Reviews over Verkoper (m/v) bij Albert Heijn in Hoofddorp

Vulploeg medewerker bij Albert Heijn was mijn eerste baantje, en ik raad het dan ook zeer aan als je nog geen werkervaring hebt. Je leert snel en netjes werken, service staat er erg centraal en er wordt goed rekening gehouden met leeftijd, ervaring en zaken zoals school of stage. De bedrijfscultuur is gezellig, maar er heerst wel een redelijke vriendjespolitiek. Wie het hardste werkt, wordt ook het meest gehoord (wat natuurlijk goed is), maar er wordt dan wel vaker gekeken naar hoeveel je hebt gedaan (bijv. hoeveel karren je hebt gevuld), dan naar andere kwaliteiten (bijv. hoeveel je hebt opgeruimd, hoeveel klanten je hebt geholpen, etc). Wel wordt je er op aangemerkt als deze andere kwaliteiten ontbreken... Groot minpunt (en de reden waarom ik ben gestopt) is dat de ingeplande uren waak worden overschreden, en dat er dan moeilijk wordt gedaan of je deze uren uitbetaald krijgt. Je moet afmaken waar je aan begonnen bent en als je dan een halfuurtje uitloopt, gaan ze eerst met je in overleg of dit jouw schuld was en of ze je het gaan uitbetalen. Heb ook meerdere keren tot middernacht gewerkt (terwijl je dan tot 19:00 in de planning staat), dit krijg je dan wel uitbetaald maar je werkt dan spontaan een bijna drie-dubbele shift. Een voordeel hiervan is, is dat je wel leert voor jezelf op te komen. Het management en hiërarchie binnen het bedrijf zijn wel erg overzichtelijk en transparant, en ondanks de vriendjespolitiek kan je wel iedereen goed aanspreken.
Pluspunten
Houdt goed rekening met school/stage/privé
Minpunten
Veel (spontaan) overwerken tot soms laat in de avond
Ik kreeg veel uitdagingen en ruimte in doorgroei mogelijkheden.
Pluspunten
Gezellige collega's
Minpunten
werk en prive
ik heb bij Albertheijn met heel veel zin gewerkt.ieder bedrijf heeft zijn bedrijfscultuur,management,regels missie enz. daarom ligt het bij jou zelf hoe je deze op pakt hoe je ermee omgaat ik zou weer in zo,n bedrijf willen werken. professioneel bedrijf,goed georganiseerd.
Pluspunten
altijd wat te doen.
Minpunten
meer uitdagen zoeken.
Het was een leuke bedrijf,werkte vol met enthousiasme. krijg ook veel energie terug.ik heb heel veel geleerdt. krijg ook nog een opleding.middle management.ik werkte eerst in centrum hoofddorp.goede bedrijfcultuur,goedemanagement,. heel veel uitdagingen volop door geroei.Harstikke leuke ervaringen en kennis bij geleerd. Leukste werk weer met mensen omgaan,mensen helpen zodat ze tevreden duren uigingen en weer terug kwamen met een glimlach,dat doet je goed.
Pluspunten
altijd druk
Minpunten
veel lopen, heb je geen sport nodig, want het was groot oppervlakte.
Albert heijn toolenburg is eigenlijk 1 grootte familie.Ik kan erg goed overweg met me collega's.. Ik werk al erg lang bij AH en heb ook de kans gekregen om terug te keren toen ik nog geen baan gevonden had. Ah geeft veel mogelijkheden maar niet de mogelijkheden die ik wil. ik heb veel geleerd bij albert heijn toolenburg en daar ben ik ook erg dankbaar voor. Ik ben nu opzoek naar een nieuwe uitdaging die meer richting mij studie gaat