Reviews voor Magazijnmedewerker (m/v) bij Albert Heijn

Albert Heijn leert je om hard te werken onder soms enorm drukke omstandigheden, stressbestendigheid en klantvriendelijkheid zijn dan ook vereiste als je bij dit bedrijf wil werken.
Als nieuw kom er ben je hartelijk welkom. Werkje al langer en heb je beperkunfen is het tijd om te vertrekken
bijna 10 jaar bij AH gewerkt, niks was fifo voor jaren lang en was er klaar mee andere AH was geen optie want aan iedereen die ik vroeg hadden ze het zelfde probleem teamleiders doen er ook niet veel aan!
Ik vond het een leuke ervaring om met deze groep te werken. ik heb veel geleerd over het reachtrucken. ook het technische aspect heb ik veel ervaring op gedaan over hoe het bedrijf in elkaar zit.
Fijne sfeer en goeie bijbaan voor een scholier die iets zoekt.
Prima bedrijfscultuur ,goede werksfeer ,prettig werkomgeving met twee Groote kantines.
Pluspunten
Gratis lunches, goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Zwaar werk
bij albert heijn dco zwolle heb ik 52 weken gewerkt. Dit is dan ook het maximum aantal weken dat mogelijk is. Na een half jaar is het mogelijk na goed functioneren terug te keren. Het salaris is top! In de nacht en zeker op vrijdag en zondagnacht netto tegen de 20 euro aan. Helaas is dat het enige goede punt. Contact met collega's is minimaal omdat 99% Pools is. Alle communicatie middels nieuwsbrief en intercom gaat in het Pools. De mogelijkheden tot doorgroeien zijn er nauwelijks. Ik ben er begonnen als orderpicker en kreeg laden en lossen bij hoge uitzondering als extra taak. Contact met leidinggevenden is ook vaak moeizaam omdat ook deze allemaal Pools zijn, een aantal is de Nederlandse taal niet eens machtig! Meestal was het goed te doen om een verandering in je planning aan te vragen, behalve tijdens actieweken. Al met al, is Albert Heijn een werkgever waar je voor je goede salaris naar toe gaat, niet voor de collega's of voor de afwisselende taken.
Pluspunten
salaris
Minpunten
collega's
gezellig en altijd wat te doen veel variatie en actieve mederwerkers
Pluspunten
gratis lunches
Minpunten
geen bier op het werk
het is lastig als je werk krijgt dat ijskoud is en da je dan niet eens de goede kleding krijgt hier voor helaas wegens omstandigheden ben ik daar gestopt want mijn zus werd ziek
Ik heb bij Albert Heijn orderpicken geleerd en moest daarnaast producten in de schappen zetten. Ik vond dit leuk werk.
in het begin een super werkgever, gaande weg de jaren steeds minder. kijkt vooral naar de cijfers en niet naar de klant/werknemers.
Pluspunten
personeelskorting
Minpunten
niet goed in het communiceren met personeel, teveel op hun eigen regeltjes
Ik vond het leuk om hier gewerkt te hebben. En heb er een goeie tijd gehad.
* Werken met goals * Multicultureel * Ik heb veel geleerd bij AH zoals; stress bestendig zijn, werken met goals, werken met verschillende personen en culturen, zelfstandig te werk gaan maar ook samenwerken etc.
Veel werkervaring opgedaan en veel geleerd!! zoals met een heftruk om te gaan , en hoe te werken met Colli's en ordepicker
Pluspunten
gratis lunch
Minpunten
weinig minpunten
Ik heb parttime gewerkt bij de distributiecentrum van Albertheijn in Geldermalsen, ik draaide nachtdiensten die begonnen om 23:00 tot 07:00. Ik reed op een reachtruck en dan moest ik orders verwerken (pallets aanvullen). De sfeer op het werk was goed en ik kon het goed vinden met mijn collega's.
Echt goed directie en collegas!Daar alles medewerken krijgen schonen,jas,broek.
Pluspunten
Ja, soms
Minpunten
Daar zijn goed collegas en directie!Ideren medewerken krijgen jas,schoenen,broek naar werk.
Pluspunten
Alles
Minpunten
De werksfeer bij AH is leuk met collega's en klanten maar het moeilijkste daar is de tempo, je moet snel werken en bewegen.
Het werken bij Albert Heijn is niet elke dag een uitdaging. Hoewel het interessant is om je op te werken van 'ophaler' tot heftruckchauffeur maar daarna is de uitdaging wel weg uit het werk. Desondanks gaat de tijd elke dag heel erg snel en is er voldoende tijd voor pauzes.
veel structuur veel ervaring opgebouwd leuke sfeer ik heb me wel moeten bewijzen Maar heb het heel posetief ervaren en het was een stage
Pluspunten
Leuke collega's. Veel geleerd van het bedrijf. Ik vond het leuk om uitgedaagd te worden en om het beste uit mezelf te halen. Vond het jammer dat ik weg moest.