Reviews over Kassamedewerker (m/v) bij Albert Heijn in Schagen

1 review gevonden voor de zoekopdracht.
Ik was hoofdzakelijk achter de kassa aan het werk, mijn werkzaamheden waren onder andere; het scannen van producten, het afrekenen met de klant en de omgeving van de kassa netjes houden (vegen om de kassa's, het wegbrengen van winkel mandjes ect.) Ik heb hier geleerd om rustig te blijven, in welke situatie dan ook. De directie was tevreden over mij. De hoofd kassamedewerker Roelof ook. Het moeilijkste van het werk vond ik dat je ook pinkassa's had, ik vergat zo nu en dan dat je niet contant kon betalen, om zoiets te herstellen neemt telkens wat tijd in beslag en dat is vervelend. Ik had zeer leuke collega's, alleen kon ik niet door een deur met de weekend leidinggevende, Lisa. Het leukste van de baan vond ik dat ik in contact kwam met alle klanten, ik had korte gezellige gesprekken met de klanten, ik begon de vaste klanten al echt te herkennen. Dat was zo leuk! Ik vind het super jammer dat ik niet meer bij Albert Heijn werk, het is een leuke organisatie en het was een echt teamverband. Ik had graag door gegroeid in de Albert Heijn, bijvoorbeeld naar de service balie, of de zelfscan.
Pluspunten
zelfstandig kunnen zijn, goede pauzes.
Minpunten
voor anderhalf uur naar het werk toe.