Reviews voor Verkoper (m/v) bij Albert Heijn

Verkoper (m/v)308 reviews

308 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 2,872 reviews

Gezellig, maar af en toe chaotisch

Je collega's voelen na een tijdje aan als je tweede familie. Het is vrijwel altijd gezellig op de werkvloer, maar het kan af en toe een beetje chaotisch worden. Dit komt voornamelijk door de mindere communicatie tussen het management en de werknemers (maar dit verschilt uiteraard per filiaal).

Ergste ervaring ooit

De werkdruk was enorm hoog. De teamleiders pesten collega's en roddelen. Het was letterlijk chaos op de broofafdeling.

Pluspunten

Leuke klanten

Leuke winkel om te werken, gezellige collega ‘s en leuke klanten

Ik heb jaren lang met plezier gewerkt bijAlbert Heijn. Helaas waren er geen doorgroei mogelijkheden voor mij dus heb ik besloten iets anders te gaan zoeken. Voor het werk dat je doet en de leuke sfeer is het zeker wel een aanrader om er te werken.

Pluspunten

Leuke collega’s

ga hier niet heen

Doe jezelf een lol. Ga hier niet werken. Ze behandelen je als een stuk vuil. De leidinggevende zijn vooral beter dan jij. De manager weet niet wat klantvriendelijk is, de bedrijfsleidster is schijnheilig, je collega's zijn niet eerlijk en ze vinden het heerlijk om je af te branden waar de klanten bij zijn en je collega's. Ze vinden het ook leuk om je met je bloten handen stikkers van de vloer af te krabben, 'want je hebt geen spatel of handschoenen nodig'.meest ondankbare werk wat ik ooit gedaan heb.

Pluspunten

Het verdiende oke

Minpunten

de rest.

Gezellige werknemers

Het is heel gezellig om bij Albert Heijn te werken,

Zelfstandig

Je werkt op jezelf omdat je kassa draait en verder niks doet.

Gezellige sfeer

De arbeidsvoorwaarden van Albert Heijn zijn prima. Ben jij goed voor het bedrijf, dan zijn ze ook goed voor jou. Werk er nog steeds met veel plezier.

Pluspunten

Winstuitkering

Minpunten

Gezellige collega’s maar geen leuke baas

Altijd fijn samen gewerkt met de collega’s, prima salaris alleen de baas laat goed merken dat hij de baas is. Wanneer hem iets niet zint, knikkert hij je eruit

Pluspunten

Leuke collega’s

Minpunten

Je bent er maar een nummer

Goed

Geen slechte werkplek alleen werkte het niet voor mij op dat moment

Pluspunten

Goed rooster

Minpunten

Schijnheilige collega’s

Ze denken niet mee met het personeel

Als je ernstig ziek bent of voor een lange periode thuis zit door medice problemen intreseert dat ze niks en word je waarschijnlijk langzaam uit het bedrijf gewerkt. dus zolang je geld voor ze verdient is het goed maar zo niet dan lig je er uit en ondslaan je of ze doen het zo dat dat niet eens hoeft

Pluspunten

Minpunten

Collega's

stressvolle laagbetaalde werkomgeving

De Albert Heijn is leuk als je een jaar of 15/16 bent en net wil beginnen met een bijbaantje, maar als je wat ouder bent en daar full time wil gaan werken is het een en al ellende voor misschien 1 of 2 euro meer dan het wettelijk minimumloon. Het werktempo ligt veel te hoog voor het salaris dat je ontvangt. Toen ik aan gaf dat ik meer wou gaan werken kreeg ik misschien 3 uur per week meer met als excuus dat er bezuinigd moest worden op pauzes.

Pluspunten

goede arbeidsvoorwaarden

Minpunten

slechte doorgroeimogelijkheden

Ik vond het leuk om te werken bij de Albert Heijn. Helaas kon ik er niet mee doorgaan omdat ik het te druk had met mijn schoolwerk.

Er werken is leuk als je op zoek bent naar een bijbaantje. Wel moet je weten dat je binnen een bepaalde tijd zoveel werk moet hebben afgemaakt.

gezellige werkomgeving

werk er al jaren, het voelt als een familie. je bent continu met mensen aan het werk. het verveeld niet

Een gezellige werkomgeving, waar hard wordt gewerkt om het beste resultaat te behalen.

Er hangt altijd een gezellige sfeer en hard werken wordt beloond. Doorgroeien is mogelijk als je laat zien wat je kan en bereid bent om de energie er in te steken.

Productieve, leerzame, gezellig, samenwerkend

Albert Heijn is een superfijn bedrijf met leuke behulpzame collega's goede arbeidsvoorwaarden, meedenkend,

productive en gezellige werkomgeving

Elke dag leer je wat nieuws op je werkplaats. IK heb bij albert heijn geleerd hoe men te werk gaat in de winkel en wat er allemaal gedaan moet worden om een winkel op orde te krijgen.

goed en gezellig

goed en gezellig, tempo hoog, klantevredenheid belangrijk

Ik werk al 33 jaar met veel plezier bij dit bedrijf.

Mijn werklust komt goed overeen wat men verwacht van mij.Ik ben gedreven,zeer klantvriendelijk en hou van aanpakken.Verder had ik de mogelijkheid om diverse cursussen te volgen en ben daarvoor ook geslaagd.Na 33 jaar kan ik nog steeds zeggen dat ik het hartstikke naar mijn zin hebt.

onpersoonlijk

Geen goede ervaringen. Ben je niet geliefd bij het management, dan wordt het je moeilijk gemaakt.

Fijne werkomgeving en dichtbij huis

Leuk team en hele gezellige sfeer. Goede samenwerking.

Gezellige werkomgeving

Je kan bij de Albertheijn als 'puber' echt wel goed leren en doorstromen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Albert Heijn. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Gebaseerd op 2,872 reviews

3.5