Reviews voor Vulploegleider (m/v) bij Albert Heijn

Leerzame baan met een uitstekend salaris. Kunnen veel uren gewerkt worden naast school. Weinig doorgroeimogelijkheden tot bijvoorbeeld teamleider. Informele werksfeer.
Pluspunten
Flexibel
Minpunten
Weinig doorgroeimogelijkheden
Deze functie was als bijbaan naast mijn studie. leuke tijd gehad en veel geleerd!
Pluspunten
Werkdagen altijd in overleg
Minpunten
Heb hier jaren lang met veel plezier gewerkt, niets veel op aan te merken. Klein minpuntje misschien is dat er niet altijd naar de medewerker wordt geluisterd.
Pluspunten
Leuke werkplek
Minpunten
Gezellige sfeer, wordt snel opgenomen in de groep en iedereen wilt er wat leren
Het is een groot bedrijf met allemaal verschillende mensen dat maakt het zo mooi omdat je met elkaar toch weer een goede winkel moet neerzetten.
Pluspunten
Veel pauze
Minpunten
Weinig doorgroei mogelijkheid
Meer dan 8 jaar bij de Albert Heijn gewerkt, als bijbaantje is dit leuk bij verdienen.
Ik werkte hier meestal in de ochtend, ik deed dit met veel plezier. Mijn collega's waren erg leuk en het werk sprak me ook aan. Ik vind het jammer dat na 2,5 jaar mijn contract af gelopen is.
Pluspunten
Sfeer
Minpunten
nvt
-Vracht komt binnen waarna het uitgesplitst in verschillende containers waarna deze worden gereden naar de desbetreffende gang . Daarna komen de vulploeg om de producten in de juiste vakken te vullen. leidinggevende controleren of alles juist wordt uitgevoerd. - Ik heb leren vullen, magazijnwerkzaamheden uitvoeren, en leidinggevende functie uitgevoerd. - Mijn collega's zijn heel behulpzaam naar elkaar toe en ook naar de klanten toe. -Moeilijkste van de baan is te kunnen bezuinigen op mankracht uren maar toch de verwachtingen van de kader na te komen. -Het leukste van de baan is dat ik met veel verschillende mensen in aanraking kom.
Ik werkte overdag en 's avonds. Overdag betekende dat veel restanten nalopen en andere klussen doen die de vulploegers 's avonds niet (konden) doen. Ik heb veel geleerd. Hoe ik moet leidinggeven en vooral hoe ik effectief te werk kan gaan.Met de directie zat het goed. Zij gaven mij regelmatig feedback en daar was ik erg blij mee. Ook was alles (bv. hoeveelheid personeel op een dag) goed geregeld.Het moeilijkste van de baan vond ik het leidinggeven. Tevens vond ik dat ook het leukste van de baan.
Pluspunten
gratis avondeten, gezelligheid