Reviews voor Albert Heijn in Zevenaar

Als part timer bij de Albert Heijn werk je in een productieve werkomgeving, maar er zijn weinig doorgroeimogelijkheden. Als je leuke collega' s hebt is het mooi meegenomen maar als je die niet hebt is het geen wereldramp omdat je niet vaak langer dan 3 uur achter elkaar aan het werk zult zijn.
Pluspunten
Vakantiegeld inbegrepen bij uurloon
Minpunten
Weinig waardering voor individuen
Geen dag is hetzelfde. Hoe het weer buiten is, bepaalt hoe de klant in de winkel reageert. De meest bijzondere dagen zijn de dagen voor Kerst. Alle puntjes op de i en scoren maar! Op het moment met de Coronacrisis is het wel stressvol, maar Albert Heijn laat echt merken dat ze het goed voor heeft met haar personeel en er echt alles aan doet om alle risico's te minimaliseren
Pluspunten
13e maand, personeelskorting
Minpunten
er zijn doorgroeimogelijkheden, maar je moet er wel echt bovenuit springen om die kans te kunnen grijpen/krijgen
Wij hadden een super goede band met elkaar en gingen vaak uit. Minder waren de werktijden en lengte ervan. Echt goed uitbetaald werd je niet
Service- en klantgerichtheid heb ik hier zeker geleerd.
Ik heb hier met veel plezier gewerkt, maar het vakkenvullen gaf mij persoonlijk geen voldoening en ik was daardoor niet erg gemotiveerd.
Pluspunten
Goed salaris
Minpunten
Geen leuk werk
Je hebt veel werkdruk omdat je een bapaalde tijd heb voor je vulling, je word sneller ontslagen als je die tijden niet kunt halen.
Minpunten
Weinig/geen pauzes
het is een simpel bijbaantje, met een leuke werksfeer. het is vaak je eerste baantje dus je leert er wel van hoe je moet werken etc. directie is ook prima, ze moeten alleen wat persoonlijker worden. collega's zijn vaak mensen van dezelfde leeftijd en die je deels al kent, dus dat zit wel goed. er is niet echt wat moeilijks.
het vullen van vakken. Meestal in de avonduren Heb eerder ook magazijnwerkgedaan zoals flessenband leegmaken papierpers leegmaken af en toe de vrachtwagen lossen.
Veel van hetzelfde, maar uitstekend geschikt als bijbaan. Wel geven ze veel mogelijkheden om te groeien of je werk uit te breiden. Ik kan me voorstellen dat het daardoor ook een goede baan zou zijn als volledige baan.
Pluspunten
makkelijk wat bijverdienen
Minpunten
veel van hetzelfde
Ik werk hier nu bijna drie jaar met veel plezier. Ik heb leuke collega's, fijne klanten. Elke dag is weer anders, met andere problemen. De problemen die jij samen met je collega's kan oplossen. Jammer dat het ook crises is bij de AH en ik dus geen vast contract kan krijgen.
Pluspunten
afwisseling, gezellig.
Minpunten
soms lastige klanten waar je altijd vriendelijk tegen moet blijven