Reviews voor Supermarktmedewerker (m/v) bij Albert Heijn

Fijn bedrijf met realistische wensen. Loon is zoals je zou verwachten bij een supermarkt. Lichamelijk zwaar werk, maar leuke collega’s en sociaal belonend werk.
Pluspunten
Personeelskorting, goede sfeer
Minpunten
Geen vrijheid in rooster, werk(/tijds)druk, laag loon
word verwacht dat je heel snel werkt en krijg je jouw kat niet af moet je doorwerken en krijg je voor je overuren niet betaald
Pluspunten
je werkt soms samen
Minpunten
vaak overwerken
De sfeer bij Albert Heijn was leuk gezellig me collega’s waren ook super lief.
Pluspunten
Goede uurloon
Minpunten
Korte werkdagen
Jong-volwassenen worden goed gecompenseerd, maar als jij 14 tot 17 bent buiten ze je het liefst zo veel mogelijk uit. Ze maken ook misbruik van de mogelijkheid om een arts te bellen als je je hand breekt, in ieder geval bij Albert Heijn Schagen. Ik had mij voor werk ziekgemeld omdat ik mijn knokkel gebroken heb, dit had ik al aangetoond door fysiek langs te komen. Ik kwam (na het te hebben gemeld) logisch gezien die dag erop ook niet vakkenvullen. De manager belde mij woedend, en betwijfelde of ik daadwerkelijk niet kon werken. Omdat ik deze dag met mn hand thuis zat besloot ik naar mijn oma in Groningen te gaan met mijn moeder. Dit vertelde ik eerlijk aan de manager. Volgens hem moest ik officieel thuis zijn als ik niet kan werken door ziekte. Toen dreigde hij een dokter te sturen (deze stuurt men dan ter controle). De manager wist hierbij dat als de dokter voor een leeg huis zou staan, de rekening van de dokter voor mij zou zijn. Gelukkig greep mijn moeder toen ik dus nog 15 was in, nam de telefoon over en zorgde ervoor dat ik per direct kon stoppen. Wat een walgelijke figuren daar.
Minpunten
Vreselijk management
ik had veel prive problemen waar mijn teamleider van wist maar hij kon het niet voor zichzelf houden, en er werd geen rekening mee gehouden.
Pluspunten
in de avond gratis eten als je 4 uur werkt.
Minpunten
altijd overwerken, spiegelen en veel vulling.
Alles is daar meh, ik verdien meh, sfeer is meh, de baan is mehh
Pluspunten
Geld
Minpunten
Rotbaan
Het is een gezellige werkplek maar de planning en het management kan soms wel beter. De teamleiders zien je staan en het is een gezellige groep collega’s. Ook kun je doorgroeien van vulploegmedewerker naar kassa. Met hard werken en je goede kant laten zien krijg je hier wel meer kansen!
Pluspunten
Gezellig team
Minpunten
Slechte planning
Zou wel graag terug komen als ik een baan aangeboden kreeg en het is zo gezellig om bij AH te werken
Pluspunten
Je word meteen geholpen goede servicr
Minpunten
het team waar ik in in werkte was heel gezellig maar het tempo was hoog als je een aantal keer niet aan je vulnorm zat kreeg je een gesprek
Albert Heijn zonneberg is een leuke winkel om te werken er is een gezellige sfeer en je krijgt er goeie motivatie van.
Pluspunten
Goeie sfeer
Minpunten
Regels
Het was af en toe lastig maar jij bepaalt bij de AH hoe werk gaat. Als je tempo goed is, maak je het leuk voor jezelf. Zo niet, kan je nogal stressvolle dagen hebben. Ook speelt frustratie een grote rol als kassamedewerker.
gezellige werkomgeving, slecht/chagrijnig management, ondergemiddeld salaris.
Pluspunten
gratis lunch/avondeten
Minpunten
lange, onzekere werkdagen. laag salaris
Heel apart om hier te werken: de ene teamleider is heel relaxt en let goed op je rechten als vakkenvuller, de andere boeit het helemaal niets en denken dat de cao een dressing is. Je krijgt wel goed betaald, en compensatie voor lunch/avondeten als je dan werkt. Je moet duidelijk zijn met je werktijden, anders plannen ze je in wanneer het hun uitkomt (doen ze ook nog wel eens). Wel een fijne werksfeer
Pluspunten
Salaris/werksfeer
Minpunten
Teamleiders/ingeplande tijden
Leuke mensen en je kunt zelf je tijden inplannen wat heel erg gunstig is met een studie.
Privé problemen werden niet gezien als belangrijk. Ook kreeg je geen steun vanaf management. Het ging hun daar meer om dat je aanwezig was en efficiënt kwam werken.
Pluspunten
vergoede lunch als je langer dan 6 uur werkt.
Minpunten
Alles draaide om getallen.
Als je net begint met werken is de Albert Heijn de perfecte plek om te beginnen!
Tijdens het werk heb ik geleerd zo productief mogelijk samen te werken.
Het is een leuk bedrijf, met vele leuke medewerkers en flexibele eigenaren. Je kan er als 15 jarige gelijk aan de slag en er hangt altijd een leuke sfeer.
de tijd vliegt voorbij omdat je constant bezig bent met klanten helpen.
Ik heb bij Albert Heijn muiderbos gewerkt, en het jaar was al te veel. Er waren schandelijke situaties als doorwerken bij ziekte, niet beperkt tot koorts. Bij foute planning van de werkgever was het aan de werknemer om dit op te lossen met collega's. Planning van de werkgever was slecht. Vaak moesten op het laatste moment nog nieuwe mensen gevonden worden om een shift te draaien in plaats van dat er van tevoren mensen in de reserve waren geplaatst. De leidinggevende is inmiddels weggegaan en ik weet niet of het in de tussentijd beter is geworden, maar ik raad het zeer zeker niet aan.
Ik heb ervaren dat als de Albert Heijn je nodig heeft ze ook druk bij je neerleggen maar als ze je niet nodig hebben ze je ook makkelijk opzij kunnen schuiven