Reviews voor Vakkenvullen bij Albert Heijn

niets specials te melden gewoon ah werken en vullen
Was een leuke stage periode. Staf en medewerkers waren heel erg vriendelijk. Ik ben goed begeleid in deze periode.
Pluspunten
Duidelijke nstructies
Minpunten
pauzes kunnen ze beter indelen
In de ochtend 15 tot 5 minuten van te voren bij werk aankomen, al omgekleed even een bakje koffie zetten. Bij het starten van de taak, eerst kijken of mijn werkplek schoon is waar ik moet vullen. Dan begin het met vullen en spiegelen van de vakken. Klanten helpen als zij hulp nodig hebben of een vraag hebben. Als ik de klant zelfs niet kan helpen zoek ik wat mijn tweede keuze is om te helpen zonder collega bij te roepen, als het mij echt niet lukt loop ik met mijn klant naar mijn collega en dan wijs ik hem/ haar door naar mijn collega. Verder word er gekeken naar de restanten en word alles bij elkaar gezet (indien mogelijk). Bij het einde van de dag kijk ik nog even rond of alles voor de zekerheid is gespiegeld, naar mate het niet goed is gespiegeld word het opnieuw gedaan. Tot slot zit het werk dan erop en is het tijd op naar huis te gaan.
Pluspunten
Stagevergoeding.
Minpunten
Geen.
Leuke collega's kunnen me kaar begrijpen , en staan altijd klaar voor mekaar . Ik vindt mij werk gewoon leuk .
Als ik aankom op mijn werk is het eerste wat ik altijd doe mijn werkkleding aantrekken, deze bestaat uit een jasje, een sjaal en een schort met een naamplaatje. Daarna ga ik de kantine in en moeten we wachten tot de leidinggevende komt en die ons vertelt waar en wat we moeten vullen, daarna pakken we onze kar met producten en beginnen we met het vullen van de schappen, dit duurt normaalgesproken iets meer dan twee uur. Tijdens het vullen beantwoorden we de vragen van de klanten en helpen we ze met het zoeken naar de producten. Na het vullen ruimen we de kar op en moeten we spiegelen, dit houd in dat je alle producten naar voren haalt en alles netjes neerzet. Daarna wordt het gecontroleerd en mogen we naar huis. Ik leer hier om vlot te werken en om goed te kunnen communiceren met andere mensen, ook leer ik om te gaan met mijn collega's en hoe ik met hun moet communiceren als ik zelf iets niet weet. Het moeilijkste van deze baan was voor mij vlot werken omdat ik nog niet wist waar alles stond, maar na een paar maanden ging dat prima en nu gaat alles goed. Het leukste van de baan vind ik dat de klanten je vaak dankbaar zijn als je ze helpt met de producten aan te wijzen of als je iets voor ze pakt als ze er zelf niet bij kunnen komen.
Pluspunten
Het contact met mensen
Minpunten
Overwerken
Om half 20 begin je met werken. 5 minuten ervoor moet je aanwezig zijn in de kantine. De teamleider vertelt je dan welk gang je moet gaan vullen en spiegelen.Ook verteld hij de norm hoe laat je klaar moet zijn Ik heb hier meer geleerd over FIFO vullen en spiegelend vullen. Zo ben je sneller klaar en kun je de norm halen. Het einde van een werkdag is gemiddeld rond de half 23. Het leukste is om met een collega op dezelfde gang te werken. Het moeilijkste is als je veel vulling hebt of spiegelen.
Ik heb een leuke tijd bij Albert Heijn gehad, helaas te kort omdat ik op dat moment met oppas zat. (Dat probleem is inmiddels al verholpen) Ik vond het een leuke ervaring en zou er zo weer gaan werken. :)
Pluspunten
Goede begeleiding.
Minpunten
Geen.
Als ik moest werken moest ik om half 9 aanwezig zijn, om 9 uur werden de afdelingen verdeeld met de vulploeg collega's. Nadat iedereen hun taak had gekregen moest je aan de slag, Je kreeg in het algemeen de tijd tot 11 uur. Mijn collega's kon ik redelijk mee opschieten. Het nadeel was, hun zeggen dat we een team zijn, samenwerken ect, maar dat zag ik helemaal niet, op het moment dat de andere klaar waren gingen ze allemaal in de kantine zitten wachten, niet dat ze me een handje helpen bijvoorbeeld. Ik was nieuw dus wist 1 2 3 niet alles te liggen. Dat miste ik wel aan bij 'teamwork'.
Pluspunten
Af en toe eten in de kantine voordat je moest werken.
Minpunten
Samenwerken vond ik slecht gaan.
Het is een simpel baantje, maar het wordt saai na een tijdje. Leuke collega's en teamleiders. Kan geen moeilijke punt opbrengen. Het betaalt goed maar je krijgt maar 6 uur in de week om te werken. Ik ben op zoek naar meer uren.
Pluspunten
goed betaald, gratis eten tijdens pauze
Minpunten
te weinig uren