Reviews voor Albert Heijn in Tilburg

Werk-priv├ębalans
Ik heb het erg naar mijn zin gehad bij Albert Heijn, achteraf is het dan ook jammer dat ik overgegaan ben naar PLUS supermarkt. De collega's waren erg aardig en gezellig, jammer is alleen dat je vrijwel altijd alleen pauze moet houden. Veel vaste klanten aan mijn kassa te woord mogen staan. Ik heb veel gelachen. Er worden veel teamuitjes georganiseerd en bij mijn vestiging (Wagnerplein te Tilburg) hadden we ook een werknemer van de maand. Zelf ben ik dat een keer geweest. Je krijgt een klein bedankje en de eer. Leuke werkgever, prima salaris voor een bijbaan etc.
Werk-priv├ębalans
De Albert Heijn is leuk als je een jaar of 15/16 bent en net wil beginnen met een bijbaantje, maar als je wat ouder bent en daar full time wil gaan werken is het een en al ellende voor misschien 1 of 2 euro meer dan het wettelijk minimumloon. Het werktempo ligt veel te hoog voor het salaris dat je ontvangt. Toen ik aan gaf dat ik meer wou gaan werken kreeg ik misschien 3 uur per week meer met als excuus dat er bezuinigd moest worden op pauzes.
Pluspunten
goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
slechte doorgroeimogelijkheden
Werk-priv├ębalans
ik had gesolliciteerd voor vakkenvuller maar opeens werd er me gevraagd of ik als kwaliteitsmedewerker wilde werken nou hele uitleg erover gekregen alleen hadden ze weg gelaten dat ik dan elke avond bodem bakken mocht gaan doen! nou zat ik daar op me knietjes elke avond 2 uur lang alles eruit halen en schoon maken onder die onderste bak en me rug ging steeds meer pijn doen. ik heb me zo vaak open gehaald aan die bakken en dan hebben we het maar niet over de muizenstront die ik moest opruimen, ik moest eens een kauwgomkrabber gebruiken om iets te doen tot ik me zo lelijk open haalde dat ik er klaar mee was ik had bijna met dat ding me pols open gesneden! en bloeien dat het deed het was gelukkig maar een snee in de bovenste huid maar alsnog. was even schrikken.
Werk-priv├ębalans
Als bijbaan vond ik kassamedewerker zijn bij de albert heijn superleuk. Ik heb er vooral geleerd klantvriendelijk te zijn.
Werk-priv├ębalans
Good communication, good pay, it is important to maintain safety at work, two changes. It is important to form a standard that is not too High. I recomendend.
Werk-priv├ębalans
Ogólnie w albercie da się zarobić mimo wiekówki. Norma wyjebana w kosmos, nie raz do nie zrobienia. Koordynatorom w głowie się poprzestawialo, cisneli mega. Z godziny 5 do 15:30 nadgodziny i kazali zostawać dłużej nawet jak osoby z godziny 7 już sobie wychodziły. Praca sama w sobie ciężka ale da się przyzwyczaić. Gdyby nie norma i koordynatorzy z dupy, na pewno pracowała bym dłużej.
Pluspunten
Hajs, samodzielna robota.
Minpunten
Ludzie i norma.
Werk-priv├ębalans
ik vond het heel leuk om hier te werken. ik werd gewaardeerd met de kennis die ik had in de winkel en iedereen kon goed omgaan met elkaar
Pluspunten
fijne werk tijden
Minpunten
grote werk druk
Werk-priv├ębalans
Gezellige winkel. Fijne werksfeer. Goed contact met collegas.
Pluspunten
Gratis avondeten
Minpunten
Weinig contracturen
Werk-priv├ębalans
Een baan waar uitgroeien tot verscheidene functies gegarandeerd is en de werkgever en nemer onderling goede relaties hebben. Door variatie in taken ben je niet snel uitgekeken, zeker met redelijk salaris
Pluspunten
Gratis avondeten
Minpunten
Flexibiliteit
Werk-priv├ębalans
Het is altijd heel gezellig en het is leuk dat ik hier werk en hier mij echte eerste baantje mag hebben.
Pluspunten
Het is er gezellig
Minpunten
Zwaar werk en lage salaris
Werk-priv├ębalans
Heb het ontzettend naar mijn zin bij ahold. Alles is goed geregeld binnen het bedrijf voor het personeel.
Werk-priv├ębalans
Ik vond het hier fijn werken. In de tijd dat ik hier werkte was ik niet zo heel veel beschikbaar en was dus 5 dagen per week aan het werken van half 6 in de ochten tot 8 uur in de ochtend en vanaf mijn werk ging ik altijd naar school toe. Mijn contract werd niet verlengd omdat er mensen weg moesten omdat we te veel personeel hadden dus ik moest weg omdat ik een van de oudste deeltijd mensen was.
Werk-priv├ębalans
Op de broodafdeling heb je altijd wel iets te doen, je bent niet alleen verantwoordelijk voor de broodafdeling maar ook voor deli en kaas. Je leert de producten die je verkoopt kennen en hoe je deze het beste kan verkopen. Het management is goed betrokken bij de werkvloer en werkt ook mee bij drukte in de winkel. Het leukste van de baan is het contact met klanten en het moeilijkste is de verantwoordelijkheid voor 3 afdelingen.
Pluspunten
Gratis avondeten
Minpunten
Werkdruk
Werk-priv├ębalans
Ik trof hier een afdeling aan welke bestond uit mensen die vanuit de productie niet meekonden en maar bij transport gezet zijn. Geen transport kennis en men probeerde het beste er van te maken, de transportkosten Tilburg werden ook elk jaar overschreden. Binnen 1 jaar heb ik samen met de afdeling de betrokkenheid vergroot en de kosten teruggedrongen, wij maakten elk jaar ÔéČ 200.000 minder kosten door de planning anders op te stellen, wij hebben hiervoor wel een heel andere manier van een trasportplan maken moeten opzetten, wat ook niet altijd door de chauffeurs gedragen werd, maar uiteindelijk wel goed werd uitgevoerd.
Pluspunten
Veel vernaderings processen mogen invoeren
Minpunten
Niet iedereen ging mee.
Werk-priv├ębalans
Het werk is makkelijk te doen en goed vol te houden, bovendien verdiend het prima
Werk-priv├ębalans
Altijd spijt gehad dat ik daar gestopt ben. Zeer goede primaire en secundaire voorwaarden
Werk-priv├ębalans
Loved working with my peers after school time in the store. Sometimes management was confusing because supervisors were trainees themselves. Overall great place to work at when you are studying because of flexible time tables.
Werk-priv├ębalans
ideale locatie en baan helaas niet goed ingewerkt en doen laks over je mening.
Minpunten
vulploegmedewerkers hebben de indruk dat ze teamleiders zijn en kijken zo neer op andere collegas
Werk-priv├ębalans
Gezellig maar vooral druk , je krijgt constant vragen omdat de winkel zo groot is (albert heijn xl) Als je je best doet krijg je je werk goed af, zo niet dan moet je langer blijven.
Pluspunten
Aardige mensen
Minpunten
Veel te warm in de winkel
Werk-priv├ębalans
Broodbakken leren broodbakken werken met een team is leuk en sfeer ook.
Werk-priv├ębalans
thanks for have a chance to work there nice people < not everyone>