Reviews over Verkoper (m/v) bij Albert Heijn in Haarlem

De Albert Heijn is niet een heel erg spannende plek, maar in de kleine winkel die we hadden kende je iedereen. Dat maakt werken leuk. Leiding was kortzichtig en mensen waren voor hen niet veel belangrijker dan stoeptegels. Dat krijg je in grote bedrijven. Het idee is dat je na 2 jaar toch vertrekt, dus aan goede persoonlijke verbinding tussen Manager en werknemer doen ze niet veel. Toch heb ik me bij de Albert Heijn nooit onprettig gevoeld.
Pluspunten
Leuke collega's, goed salaris voor jongeren
Minpunten
Slecht management, vingertje wijzen
Goed bedrijf waar alles goed is geregeld , fijne collega's kortom uitstekende werkgever
Pluspunten
investering in personeel
Minpunten
nauwelijks
Op dit moment heb ik een bijbaan bij de Albert Heijn. Maar omdat ik op zoek ben naar een werkplek past bij mijn opleiding, wil ik graag daarover schrijven. Tijdens mijn opleiding heb ik stage gelopen bij diverse werkgevers. De gemeente en uitzendbureau waar ik stage heb gelopen, heeft mij geholpen met het opdoen van kennis en werkervaring. Mijn taken bestonden uit onder andere correspondentie, postbehandeling, archiveren, telefoneren, intakegesprekken voeren en het verwelkomen van klanten. Met mijn collega's kan ik goed overweg, omdat ik het belangrijk vind om een team speler en tegelijkertijd om kan schakelen in zelfstandigheid. Als je samenwerkt en flexibel bent versterk je samen het werkteam en daar ben ik altijd bereid voor. Het moeilijkste aan een baan is als er klachten komen van klanten, maar dan behandel ik het op een vriendelijke manier en vraag ik naar de wensen, zodat we het voor de volgende keer kunnen aanpassen. Het leukste van de ervaringsplaatsen is dat je tijdens het werk steeds meer leert en daardoor leergierig wordt. Daarbij is het ook leuk om ervaring op te bouwen en de ervaring en kennis die je vergaard, meenemen naar je volgende werkplek zodat je door kan groeien met de kennis en kwaliteiten die je hebt meegekregen.
Pluspunten
Vriendelijkheid en klantgericht
Minpunten
Weinig uren contract