2.686 reviews gevonden voor de zoekopdracht.
Werk-priv├ębalans
Kassa was niet mijn ding maar wel een gezellig en leuk team.
Pluspunten
Leuk team
Minpunten
Niet mijn ding
Werk-priv├ębalans
Deed kassa, als er niemand bij de kassa was mocht je niet praten met collega's niks en er wordt vet slecht betaald. Veel minder dan dat ze zeggen met je sollicitatie gesprek. Kreeg nog minder dan 3 euro per uur dat ik 16 was.Wist niet eens wie m'n collega's waren kreeg geen tijd om ze te leren kennen of iets. Verder werd ik altijd ingeroosterd op dagen waarvan ik aangaf dat ik helemaal niet kon en dat maakt ze geen donder uit.
Pluspunten
beetje korting
Minpunten
slecht salaris slechte sfeer
Werk-priv├ębalans
Zodra je je ziek meldt wordt er meteen moeilijk gedaan en gevraagd of je niet toch kan werken. Dat terwijl je zegt dat je amper kan lopen. Daarnaast is alles gefocust op het personeel zoveel mogelijk te laten doen maar dat echt zo goedkoop mogelijk te laten doen. Een deel van het oudere personeel is ook behoorlijk onbeschoft tegen nieuwe mensen. Maar de communicatie vanuit de teamleiders verloopt wel prima.
Pluspunten
prima uren
Minpunten
niet ziek mogen melden
Werk-priv├ębalans
word verwacht dat je heel snel werkt en krijg je jouw kat niet af moet je doorwerken en krijg je voor je overuren niet betaald
Pluspunten
je werkt soms samen
Minpunten
vaak overwerken
Werk-priv├ębalans
Het is okay je doet soms veel te veel voor het bedrag dat je krijgt er staat bijna nooit beveiliging ze proberen altijd te besparen dus je krijgt bijna geen uren ze luisteren slecht naar de dingen die ze moeten aanpassen
Werk-priv├ębalans
very nice to work and easy shifts. Nice colleagues and good culture in the organization. Moreover, good salary and perfect for a job next to school or study. The location has a nice dynamic.
Pluspunten
flexible hours
Minpunten
none
Werk-priv├ębalans
Ze beloven je de wereld, maar eenmaal aan het werk word er van je verwacht dat je je leven opzij zet om constant voor een hongerloontje te komen werken
Werk-priv├ębalans
De sfeer bij Albert Heijn was leuk gezellig me collegaÔÇÖs waren ook super lief.
Pluspunten
Goede uurloon
Minpunten
Korte werkdagen
Werk-priv├ębalans
Je kan best goed verdienen in een supermarkt. Leuke collegaÔÇÖs. Super flexibele uren je kan het makkelijk combineren met school.
Pluspunten
Lekker betaald
Minpunten
Kan soms stresvol zijn. Werkdruk
Werk-priv├ębalans
Ik heb geleerd dat je bij Albert Heijn je helemaal mag uitleven in je passie, zowel voor de retail business en daarbij gecontroleerd steeds meer verantwoordelijkheid mag en kan krijgen. Ook als je een iets andere richting op wilt dan je hoofdtaak tot dat moment biedt Albert Heijn je de mogelijkheden en wijst je daar zelfs op. Door je eigen inzet en de ondersteuning daarbij mag je dat vormgeven.Het is jammer dat door een extern voorval op het pad van Ahold/ Albert Heijn mijn baan met veel andere mede-collega's op hield te bestaan en ik wat anders moest gaan zoeken. Dat was voor mij het moeiljkste van de baan.
Pluspunten
Ontwikkeling, aandacht voor de klanten (opdat men altijd onthoud voor wie wij werken)
Minpunten
In kritische omstandigheden worden mensen met hart voor de zaak het eerst ontslagen
Werk-priv├ębalans
My opinion is that they pay quite well, but sometimes you can make a mess
Werk-priv├ębalans
Als eerste werk ervaring is dit zeker een goede plek, je krijgt ervaring van hoe het niet moet werken. Je krijgt zwaar onderbetaald en overuren krijg je al helemaal niet uitbetaald, je werkt vaak verplicht over. Team leiders kunnen aanvallend en bedreigend gedrag vertonen en verwachten heel veel van jongeren tijden hun eerste werk ervaring. Zodra je 18 word dan word je contract niet verlengd of ontslagen omdat je te duur word voor ze.
Pluspunten
Mensen leren kennen
Minpunten
Wat niet
Werk-priv├ębalans
Doe jezelf een lol. Ga hier niet werken. Ze behandelen je als een stuk vuil. De leidinggevende zijn vooral beter dan jij. De manager weet niet wat klantvriendelijk is, de bedrijfsleidster is schijnheilig, je collega's zijn niet eerlijk en ze vinden het heerlijk om je af te branden waar de klanten bij zijn en je collega's. Ze vinden het ook leuk om je met je bloten handen stikkers van de vloer af te krabben, 'want je hebt geen spatel of handschoenen nodig'.meest ondankbare werk wat ik ooit gedaan heb.
Pluspunten
Het verdiende oke
Minpunten
de rest.
