Reviews voor Albert Heijn in Velp

Bij de Albert Heijn in Velp hangt een sociale sfeer waarbij iedereen een actieve houding heeft en samenwerkt om alles zo soepel mogelijk te laten gaan. Ik werk nu al ruim 7 maanden bij de Albert Heijn en ik heb ondervonden dat creativiteit of zelfstandigheid niet toe te passen is en aldus wanneer je het ergens niet mee eens bent je enkel het kan accepteren. Ik heb het naar mijn zin aangezien ik geen tot weinig akkefietjes heb gehad maar dit kan ik niet zeggen over andere collega's. Je word ingepland om geen pauzes te hebben en wanneer je met iemand anders wisselt waardoor je recht hebt op pauze word dit geweigerd en moet je doorwerken.
Pluspunten
Goede sfeer
Minpunten
Eenzijdig werk en korte shifts
Was gezellig en erg leerzaam en leuk om met collega.s e vakken vullen met klanten cominiseren vond ik ook er leuk
De uitdaging zit in de hectiek van drie dingen tegelijk moeten doen en dus prioriteiten stellen. Bijvoorbeeld een typische zaterdag middag houdt in: - De klant tevreden stellen met zo nodig vragen te beantwoorden en klachtafhandeling - Je medewerkers in de gaten houden maar ook zorgen dat ze prettig kunnen werken en pauze kunnen houden zonder dat de klant eronder lijdt - Tussentijdse activiteiten zoals ziektemeldingen oplossen en planningen rechttrekken - Normale activiteiten zoals klanten helpen bij de kassa en bij de zelfscan Maar als dit allemaal lukt en de klant tevreden de winkel verlaat, geeft dit een voldoen gevoel.
great compagny, you'll get enough meals during work and also it's a relaxed place to work. good wages and honest work, nice people and always relaxed.
Pluspunten
Free lunches and diners
Minpunten
None
Leuke collega's, hard werken en alles is redelijk goed geregeld.