Reviews voor Kwaliteitsmedewerker (m/v) bij Albert Heijn

Het was voor mij lastig om een goede band te kunnen scheppen met mijn collega's
Super slechte werkgever die geen rekening houdt met zijn personeel. Overuren worden niet uitbetaald, je werkt voor een habbekrats en als je je een keer ziek meldt moet je gewoon komen werken, ongeacht of je koorts hebt of niet. Ze zeggen dat ze staan voor gezond en lekker eten maar dit klopt van geen kanten! Alles komt gewoon uit de vriezer, zelfs de "verse" appeltaarten en appelflappen. Broodjes die in de avond overblijven laten ze liggen en de volgende ochtend wordt er een nieuwe lading overheen gegooid. De zogenaamde "verse" groentes die in de schappen liggen, zijn lang niet zo vers. De groentes die overblijven vanuit het magazijn worden opnieuw in het schap gelegd tot ze verkocht worden, terwijl klanten denken dat ze verse producten kopen. Managers en teamleiders kijken niet op of om als producten niet goed FIFO gevuld zijn, waardoor er overdatum producten over de toonbank gaan..Albert Heijn slaat de plank volledig mis! Solliciteer hier niet aub!!!
Pluspunten
Minpunten
Slecht management, weinig geld, slechte producten
ik had gesolliciteerd voor vakkenvuller maar opeens werd er me gevraagd of ik als kwaliteitsmedewerker wilde werken nou hele uitleg erover gekregen alleen hadden ze weg gelaten dat ik dan elke avond bodem bakken mocht gaan doen! nou zat ik daar op me knietjes elke avond 2 uur lang alles eruit halen en schoon maken onder die onderste bak en me rug ging steeds meer pijn doen. ik heb me zo vaak open gehaald aan die bakken en dan hebben we het maar niet over de muizenstront die ik moest opruimen, ik moest eens een kauwgomkrabber gebruiken om iets te doen tot ik me zo lelijk open haalde dat ik er klaar mee was ik had bijna met dat ding me pols open gesneden! en bloeien dat het deed het was gelukkig maar een snee in de bovenste huid maar alsnog. was even schrikken.
Geen dag is hetzelfde. Hoe het weer buiten is, bepaalt hoe de klant in de winkel reageert. De meest bijzondere dagen zijn de dagen voor Kerst. Alle puntjes op de i en scoren maar! Op het moment met de Coronacrisis is het wel stressvol, maar Albert Heijn laat echt merken dat ze het goed voor heeft met haar personeel en er echt alles aan doet om alle risico's te minimaliseren
Pluspunten
13e maand, personeelskorting
Minpunten
er zijn doorgroeimogelijkheden, maar je moet er wel echt bovenuit springen om die kans te kunnen grijpen/krijgen
Super leuke colleges en erg flex zijn ze! Lekkere werktijden
zeer gezellige werksfeer met een management die naar je luistert en mee werkt met de behoeften van het personeel.
Het is wel leuk om samen met andere colleges te werken.
Pluspunten
Goed
Minpunten
Lange dagen en werke in de decembermaand
Ik heb bij AH altijd prettig gewerkt. Het is een bedrijf met goede arbeidsomstandigheden. En ik ben daar altijd door de leiding goed behandeld
Pluspunten
Goede sfeer
Minpunten
Als Kwaliteitsmedewerker ben je een manusje van alles schoonmaken kassa vullen en alles op tijd af hebben alleen een cassiere krijgt meer loon terwijl die er minder voor hoeft te doen
Pluspunten
Geen waardering Loon stijgt niet niet verder groeien
Minpunten
Vroeg beginnen
Ik vond het leuk om bij Albert Heijn te werken. Wasmachine altijd een gezellige werksfeer. En het werk vond ik leuk om te doen.
