Reviews voor Medewerker verkoopklaar bij Albert Heijn

Albert Heijn is een goede plek om een eerste bij baantje te hebben. Het betaalt best goed voor een eerste baantje. Er zijn door groei mogelijkheden en verschillende afdelingen waar je naartoe kan. Ik werk hier erg fijn, maar mijn toekomst ligt niet bij Albert Heijn
Prima om als bijbaan te werken. Leuke collega's en aardige leiding
de manager van de winkel was bij ons niet of nauwelijks aanwezig op de winkelvloer. Nu dacht ze toch dat ze hier verstand van had dit leidde tot flinke discussies
Bij de functie van vakkenvullen denk je misschien, de vakken vol gooien en weer naar huis, maar dat is niet zo. Je leert vooral op sociaal gebied jezelf te verbeteren door de klanten te helpen en aan te spreken.
Pluspunten
goed salaris
Minpunten
soms veel vulling
De Albert Heijn leert je goed met klanten om te gaan, en hierbij komen enkele doorgroeimogelijkheden kijken, zoals teamleider.
Bij de Albert Heijn heb je gezellige collega's en krijg je gelijk een klik mee. Echter, bij de AH komen er nu vaak mensen tekort en word je vaak gebeld of geappt of je extra kan werken.
Pluspunten
Gezellige sfeer
Minpunten
Overwerken
Van magazijnwerkzaamheden tot vakken vullen. Van de vrachtwagen lossen en laden tot een praatje maken met een klant. Zeer variabele baan voor harde werkers.Werken in een team, maar ook zelfstandigheid vereist. Een degelijk en dynamische bedrijf, waar je goed beloond wordt volgens de geldende CAO.
Bij de Albert Heijn werken is prima te doen als je een paar uurtjes in de week werkt. Echter tot het moment dat je meer uren gaat maken. Elke dag bij Albert Heijn vragen ze meer kwaliteit maar eigenlijk is het enige wat ze echt boeit Kwantiteit. Er wordt alleen maar gedacht aan uren besparen en vaak mag je je werk afmaken in je eigen tijd.
Minpunten
gedwongen langer overwerken dan een kwatier soms onbetaald.
Ik heb een leuke tijd bij de Albert Heijn gehad en veel vrienden gemaakt.
Werken bij de Albert Heijn is makkelijk en niet uitdagend. Je wordt niet snel gestimuleerd om je vaardigheden uit te breiden. Er heerst echter wel een cultuur binnen het bedrijf die medewerkers onderaan de ladder de mogelijkheid wil geven een hogere functie zoals teamleider uit te proberen. Het initiatief moet echter wel bij de medewerkers vandaan komen, maar dit is eigenlijk vrij logisch. Als iemand geĂŻnteresseerd is in meer uitdaging, moet diegene dat zelf proberen te bewerkstelligen. Hiernaast zijn de medewerkers aardig en is de compensatie absoluut toereikend voor het geleverde werk.
Pluspunten
Vergoede maaltijd en veel pauzes
Minpunten
Geen idee van een 'team' door de grote doorstroom. Bovendien saaie mensen.
Vacatures van Albert Heijn
Medewerker verkoopklaar positions
Meer vacatures
Er heest een zakelijke sfeer maar toch ook gezellig, door de vele mensen die er werken. Er wordt hard gewerkt en aan contact met klanten is geen gebrek, zodat je je sociaal blijft ontwikkelen tijdens dit werk. Een leuke baan waarbij je goede werkervaring opdoet.
Pluspunten
Veel sociale contacten tijdens het werk.
Minpunten
Geen hele lange diensten mogelijk
Voor een eerste baan: perfect, uiteindelijk nog lang gewerkt en vrienden gemaakt.
Een normale dag op werk betekent: een vrachtwagen die nieuwe voorraad brengt, medewerkers die de vrachtwagen leeghalen en eventueel dingen met de vrachtwagen weer mee terug sturen, het uitsplitsen van verschillende soorten producten, het vullen van de producten en het verwerken van restanten. Ik heb geleerd in een team te werken en op snelheid te werken. Het management is goed geregeld binnen Albert Heijn. Mijn collega's bestaan voornamelijk uit jonge mensen; scholieren en studenten. Hier binnen zijn grote verschillen in motivatie, ervaring en karakters. Er zijn geen moeilijkheden binnen deze functie. Persoonlijk vind ik het leukste om fysiek bezig te zijn en het resultaat na een shift.
Ik heb altijd met plezier gewerkt bij de Albert Heijn. Ik kreeg er voor mijn leeftijd en wat ik er deed erg goed betaald. Het enige minpunt is dat je er bijna nooit meer dan 10 uur kan maken. Zeker als je een oudere kracht ben binnen het bedrijf dan wordt je minimaal ingeroosterd. Ik ben nu toe aan een nieuwe uitdaging.
Pluspunten
Goed Salaris
Minpunten
Weinig uren
Hoge werkdruk, maar dat hoort erbij. Ik werkte namelijk meestal tijdens de ochtenddienst (05:00 - 08:00). 05:00 tot 06:00 moesten we vracht splitsen en daarna vullen tot 08:00. Voordat de winkel open ging moesten we dus klaar zijn met onze handel. Het is een leuke plek geweest voor mij om te werken en ik heb veel nieuwe vrienden leren kennen.
Het werken in de Albertheijn was een gezellige ervaring waarbij je toch tijdens de gezelligheid de productiviteit hoog kan houden.
Mijn werkdagen zijn verschillend, dit geeft mij de kans om op meerdere gebieden(afdelingen) te groeien en mezelf te ontwikkelen.
Pluspunten
Gratis lunch op feestdagen
Sinds juli 2012 werk ik al bij Albert Heijn. Wat het werken bij Albert Heijn voor mij leuk maakt is het contact met collega's van ongeveer dezelfde leeftijdsgroep. Daarnaast voelt het geweldig om klanten te helpen en adviseren bij hun aankopen. Als je zelf niet zo sociaal bent en je vind het moeilijk om contact te leggen met mensen, dan is dit de perfecte werkgever om dit te leren. Wat ik wel jammer vind is dat er op langer termijn geen uitdaging meer is, omdat je meestal wel dezelfde werkzaamheden moet uitvoeren. Al met al een goeie werkgever waar je veel plezier kunt beleven met klanten en collega's.
Pluspunten
Prettige werksfeer
Minpunten
geen uitdaging
Mijn eerste echte bijbaan vond ik bij de Albert Heijn in Weert. Ik heb hier het gedurende bijna 9 jaar goed naar mijn zin gehad en makkelijk volgehouden, een betere bijbaan vind je nergens!
Voor een periode van 3 jaar ben ik werkzaam geweest als medewerker verkoopklaar bij Albert Heijn. Mijn werkzaamheden bestonden uit het op orde houden van de voorraden in de schappen en koelingen, evenals het laden en lossen van vrachtwagens. Daarnaast was ik ook verantwoordelijk voor het controleren van de hoeveelheid en de juistheid van binnenkomende voorraden. In al mijn werkzaamheden stond zorg dragen voor kwaliteit en het behouden van een verzorgde winkel stond voorop.
Volgens de regels, geeft je genoeg mogelijkheiden om door te groeien in je werk en schoolopleiding.