Reviews voor Orderpicker (m/v) bij Albert Heijn

Very nice work for those people who like to be in move all time, heavy things to lift, not so much time for complete your order.not bad money, it is worse to treat people. eweryday this company getting worse for employees
Uwaga na tą firmę pracowałem w ponad 15 firmach jako orderpicker najgorszy magazyn w jakim miałem przyjemność pracować . Nie ludzkie traktowanie pracowników ciągła presją o normę pomimo braku pracy z danym dniu. Praca po 2 3 dni w tygodniu ledwo da się opłacić rachunki. Serdecznie nie polecam!!!
Pluspunten
Brak
Minpunten
Mało godzin źle traktowanie
turni abbastanza buoni alle mie esigenze ho imparato molto su come organizzare il lavoro con sofisticate attrezzature la parte piu' difficoltosa lavorare intere settimane nel freezer colleghi simpatici e disponibili e anche i responsabili molto attenti alle mie esigenze
geen professioneel management,personeelsverloop te hoog
Afwisselende diensten waardoor je de ene dag zware werk verricht en de andere dag wat lichter.
ik vond het leuk om hier te werken aleen was het er altijd er koud
Het leukste van de baan .Een typische dag op het werk
een typische dag in ons werk, is een gezellige en productieve dag met je medewerkers, waarbij de teamleiders vooral toekijken en commentaar geven. Ik heb geleerd om verantwoordelijkheid te nemen over mijn geleverde werk, samen met het doorwerken en communiceren met mijn collega's. Het management is wel goed maar de ideeën komen niet altijd goed door naar de medewerkers. De cultuur is goed en gezellig waardoor ik met plezier naar het werk ga. Het moeilijkste van de baan is er niet echt want ik heb gedaan wat er van mij wordt verwacht inclusief extra taken, en dat is voornamelijk wat deze baan inhoudt. Het leukste van de baan is de medewerkers en daardoor de sfeer op de werkvloer
Pluspunten
bij lange dagen eten op kosten van de zaak
Minpunten
teamleiders geven geen aandacht aan medewerkers
Werkzaamheden: Orderpicken en laden Leuke collega's, echter strak geregelde bedrijfsprocessen waardoor je in hoge tempo moet werken. Weinig tolerantie als een medewerker onder de norm zit.
Rommelig en veel miscommunicatie vanaf kantoor naar de werkvloer. N keer 3 weken in de ziektewet geweest,doordat ik weg moest duiken voor n collega,die absoluut niet capabel was de transporttruck te bedienen. Diverse malen aangereden tijdens mijn werk door een andere collega met hetzelfde probleem.
Pluspunten
Minpunten
gevaarlijk werk en wlecht werkende apparatuur, waar je wel op afgerekend werd, als je het werk niet op tijd af had.
Heb er een leuke tijd gehad, alleen jammer dat er een enorme druk op tijdelijke krachten daar is en tijdelijke krachten lijken minder gewaardeeerd
Pluspunten
Redelijke toeslagen bijv. Nachtdienst of weekend dienst
Minpunten
Zwaar en intens werk en dat allemaal nog met een tijdsnorm
hier kwam je aan, klokte je in en kon je meteen vol aan de bak, het was fijn dat je door moest werken, zo ging de tijd zomaar voorbij. ik heb hier leren om te gaan met een hoge werkdruk. ook vond ik dat alle collega's vriendelijk en behulpzaam waren.
Pluspunten
goede maaltijden
Minpunten
veel konden geen nederlands
thanks for have a chance to work there nice people < not everyone>
Je begint je dag met een glimlach en je eindigt je dag met een glimlach. Vele leuke collega's waarmee je zelfs vrienden kan worden.
Het verzamelen van orders, orderpicking aan de hand instructies vanuit een geautomatiseerd systeem. laden van de orders, controleren van de juiste aantallen en de producten.
Moet meer leefbaarder worden, dat de collega's elkaar beter leren kennen. Dat er een eenheid is op het werkvloer. Je makkelijker op je collega kan afstappen voor hulp als je er niet uit komt.
Pluspunten
Minpunten
Kantines waren niet schoon
Ik heb een jaar als orderpicker gewerkt. Het was niet echt een baan waar ik plezier uit haalde maar ik moest wat doen. Een typische dag is dat je binnenkomt en je je veiligheidsschoenen aandoet en je koptelefoon uit je kluisje haalt. Vervolgens loop je door naar de magazijn en klok je in en dan is het gewoon hard werken totdat je pauze hebt. Aan het einde van de dag voel je wel dat je bezig was in fysiek opzicht. De collega's waren aardig en deden hun werk. Je bent niet constant in contact met collega's omdat je een bepaalde tijd moet halen dus is iedereen bezig met zijn of haar werkzaamheden.
Werk in magazijn als orderpicker is zwaar maar je stan niet helle dag in een plek. Jij loopt altijd en pick bestelingen voor klanten in klapkraten met handscanner. Want je werk plek is vakkenvullen doe je dat ook met hand scanner daar ben je ook heel bezig. Alle producten inkomen naar magazijn moet je uitpakken en op goede vaken zetten. Die twee functies zijn die meeste werkplekken maar niet enigen.
It is typical work for orderpicker with products from Albert Heijn shop. Good clima and lot of people to meet. Nice kantina's and Wifi connection.
Sfeer in werk is altijd leuk. Teamleiders altijd bereikbaar. Je gaat picken producten voor winkels. Producten zet je op rolconteiners wie zet je op BT. Internationale omgeving. Voor deze werk moet je fisiek sterk zijn.
Je dagelijkse bezigheid bestaat uit orderpicken, en dit is zwaar werk. Het verdient goed alleen zijn er weinig mensen die nederlands spreken. Je bent dus redelijk op jezelf aangewezen.
Pluspunten
Goed verdienen
Minpunten
Nachtdiensten, vroeg beginnen en onregelmatige werktijden. Fysiek zwaar