Werk-priv├ębalans
Dr─Öczenie, upokarzanie, praca z ma┼é─ů ilo┼Ťci─ů czasu wolnego (na 7 dni w pracy 1 dzie┼ä wolnego) ci─Ö┼╝ka, wymagaj─ůc─ů ci─ůg┼éego ruchu. Zarobki dobre, ale nieadekwatne do wykonywanej pracy. Tyra
Werk-priv├ębalans
Het is een goede winkel en je leert groeien en dat komt door de omgeving
Pluspunten
Vakantietoeslag
Minpunten
Weinig ingeplant
Werk-priv├ębalans
Super slechte werkgever die geen rekening houdt met zijn personeel. Overuren worden niet uitbetaald, je werkt voor een habbekrats en als je je een keer ziek meldt moet je gewoon komen werken, ongeacht of je koorts hebt of niet. Ze zeggen dat ze staan voor gezond en lekker eten maar dit klopt van geen kanten! Alles komt gewoon uit de vriezer, zelfs de "verse" appeltaarten en appelflappen. Broodjes die in de avond overblijven laten ze liggen en de volgende ochtend wordt er een nieuwe lading overheen gegooid. De zogenaamde "verse" groentes die in de schappen liggen, zijn lang niet zo vers. De groentes die overblijven vanuit het magazijn worden opnieuw in het schap gelegd tot ze verkocht worden, terwijl klanten denken dat ze verse producten kopen. Managers en teamleiders kijken niet op of om als producten niet goed FIFO gevuld zijn, waardoor er overdatum producten over de toonbank gaan..Albert Heijn slaat de plank volledig mis! Solliciteer hier niet aub!!!
Pluspunten
Minpunten
Slecht management, weinig geld, slechte producten
Werk-priv├ębalans
Je collega's voelen na een tijdje aan als je tweede familie. Het is vrijwel altijd gezellig op de werkvloer, maar het kan af en toe een beetje chaotisch worden. Dit komt voornamelijk door de mindere communicatie tussen het management en de werknemers (maar dit verschilt uiteraard per filiaal).
Werk-priv├ębalans
Uwaga na t─ů firm─Ö pracowa┼éem w ponad 15 firmach jako orderpicker najgorszy magazyn w jakim mia┼éem przyjemno┼Ť─ç pracowa─ç . Nie ludzkie traktowanie pracownik├│w ci─ůg┼éa presj─ů o norm─Ö pomimo braku pracy z danym dniu. Praca po 2 3 dni w tygodniu ledwo da si─Ö op┼éaci─ç rachunki. Serdecznie nie polecam!!!
Pluspunten
Brak
Minpunten
Mało godzin źle traktowanie
Het is heel gezellig om bij Albert Heijn te werken,
Werk-priv├ębalans
Leuk als je houdt van rijden en bezig blijven. Jammer dat je je rooster maar een week van te voren binnen krijgt. Communicatie tussen Tempo-Team en Albert Heijn gaat niet altijd lekker.
Werk-priv├ębalans
Uwa┼╝ajcie bo jak si─Ö nie spodobacie to Ci─Ö po prostu wypierdol─ů tak dzia┼éa Polska wyobra┼║nia.Sytuacja mia┼éa miejsce 2 tygodnie przed ┼Ťwi─Ötami przyj─Öli mnie i po tygodniu mnie zwolnili. To jest ┼éatwa praca nie spos├│b jest jej nie zrozumie─ç jak dla mnie tym bardziej ┼╝e ja tu od 4 lat pracuje w pracach magazynowych.1 dzie┼ä by┼é instrukta┼╝.2 dzien zakrecilem si─Ö i ┼║le budzik przeczyta┼éem i ┼║le ustawi┼éem sobie budzik Ale poszed┼éem do biura si─Ö wyt┼éumaczy─ç jak nale┼╝y. Wiecie co us┼éysza┼éem?? "Panie Kamilu my to uznajemy za lekcewa┼╝─ůcy stosunek do pracy " No to si─Ö w g┼éowie nie mie┼Ťci! 1 dzie┼ä tylko ÔśŁ´ŞĆ3 dzie┼ä system Buddy nagle widzia┼é we mnie problem i si─Ö zacz─Ö┼éo ciaganie po biurze A ja chodzi┼éem normalnie do pracy. 4 dzie┼ä kordynator wojtek oczywi┼Ťcie musia┼éem ludzi si─Ö pyta─ç kto to jest bo jak przyszed┼éem do niego to nawet nie przedstawi┼é mi si─Ö i z arogancja pod pretekstem " Czego cz┼éowieku nie rozumiesz ?" Ja tak patrz─Ö nie wiem o co chodzi . M├│wi─Ö jak czego nie rozumiesz ? Ludzie mu si─Ö skar┼╝─ů na Mnie. Se my┼Ťl─Ö to ┼éadnie maj─ů mnie za z┼éego cho─ç nie zacz─ů┼éem dobrze pracy. I m├│wi─Ö przecie┼╝ s┼éucham i ucz─Ö si─Ö na skanerze nawet s┼éowaka pochwalilem ┼╝e dobrze t┼éumaczy i staram si─Ö on odpar┼é ┼╝e jego ludzie m├│wi─ů co innego Ja pytam jak co innego? Przecie┼╝ nie jestem g┼éupi pracowa┼éem w Albertach A on gdzie ? To mu powiedzia┼éem -W Zewolde i Tilburgu. On czemu nie pracujesz ? - bo w jednym praca si─Ö sko┼äczy┼éa w drugim chorobowe si─Ö upominalem bo mialem malutki wypadek i nie chcieli mi zap┼éaci─ç i mnie zwolnili (wiadomo o co chodzi biuro ma zyska─ç A nie traci─ç) On mi nie┬á-┬ámeer...