Reviews voor Supermarktmedewerker (m/v) bij Albert Heijn

Supermarktmedewerker (m/v)647 reviews

647 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 2,872 reviews

Prima

Prima werk naast de middelbare school en 1e jaar van mbo

Pluspunten

Bonus

Minpunten

Vaak overuur maar wel uitbetaald worden

Niet leuk

Geen goede ervaring, er word veel van je gevraagd en je moet hard werken voor minimumloon. Als je geluk hebt zit je met leuke collegas maar dit was ook niet het geval bij mij.

Pluspunten

200% op zondag

Minpunten

Hard werken voor weinig geld

Leuke werkomgeving, weinig tot geen doorgroei mogelijkheden

Prima, weinig mogelijkheden tot doorgroei helaas, daarom weggegaan

Top! Prettige bijbaan.

Leuk team. Was ontzettend leuk om met mn collega's te werken, vooral op zondag zat de sfeer er goed in!

Pluspunten

Team en gratis eten

Minpunten

Zware kratten

Alleen als je geld nodig hebt moet je hier werken, collega’s zijn overigens wel gezellig

Los van alle negativiteit heb ik hier wel 2 jaar gewerkt en prima betaald gekregen, het rooster was altijd netjes 2 weken van te voren te zien en het was duidelijk wat er van je verwacht werd. Het werk paste gewoon niet bij mij.

Pluspunten

Vergoeding voor eten voor pauzes

Minpunten

Werkdruk

Altijd druk, teamleiders zijn wel enorm aardig, andere vakkenvullers ook. Managementteam is helaas minder leuk.

De baan zelf was prima, als je eenmaal doorhebt hoe je snel moet werken krijg je niet echt meer veel te horen van de teamleiders, alleen het managementteam is wat anders. De manager van de winkel kan niet tevreden zijn met hoe je werkt en de andere managers zijn zelfs erger. Als er iets is waardoor je niet naar werk kan komen bijv. gewoon ziek zijn, dan wordt er onmiddelijk gedreigd met ontslagen worden. Je wordt ook ingeroosterd buiten je beschikbaarheid waardoor dit probleem nog erger is.Jammer van een leuke en gezellige baan.

Pluspunten

Leuke teamleiders, Goede sfeer naast managementteam

Minpunten

Managementteam, Ingetoosterd buiten beschikbaarheid, Gedreigd met ontslagen worden als je niet naar werk kan komen, Minimum loon

Productieve en gezellige werkomgeving

Het werk is goed te doen. Er speelt een goede sfeer tijdens het werken en we het is een team

Gezellig

Leuke collega’s, maar moest vaak overwerken (vakkenvullen) waar ik niet geheel voor werd uitbetaald. Hier kwam ik pas laat achter. Gelukkig was het een bijbaan en mocht ik kassa draaien (vaste werktijden).

Pluspunten

Leuke collega’s

Minpunten

Houd bij hoeveel je extra werkt en ga er achter aan!!!

gezellige omgeving

Het is een leuke baan, vooral makkelijk te combineren met school / prive.

Pluspunten

gezelligheid

Minpunten

korte werkdagen

Is wel leuk maar je krijgt niet wat je verdient kwa slaris

Ik vind het eerst wel leuk maar ik werkte zo veel maar kreeg niet wat ik verdiende met me salaris

Pluspunten

Als je langer werkt dan 4 uurtjes in de avond wordt je eten wel betaald

Minpunten

Niet al te Lieve leidinggevende

Gezellige werksfeer

Het is een gezellige en hard weekend groep met al je leeftijd genoten.

Pluspunten

Verzorgd avondeten

Minpunten

Te weinig tijd om iets tedoen

Normaal

Ze verwachten veel dingen van je in die 3 uurtjes dat je werkt, teamleiders vallen mee, goed voor als studentenwerk maar niet als vaste baan

Minpunten

Extra uren worden niet uitbetaald maar, tijd voor tijd

Gezellige

Het is wel een leuke baan maar je verdient niet echt veel en je krijgt niet echt veel uren

Pluspunten

Goede collega’s

Minpunten

Salaris

fijn om samen te werken zodat je niet 2 uur alleen staan

word verwacht dat je heel snel werkt en krijg je jouw kat niet af moet je doorwerken en krijg je voor je overuren niet betaald

Pluspunten

je werkt soms samen

Minpunten

vaak overwerken

Productieve en gezellige baan

De sfeer bij Albert Heijn was leuk gezellig me collega’s waren ook super lief.

Pluspunten

Goede uurloon

Minpunten

Korte werkdagen

Waardeloos

Jong-volwassenen worden goed gecompenseerd, maar als jij 14 tot 17 bent buiten ze je het liefst zo veel mogelijk uit. Ze maken ook misbruik van de mogelijkheid om een arts te bellen als je je hand breekt, in ieder geval bij Albert Heijn Schagen. Ik had mij voor werk ziekgemeld omdat ik mijn knokkel gebroken heb, dit had ik al aangetoond door fysiek langs te komen. Ik kwam (na het te hebben gemeld) logisch gezien die dag erop ook niet vakkenvullen. De manager belde mij woedend, en betwijfelde of ik daadwerkelijk niet kon werken. Omdat ik deze dag met mn hand thuis zat besloot ik naar mijn oma in Groningen te gaan met mijn moeder. Dit vertelde ik eerlijk aan de manager. Volgens hem moest ik officieel thuis zijn als ik niet kan werken door ziekte. Toen dreigde hij een dokter te sturen (deze stuurt men dan ter controle). De manager wist hierbij dat als de dokter voor een leeg huis zou staan, de rekening van de dokter voor mij zou zijn. Gelukkig greep mijn moeder toen ik dus nog 15 was in, nam de telefoon over en zorgde ervoor dat ik per direct kon stoppen. Wat een walgelijke figuren daar.

Minpunten

Vreselijk management

Leuke werkomgeving

Fijn bedrijf met realistische wensen. Loon is zoals je zou verwachten bij een supermarkt. Lichamelijk zwaar werk, maar leuke collega’s en sociaal belonend werk.

Pluspunten

Personeelskorting, goede sfeer

Minpunten

Geen vrijheid in rooster, werk(/tijds)druk, laag loon

Erg saai en altijd het zelfde, teamleiders zeuren aan je nek als een dag niet mee zit.

ik had veel prive problemen waar mijn teamleider van wist maar hij kon het niet voor zichzelf houden, en er werd geen rekening mee gehouden.

Pluspunten

in de avond gratis eten als je 4 uur werkt.

Minpunten

altijd overwerken, spiegelen en veel vulling.

Meh

Alles is daar meh, ik verdien meh, sfeer is meh, de baan is mehh

Pluspunten

Geld

Minpunten

Rotbaan

Gezellige werkplek

Het is een gezellige werkplek maar de planning en het management kan soms wel beter. De teamleiders zien je staan en het is een gezellige groep collega’s. Ook kun je doorgroeien van vulploegmedewerker naar kassa. Met hard werken en je goede kant laten zien krijg je hier wel meer kansen!

Pluspunten

Gezellig team

Minpunten

Slechte planning

Bij mij 13 jaar terug ging het zo makkelijk en perfect

Zou wel graag terug komen als ik een baan aangeboden kreeg en het is zo gezellig om bij AH te werken

Pluspunten

Je word meteen geholpen goede servicr

Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Albert Heijn. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Gebaseerd op 2,872 reviews

3.5