Logo van Albert Heijn

Reviews voor Magazijnmedewerker (m/v) bij Albert Heijn

3,6

25 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 2.819 reviews

Fijne werkplek met veel doorgroeimogelijkheden

Albert Heijn leert je om hard te werken onder soms enorm drukke omstandigheden, stressbestendigheid en klantvriendelijkheid zijn dan ook vereiste als je bij dit bedrijf wil werken.

Leuke werksfeer en fijne collega's, veel flexibiliteit

Ik zorg er voor dat de schappen gevuld worden en werk in het magazijn, bij ziekte of vakantie val ik ook in als kassamedewerker. Ik heb geleerd om op een correcte wijze met klanten om te gaan, dus vriendelijk en behulpzaam te zijn. Bij de AH waar ik werk heb ik leuke collega's waarvan er enkele zijn die ik ook privé zie. Ik vind niets moeilijk aan de baan en ik vind het leuk om mensen te helpen een product te vinden.

Pluspunten

Flexibel, afwisselend, contact met klanten.

Minpunten

Ook hier zijn soms grove mensen

Gezellige werkomgeving

Doorgroei mogelijkheden,,gezellige collega s,,ploegendienst,,goede verdiensten,,

Pluspunten

salaris

Goede bijbaan

Deze baan is perfect geschikt voor personen die graag een part-time functie willen hebben. Mijn gevoel zegt me dat de doorgroeimogelijkheden in ah niet zo groot zijn. De collega's in AH zijn verschillend. Net als in elke baan zijn er leuke collega's en minder leuke collega's. Ik heb alle werkzaamheden in ah geleerd waaronder : tellen, laden, lossen, sorteren, vullen, spiegelen, codebeheer,haccp

Pluspunten

goede loon

Minpunten

teveel onverantwoordelijke medewerkers

Zelfstandig werken

Zodra ik op mijn werk kom ontvang ik mijn taken voor de hele dag. Doorgaans bestaan deze taken uit het laden van containers, de juiste spullen op de juiste locatie zetten, ervoor zorgen dat mijn collega's hun werk kunnen doen door hun op tijd te voorzien van de juiste spullen en deze eventueel bij te bestellen als er te weinig zijn. Ik werk veel samen met mijn collega's en vind dit leuk, maar ik moet ook geregeld zelfstandig werken en ook dat vind ik leuk. Het leukst vond ik de flexibelheid van het bedrijf.

Pluspunten

vrijheid in mijn werk

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Albert Heijn. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,7

1.132