Reviews voor Bakker (m/v) bij Albert Heijn

Bekijk alle 2,809 reviews
Leuk bedrijf om te werken zeker als je eerste baantje. Je hebt er veel doorgroei mogelijkheden. Het is per filiaal natuurlijk verschillend en dat geld ook natuurlijk voor de cultuur. Het is soms hard werken en het kan best wel stressvol zijn
Een typische dag op het werk is prima en gezellig met collegea's.
Mijn collega's waren heel fijn om mee te werken, en mijn baas was heel aardig. De werktijden waren vrij flexibel en goed afgestemd op je rooster. Iets dat ik minder vond, om het zachtjes uit te drukken, waren de pauzetijden. Je kreeg pas een pauze van 15 min als je 5 uur werkt, terwijl je volgens de cao per 4 uur, 1 keer 15 minuten pauze krijgt. De bonussen waren ook om uit te lachen. De jongeren kregen voor kerst een cadeaubon van €10, wat niet erg is, maar je kon het alleen bij deze AH inleveren en je mocht er geen cadeaukaart van bijv. Bol.com kopen. Ook de reden waarom ik weg moest is heel slecht. Ze zeiden dat ik een aantal kleine dingen fout deed over een langer tijd en dat werd dat één groter probleem. Ik snap dat ze mij dan inderdaad niet meer willen, maar er is nooit eerder een melding van gemaakt! In het afgelopen halve jaar heb ik niet één keer van mijn baas een melding gekregen om mij te informeren dat ik iets fout doe en het moet verbeteren. Na het uitwerken kreeg ik van mijn collega's, die ondertussen nog steeds niet begrepen waarom ik weg moest, een mooi afscheidscadeau. Met de nadruk op 'van mijn collega's', niet van mijn baas. Sterker nog, op mijn laatste werkdag waren mijn baas en teamleider er niet eens om vaarwel te zeggen. Al mijn toen aanwezige collega's hebben mij op een fatsoenlijke manier succes en vaarwel gewenst, behalve mijn baas.
Pluspunten
Flexibele tijden, fijne collega's, gratis sauzen, gratis water.
Minpunten
verschrikkelijke pauzetijden, goedkope cadeau's, slecht onderhoud werknemers, geen gratis fruit
Een gezellige werksfeer, tijdens mijn studie bleek dit een erg goed te combineren bijbaan.
Er is altijd wat te doen op de bakkerij, je verveelt je nooit. Elke dag leer je wel nieuwe dingen op het werk De directie is ook goed en gaan ook goed om met de medewerkers. Met mijn collega's kan ik goed opschieten, zijn aardig en als er iets is word het ook direct gemeld. Er zijn eigenlijk niet zo veel dingen die ik moeilijk vind op het werk. Het leukste op het werk is dat je veel in contact komt met collega's en klanten.
Pluspunten
Minpunten
Heb ik niet
Bij Albert Heijn heb ik jaren lang met heel veel plezier gewerkt. Maar ik ben op zoek naar een nieuwe uitdaging. Een dag begon met opstarten en bakken inpakken van producten,dit gehele dag bijhouden. Verder dag producten klaar zetten voor de volgende dag. Met mijn collega's heb ik altijd leuk samen gewerkt. moeilijkste van de baan is, je weet nooit hoe de klanten stroom loopt en of je te veel of te weinig producten afbakt. Dat is altijd weer een hele uitdaging. Leukste van de baan was, het werken met de klanten, klantenbinding, helpen waar hulp nodig is en af en toe eens een praatje maken.
Pluspunten
werkplaats was midden in de winkel.
Minpunten
veel geroddel en gepraat.
Ik moest broden aanvullen, afbakken, inpakken en stickeren. Ook moest ik broden uitsorteren, afscannen en retouren. De afdeling moest schoongehouden worden en ook moest ik klanten helpen. Ik heb daar nog beter geleerd hoe ik om moest gaan met klantvriendelijkheid en collegialiteit, het uitsorteren van producten en mijn ervaring vergroot. We hadden een afdelingschef en een aantal filiaalmanagers en daar kon ik ook goed mee overweg. Het moeilijkste van het baantje is dat je soms wat tijdsdruk had en het leukste was de omgang met collega's en klanten.
helaas ben ik hier met een vervelend gevoel weggegaan, wel vond ik het werk heerlijk om te doen.
ik heb alles geleerd wat ik moest leren. collega's waren erg gezellig. er is niks moeilijks aan deze baan. het leukste van deze baan is dat ze bijna nooit erlijk tegen je zulle praten haha.
Pluspunten
grote winkel
Minpunten
niet eerlijk zijn