Reviews voor Albert Heijn in Rotterdam

Veel geleerd maar ondankbaar werk als teamleider. Veel werk tegelijk en constant druk bezig.
Je hebt leuke collega's alleen is het jammer dat de teamleiders/bedrijfsleiders niks doen als er een situatie zich voordoet je veiligheid wordt niet gewaarborgd. Collega's worden bedreigd en gediscrimineerd wanneer je dit aangeeft wordt er niks aan de situatie gedaan. Vaste WERKNEMERS hebben voorrang en mogen misbruik maken van HUN FUNCTIE EN MACHT.
Minpunten
het team waar ik in in werkte was heel gezellig maar het tempo was hoog als je een aantal keer niet aan je vulnorm zat kreeg je een gesprek
Praca jest w porządku zachowane są zasady bezpieczeństwa miła atmosfera
Leuke werkplek. Minder leuke collega's. Het werk was makkelijk, klanten waren leuk en het salaris was zeker goed!
bijna 10 jaar bij AH gewerkt, niks was fifo voor jaren lang en was er klaar mee andere AH was geen optie want aan iedereen die ik vroeg hadden ze het zelfde probleem teamleiders doen er ook niet veel aan!
Het was hartstikke leuk om er te werken. Veel dingen geleerd en elke ervaring laat je verder komen
geen professioneel management,personeelsverloop te hoog
Door het samenwerken is het nooit saai in de Albert Heijn.
Makkelijk voor studenten doordat ze veel jonge mensen in dienst nemen en hier dus op zijn ingesteld en omdat het goed verdient.
Je krijgt geen respect, Je werkt meestal alleen, ze hebben te grote verwachtingen van een beginner
Ik heb over de jaren prima gewerkt bij de Albert Heijn, salaris was heel goed ten opzichte van andere bijbaantjes. Het salaris was eigenlijk het enige dat mij daar hield. Onder de collega's hing er een redelijk negatieve sfeer, er werd veel geroddeld en ik ben regelmatig op een negatieve manier behandeld door collega's. Er zijn zelf racistische dingen tegen mij gezegd en andere collega's met een andere etnische achtergrond. Na een bepaalde leeftijd probeert het management je te ontslaan omdat je teveel geld kost en dit doen zij op een vrij directe manier.
Albert Heijn is één van beste plekken die je als bijbaan kan hebben. Na mijn schooltijden ga ik naar werk om mijn eigen centjes te verdienen. Na een bepaalde leeftijd vind je het salaris weinig die je krijgt. Dat vind ik minder. Om genoeg te verdienen moet ik ook vaak werken.
Ik ben zeer tevreden over de Albert Heijn, er is een ontspannen sfeer en iedereen is aardig tegen elkaa.
Pluspunten
Gratis avond eten als je tot sluit werk en je een pauze hebt tussendoor
Minpunten
Soms heb ik bij 4 uur werken geen pauze
Je kan er lekker werken met goede collega's om je heen. Lekkere tempo een babbeltje kan altijd plaatsvinden, lekker enthousiast en stimuleren elkaar om 100& ervoor te gaan.
Makkelijk werk waarvoor je prima betaald krijgt. Veel mensen kennen.
Ze moesten normaal uitbetalen dan zou het wel leuk werk blijven maar dat is ook al 3 jaar geleden nu ben ik opzoek naar echt werk
Pluspunten
Goede sfeer
Minpunten
Slecht uitbetaald
Hard job for foreigners but for beginning is fine , duh
Het voordeel aan deze operatie is dat ie redelijk goed gecoördineerd is. Er is een zeer mooie IT infrastructuur die erg goed is ontwikkeld, gebruikersvriendelijk is en voortdurend wordt verbeterd. Ah is al 30 bezig met bezorgen en heeft deze bizar complexe operatie indrukwekkend goed geregeld. Je ziet die evolutie terug in het gebruikersplatform. De bezorger kan altijd terugvallen op de planningsafdeling, de afdeling waar men de tijden/voortgang bewaakt en zo nodig hulp stuurt naar de bezorger. Het een fijn idee dat je er niet alleen voor staat. Ze kunnen te allen tijde zien waar je bent. Dit vind ik zelf een fijn gevoel geven. De privacy van de bezorger is gewaarborgd. Dat wil zeggen dat managers niet mogen kijken en dus misbruik mogen en kunnen maken van de gps gegevens. Het wordt uitsluitend gebruikt voor het faciliteren van het bezorgproces. Ik pleit voor een afwikkeling van financiële zaken zonder dat daar en bezorger aan te pas komt. Het pinnen gaat vaak fout, dit zorgt vertraging en dat zorgt voor cumulatieve vertraging. Dit kost een enorme berg geld. Ik ben voorstander van een volledige digitalisering van het proces. Dus weg met de duizenden a4-tjes per dag. Duurzaam aan mijn hoela. Het is niet alleen maar bezorgen. Het is ook magazijnwerk, koelboxen slepen in het magazijn, en onbetaald thuis wachten op werk. Dit zegt men er niet bij als je komt solliciteren. De bedrijfssfeer is heel slecht. Er is maar een klein aantal mensen dat goed is in hun werk. De rest van de mensen is incapabel en voert persoonlijke vetes. Als je hoger op wilt komen, dien je - meer...
Pluspunten
Goed salaris, behalve onder de 21.
Minpunten
Zie review
Door de keiharde groei was het soms moeilijk de workload bij te benen.
Ik werk op de broodafdeling. De werkzaamheden die ik daar uitvoer zijn o.a. de afdeling op orde houden, zorgen ervoor dat alles op voorraad ligt, zelfstandig taken uitvoeren. Ik leer elke dag bij hoe ik in drukke situaties het beste kan inspelen dat vind ik heel uitdagend en leuk. De managementteam is heel erg bereikbaar en ik kan altijd bij ze terecht voor eventuele problemen of vragen. Het leukste van deze baan is toch in contact komen met verschillende soorten mensen.