámeer...
Werk-priv├ębalans
Het werk en de collegaÔÇÖs waren over het algemeen prima. Ik heb uiteindelijk ontslag genomen omdat mijn toenmalige baas meerdere basis normen en waarden niet opvolgde
Pluspunten
Goed betaald
Minpunten
Vervelende leidinggevende en baas
Werk-priv├ębalans
Veel geleerd maar ondankbaar werk als teamleider. Veel werk tegelijk en constant druk bezig.
Werk-priv├ębalans
Fijn bedrijf met realistische wensen. Loon is zoals je zou verwachten bij een supermarkt. Lichamelijk zwaar werk, maar leuke collegaÔÇÖs en sociaal belonend werk.
Pluspunten
Personeelskorting, goede sfeer
Minpunten
Geen vrijheid in rooster, werk(/tijds)druk, laag loon
Werk-priv├ębalans
Het is een gezellige werkplek maar de planning en het management kan soms wel beter. De teamleiders zien je staan en het is een gezellige groep collegaÔÇÖs. Ook kun je doorgroeien van vulploegmedewerker naar kassa. Met hard werken en je goede kant laten zien krijg je hier wel meer kansen!
Pluspunten
Gezellig team
Minpunten
Slechte planning
Werk-priv├ębalans
Je hebt leuke collega's alleen is het jammer dat de teamleiders/bedrijfsleiders niks doen als er een situatie zich voordoet je veiligheid wordt niet gewaarborgd. Collega's worden bedreigd en gediscrimineerd wanneer je dit aangeeft wordt er niks aan de situatie gedaan. Vaste WERKNEMERS hebben voorrang en mogen misbruik maken van HUN FUNCTIE EN MACHT.
Werk-priv├ębalans
Heb een goede tijd gehad en ze planden me alleen in wanneer ik kon en het verdiende ook goed!
Pluspunten
Salaris, planning
Minpunten
Weinig inplannen, weinig doorgroeimogelijkheden
Werk-priv├ębalans
Je leert hier hoe je jezelf naar de top in moet vechten om bijvoorbeeld door te groeien, het vereist zeker geduld.
Werk-priv├ębalans
Als je ernstig ziek bent of voor een lange periode thuis zit door medice problemen intreseert dat ze niks en word je waarschijnlijk langzaam uit het bedrijf gewerkt. dus zolang je geld voor ze verdient is het goed maar zo niet dan lig je er uit en ondslaan je of ze doen het zo dat dat niet eens hoeft
Pluspunten
Minpunten
Collega's
Werk-priv├ębalans
De Albert Heijn is leuk als je een jaar of 15/16 bent en net wil beginnen met een bijbaantje, maar als je wat ouder bent en daar full time wil gaan werken is het een en al ellende voor misschien 1 of 2 euro meer dan het wettelijk minimumloon. Het werktempo ligt veel te hoog voor het salaris dat je ontvangt. Toen ik aan gaf dat ik meer wou gaan werken kreeg ik misschien 3 uur per week meer met als excuus dat er bezuinigd moest worden op pauzes.
Pluspunten
goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
slechte doorgroeimogelijkheden
Werk-priv├ębalans
Heel apart om hier te werken: de ene teamleider is heel relaxt en let goed op je rechten als vakkenvuller, de andere boeit het helemaal niets en denken dat de cao een dressing is. Je krijgt wel goed betaald, en compensatie voor lunch/avondeten als je dan werkt. Je moet duidelijk zijn met je werktijden, anders plannen ze je in wanneer het hun uitkomt (doen ze ook nog wel eens). Wel een fijne werksfeer
Pluspunten
Salaris/werksfeer
Minpunten
Teamleiders/ingeplande tijden
Werk-priv├ębalans
Het was altijd wel gezellig om te werken maar er was weinig begrip voor scholieren. Toetsweek moesten we zelf maar uitzoeken terwijl iedereen hard aan het leren was en ook nog geen toetsweek rooster had tot 2 weken van te voren (roosters werden altijd 3 weken van te voren gemaakt)
Pluspunten
Bonus en Vaste dagen
Minpunten
Korte werkdagen, weinig flexibiliteit
Werk-priv├ębalans
Je moet jezelf dagelijks bewijzen om te komen waar je naar streeft
Pluspunten
Duidelijke omgang
Minpunten
Werksfeer