Reviews voor Medewerker bij Albert Heijn

Een prima bedrijf, alleen wil na 2 jaar werken bij een Albert Heijn ook wel eens wat anders doen. Ik zit ook op een technische opleiding en bij de Albert Heijn leer je niet veel van techniek. Ook wou ik wat meer uren draaien op Ă©Ă©n dag. Het is er wel altijd gezellig en met zen allen zijn we een goed team.
geen leuk team verband je word aardig buiten geslooten wel leuke team leiders
Pluspunten
korting
Minpunten
te veel een zijdig
Ik heb veel geleerd bij de Albert Heijn. Ben daar gekomen voor een 10 weken stage en heb binnen het bedrijf ook mijn opleiding goed afgerond! Dat alles door de hulp en openheid van mijn toenmalige SM en ASM.
Pluspunten
flexibele werktijden
Ik vond dit echt een kutbaan want, er werd gediscrimineerd en er werden sexuele opmerkingen over mij gemaakt. Het eten lekker
Pluspunten
Gratis lunch
Minpunten
De rest
het moeilijkste aan de baan is dat als je over werk ze je niet betalen.
Minpunten
6 uurtjes per week werken
Vriendjes politiek, niet goed behandeld zoals je behandeld zou moeten worden.
Pluspunten
Gratis lunchen
Minpunten
Slecht behandeld
Je wordt ingepland, je komt werken als je klaar bent meld je dat even en dan mag je weg. Je mag altijd (met tijd) vrij vragen en anders ruilen, zonder problemen. Goed uitbetaald.
Pluspunten
Top baas
Minpunten
Zwaar werk
Veel onaardige collega's, wordt totaal niet naar je geluisterd door de wat 'hogere' functies voor bijvoorbeeld wanneer je iets hebt. Je word snel 'afgezeikt' en merkt dat er 'groepjes' in het team zijn. De manager is een onaardige man die gewoon loopt te blerren tegen zijn medewerkers. Komt uit het niets aanlopen en zet het meteen tot schreeuwen toe. Hier kan je wat over zeggen maar lost niks op. Merk echt dat wanneer je iets negatiefs hebt over een persoon die een hogere functie dan jou heeft, niet goed wordt aangesproken op de dingen die hij/zij doet die niet goed zijn.
Minpunten
Respectvoller worden!
Wat kun je zeggen over een van de grootste supermarktketens in Nederland? Ik heb hier zo'n anderhalf jaar lang met veel plezier gewerkt in een hecht en gezellig team. Enige minpunt is dat je soms extra lang bezig bent om de winkel netjes te krijgen. Als alle vakkanvullers al naar huis zijn en de winkel om 22:00 is gesloten, wil het wel eens voorkomen dat je pas na 23:00 de deur achter je dicht doet.
Pluspunten
Geregeld bedrijfsuitjes
Minpunten
Soms werk je tot laat door
Ik werk als broodmederwerker en dat al bijna 3 jaar. Ik vind het leuk, maar ben toe aan iets anders omdat ik niet genoeg verdien.
Er zijn altijd duidelijke afspraken over de taken van iedere werknemer en goed contact tussen collega's. Er is altijd iemand waarbij je terecht kan komen voor hulp. Tijd is erg essentieel, het is gezellig maar het is duidelijk dat daar niet altijd tijd voor is. Alles word altijd opgelost en er is nooit een groot conflict.
Pluspunten
je word goed behandeld, flexibele tijden, zelf je beschikbaarheid bepalen, maaltijd als je 5 uren of langer werkt.
Minpunten
tijdnoot, soms zwaar werk, overwerken
Vriendelijke collega's sfeer is er altijd gezellig en vriendelijk ook naar de klanten toe.
Werk is in 3 ploegen, zwaar en met hooge normen. In het werk je met behulp van handscanner. Je bent bezig met picken van het produkten voor de klant of doe je vakkenvullen. Werk je in internationaal omgeving. Idere dag is anders, en jij bent bezig met andere werk.
ik heb 8 jaar lang bij albert heijn gewerkt. ik heb hier veel vrienden ontmoet en een hele leuke tijd gehad. ik ben van vakken vuller naar een begeleidende functie gegaan. ik was altijd in contact met de klanten, waardoor ik snel nieuwe ervaringen opdeed.
Pluspunten
grote groep collega's
Minpunten
geen lunches
Het is er altijd gezellig en een goede werksfeer alleen ik heb het wel gezien na 3 jaar heb het gevoel dat ik niks meer kan leren en dat vind ik heel erg jammer was graag door gegaan in het bedrijf
Kennis van producten waar je mee werkt. Als je bij de kaas en vleeswaren staat of bij het brood dan is het belangrijk te weten welke producten er te koop zijn, wat is er in verwerkt? Welk brood hoort bij welke naam/ idem bij de kazen. Smaak is belangrijk vooral bij de kazen. Maar ook producten die allergische reacties kunnen veroorzaken. Denk ook aan zwangere dames die niet alles mogen eten. Het controleren van de houdbaarheidsdatum, Ă©Ă©n van de belangrijkste bezigheden in de winkel. Iedere week andere acties! Welke producten van jouw afdeling is in de reclame en wat kan je de klant meegeven aan informatie? bv, Heerlijke kaas voor bij een rode/witte wijn! of bij het eten! Iedere dag is anders, je werkt met een fijne groep collega's die allen weten wat ze moeten doen omdat je met een klok-kaart werkt. Ik heb praktisch alle werkzaamheden verricht in de winkel. Van kassa tot vullen, codeboek lopen, opbouwen van reclame tot aan de deli/kaas afdeling. De afwisseling, de ruimte, omgang met de klanten en de fijne collega's maakten mijn baan heel erg prettig. De directie is duidelijk naar haar mensen en ten alle tijden aanspreekbaar als dat nodig was. Mijn ervaring bij Albert Heijn was heel erg leerzaam, gezellig en prettig. Het leukste van alles vindt ik de dienstverlening naar de klanten toe. Ik heb meer productkennis gekregen. Er was eigenlijk niets wat echt moeilijk was. Ik heb al met al een hele fijne tijd gehad bij de Albert Heijn.
Pluspunten
extra korting op producten van de winkel via je pasje
Minpunten
niet
Albert heijn werk is opzicht leuk, omdat je dagelijks honderden klanten ziet komen en gaan. Meest moeten ook geholpen worden, dus bouw je klantgerichtheid vaardigheden ook op.
Pluspunten
leerzaam
Minpunten
Werk voor alleen jongeren