Reviews voor Manager (m/v) bij Albert Heijn

Leuke gezellige werksfeer Samenwerken met grote groep Situationeel en groepsgericht leiderschap Gezonde organisatie
Het werken bij Albert Heijn heeft mij gevormd tot een zelfstandige, gedreven en sociale werknemer.
Pluspunten
rechtvaardig
Minpunten
hiërarchie
Albert Heijn is een voorloper en maakt zijn medewerkers erg belangrijk. Dat laten ze blijken door diverse mogelijkheden aan te bieden waar jouw persoonlijk ontwikkeling centraal wordt gesteld. En ook heeft Albert Heijn goede arbeidsvoorwaarden.
Fijne omgeving om te werken. Echter na 8 jaar op zoek naar een nieuwe uitdaging!
Pluspunten
Zelf je tijden kunnen indelen als leidinggevende
Uitdagende en prikkelende werkomgeving. Zeker als je van een proces gestuurde organisatie houd, zal je op je plek zijn. Het is leuk om te knallen met werk, ook is het bedrijf voor iedere Nederlander bekend, en die zal dan ook zijn mening aan jou geven. Dat is vaak leuk.
AH heeft mij de kans gegeven te werken aan mijn persoonlijke ontwikkeling. Vele opleidingen op HBO niveau hebben mij geholpen vaardigheden te ontwikkelen waardoor ik een compleet manager ben geworden. Mijn innerlijke reis naar leider te zijn en blijven van het eigen groeiproces is bij AH in gang gezet en blijft onverminderd het meest waardevolle. AH is een bedrijf die ik daarom aan iedereen wil aanbevelen.
Pluspunten
Opleidingen, salaris
Minpunten
Strakke organisatie
fijn bedrijf elke dag anders kassa, counter trainingen en delicatessen hoe om te gaan met diefstal overval fijne directie fijne collega's omgaan met agresieve klanten vaste gezellige klanten
Pluspunten
diversen werkzaamheden
Minpunten
te lang achter de kasse zitten
Ik heb altijd met plezier gewerkt bij Appie. Ik heb ook veel persoonlijke groei mogen doormaken, alleen was het moeilijk doorgroeien binnen het bedrijf.
Pluspunten
Goede coaching
Minpunten
Weinig doorgroei mogelijkheden
Bij Albert Heijn stond klantcontact in een hoog vaandel, een bedrijf met veel kansen.
ik vind het een sfeervollen winkel en het werk is leuk een goede band met het personeelen klanten.
Pluspunten
lange pauzes
Minpunten
geen lunch geld
Als schoolverlater een heerlijke tijd gehad bij Appie. Volop kansen gekregen om mezelf te ontwikkelen d.m.v. hoogstaande opleidingen.
Pluspunten
Kansen, opleidingsmogelijkheden
Minpunten
Werktijden