Pluspunten
Smiddags pauzes werd je eten klaar gezet was altijd top
Minpunten
Min punten heb ik niet
erg goed voor het personeel en de klanten en ook makkelijk om door te groeien naar manager helaas wou ik dat niet maar wie weet wat de toekomst brengt
Pluspunten
gratis avond eten maar daar betaal je wel voor op je loonstrook
Minpunten
dat je heel veel taken tegelijk krijgt
Het is alleen heel jammer dat ik maar 8 uur per week werk
Minpunten
Te weinig uren
Het is een fijne en gezellige werkplek, goede teamleiders. Alles is goed geregeld
Ik vindt mij werk wel leuk om te doen En vindt me collega's ook wel belangrijk samen lachen soms gezellig praatjes doen klanten goed helpen Vrolijk zijn is ook belangrijk
Pluspunten
Goede winkel mooi groot
Minpunten
Goed metje collega'S om gaan
- het is supergezellig om als team team samen te werken maar als er Gecommuniceerd moet worden aan collega's dan wordt er wat gezegd in de verwachting dat het begrepen is maar soms komt het niet helemaal duidelijk over en moet je er achteraan om te vragen hoe het daadwerkelijk zit maar als er concreter gecommuniceerd word.werkt iedereen prettiger en dit is opbouwende kritiek overigens - door goed samen te werken en goed te blijven communiceren wordt er veel prettiger gewerkt en ligt de productiesnelheid veel hoger - geweldige directie alleen qua leidinggeven en communicatie niet altijd even stabiel moet soms meerdere keren gevraagd worden voordat er actie ondernomen wordt - door goed samen te werken en goed te blijven communiceren wordt er veel prettiger gewerkt en ligt de productiesnelheid veel hoger - het moelijkste van deze baan is dat je met altijd Flexibel inzetbaar moet zijn en niet altijd op belangrijke afspraken en bepaalde datums ergens aanwezig kunt zijn. behalve als er iets van belang dan kan er in goed overleg overwogen worden om iemand afwezigheid te verlenen. - en het leukste van deze baan is dat je mensen hulp kunt verlenen als ze een bepaald specifiek product zoeken en het niet kunnen vinden geeft overigens een voldaan gevoel als je een klant met iets verder hebt kunnen helpen
Pluspunten
Gratis koffie en Thee, Toiletten goede werkmiddelen
Minpunten
Communicatie naar collega, s
Ik werkte bij de Albert Heijn in een fijn groepje. ik had 2 andere collega`s die heel erg vriendelijk waren. ik heb veel dingen van mijn andere collega`s geleerd als ik wat moest schoonmaken met welke middelen ik dat het beste kon doen. het lastige is dat je niet alles te gelijk kan schoonmaken omdat het in een supermarkt was en ik moest ook kassa`s schoonmaken en dan moest ik eerst naar de service balie lopen om te vrragen welke kassa`s ik als eerste kon doen het leukste van mijn baan vond ik toch wel het contact met de klanten ik sprak wel is met klanten over producten en soms kende ik iemand en dan willen ze natuurlijk weten hoe het met je gaat.
Pluspunten
je kreeg
Ik had per dag hele afwisselende taken en een duidelijke takenlijst die ik af moest hebben. De planning was altijd duidelijk en iedereen wist wat hij moest doen. Ik heb geleerd om verantwoordelijkheid te nemen en om met collega's samen te werken.
Pluspunten
Duidelijke taakverdeling, goed verzorgde pauze's
Minpunten
Slechte communicatie met teamleiders
Ik had leuke collega's en probeerde het zo leuk mogelijk te maken en tegelijker tijd me werk af te krijgen.
Pluspunten
leuke mensen
bij dit bedrijf is het gezellig en word er mee gedacht over de werkzaamheden/ werkproblemen
Pluspunten
soms iets voor de gezelligheid wat te eten
Minpunten
soms teveel gevraagd voor de personen
ik heb daar goed geleerd mijn taken alleen uit te voeren. Alleen heb ik wel snel alles alleen moeten leren ik kreeg geen uitleg over mijn werk. helaas.
Minpunten
altijd alleen en geen contact met andere
was een stage functie. heb een slechte ervaring mee gehad zou het niet graag over willen doen