Reviews over Kassamedewerker (m/v) bij Albert Heijn in Groningen

Werken bij de AH is in het begin erg leuk en uitdagend, het eerste halfjaar vloog om en ik vermaakte me prima. Leuke collega's, ontspannen sfeer, erg prettig. Het laatste halfjaar had ik het steeds minder naar mijn zin. Het onderlinge contact was nog steeds even prettig. Helaas werden er regelmatig teveel werknemers ingeroosterd waardoor je soms uren lang niks kon doen dan voor je uit staren. Ook werd je dan niet naar huis gestuurd. Verder werkte je 's avonds regelmatig 15-30 minuten langer door zonder dat je hier voor betaald kreeg. Tot slot, werd ik vaak ingeroosterd voor 3:45 zodat ik zo lang mogelijk werkte zonder recht te hebben op een pauze. Bij deze uren zat ik dan ook 3:45 minuten alleen maar achter de kassa, waardoor ik regelmatig met nekklachten of hoofdpijn naar huis ging. Dit waren voor mij genoeg redenen om weg te gaan bij de AH en opzoek te gaan naar een nieuwe werkervaring.
Pluspunten
Gezellige sfeer
Minpunten
Lichamelijke klachten, overwerken zonder betaling
Ik heb hier super fijn gewerkt, en zou hier zo weer aan de slag gaan, enkel met mijn minieme ervaring en leeftijd is dit helaas niet meer mogelijk, maar zou het super leuk vinden!
Pluspunten
Alles
Minpunten
Wat mij betreft niet
Je leert veel over hoe het er aan toe gaat in een supermarkt.
Minpunten
Er wordt niet veel rekening gehouden met blessures en adviezen van fysiotherapeuten
erg leuk werk alleen ik was te duur en daar door werd ik steeds minder ingepland.
Aan het begin vond ik het hartstikke gezellig, maar met de maanden mee werd het een stuk minder. De gelegenheid om naar werk te gaan was er niet meer.
Binnen het bedrijf heb ik goed kunnen werken. Positieve werksfeer met plezierige collega's. Werkgever houd rekening met het personeel. Dankzij dit werk heb ik veel mensenkennis opgedaan.
Een typische dag op het werk is altijd gezellig, het werk is namelijk met leeftijdgenoten. De collega's zoals ik al zei, zijn super gezellig en lief. De directie heb je niet veel mee te maken dus daar kan ik ook niet zo veel over zeggen. Het moeilijkste van de baan is dat je je af en toe heel erg in moet houden als er iemand tegen je uit valt en het leukste is zeker de klanten die grappig proberen te doen.
09:45 binnen in de kantine nog wat eten voor dat ik begin aan werk. 10:00 beginnen met werk kijken wat er op de schema staat hoeveel colli,s er moeten worden gevuld. leuke baan gezellige collega,s. veel verschillende klant types die je ziet achter de kassa.
Pluspunten
Altijd genoeg keuze voor eten in de pauze
Minpunten
geen rokershok