Reviews voor Albert Heijn in Voorthuizen

Leuke baan, helaas onderbetaald. Er zijn vaak wel doorgroei mogelijkheden
geen leuk team verband je word aardig buiten geslooten wel leuke team leiders
Pluspunten
korting
Minpunten
te veel een zijdig
Ik heb bij de Albert Heijn zowel doordeweeks (vaak in vakanties) als op zaterdag gewerkt. Doordeweeks is het vooral houdbaar vullen. Dat gebeurt in de ochtend. 'S middags wordt de versvracht gevuld en 's avonds wordt er gespiegeld. Op zaterdag moeten ook de koppen gebouwd worden. En zo nu en doen moest ik ook de vracht lossen en de papierpers doen. De sfeer bij de Albert Heijn in Voorthuizen is erg gezellig en leuk te noemen. Dat vond ik het leukste van het werken bij de AH. Daarnaast is het werk inhoudelijk ook best leuk om te doen. De leidinggevenden zijn allemaal erg aardig en je kunt ook veel met hen bespreken (zowel werkinhoudelijk als prive). Ik heb bij de AH Voorthuizen met erg veel plezier gewerkt.
Pluspunten
Goede sfeer
Minpunten
Soms wat te streng om kleinigheden
Een dag op het werk begint met de sigaretten bijvullen, de winkel openen en kijken op welke kassa je ziet. Ik heb geleerd om met klachten van de klanten om te gaan en vooral de leuke kanten van de klanten. Ik kan heel goed met mijn leidinggevende op het werk en de bedrijfleider. We hebben een goede band. Collega's zijn het leukst, kan er altijd gezellig mee kletsen maar ondertussen ook doorwerken. Ik heb geen moeilijke dingen op het werk gehad, het loopt altijd lekker door. En wat ik het leukste aan mijn baan vind zijn de klanten, elke dag is weer anders. Maar altijd even leuk.
Pluspunten
eens in de 3 maanden een korting te krijgen.
Minpunten
helaas heb ik geen minpunten.