Logo van Albert Heijn

Reviews voor Albert Heijn in Purmerend

3,6

10 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 2.817 reviews

Goed startpunt maar slechte communicatie

Het was altijd wel gezellig om te werken maar er was weinig begrip voor scholieren. Toetsweek moesten we zelf maar uitzoeken terwijl iedereen hard aan het leren was en ook nog geen toetsweek rooster had tot 2 weken van te voren (roosters werden altijd 3 weken van te voren gemaakt)

Pluspunten

Bonus en Vaste dagen

Minpunten

Korte werkdagen, weinig flexibiliteit

Top baan

Ik heb hier bijna twee jaar met plezier gewerkt en vind het nu ook erg jammer dat ik weg ben, het werk was makkelijk en leuk en de collegas waarmee ik samen werkte hielpen elkaar goed. Het managment is wel heel erg slecht en de teamleiders zijn niet goed en serieus.

Werksfeer

Ik heb genoten. Ik werd goed behandeld. Er waren misberstanden met bijvoorbeeld vrikstelling voor examen.

Pluspunten

Bejegining

Minpunten

Geen vrijstelling op belangrijke momenten

leuke vibe en leuke collega's

Het is er erg gezellig, leuke teamleiders en leuke collega's.

weinig doorgroeimogelijkheden

Als voelploegmedewerker heb je weinig of geen afwisseling in het werk. Elke dag is hetzelfde en er zijn maar weinig doorgroeimogelijkheden.

Pluspunten

gratis lunch

Minpunten

geen variatie in werk

Je mag niks doen

Het is heel passief werk het enige wat je moet doen is maar blijven vullen en als je dan klaar was mocht je niet naar huis je word er niet voor uitbetaald de uren die je had over gewerkt geen cent ik werd soms wel 1 uur lang over gewerkt en geen geld er voor gekregen

Pluspunten

NIKS

Minpunten

Slecht bedrijf voor jongeren

Mijn mening over werk

Bij de Albert Heijn doe je niet echt ingewikkeld werk je moet gewoon goed je vakken vullen. Wel een belangrijk aandachtspunt is het vivo vullen dat houdt in dat je de producten op datum zet. Dat houdt in nieuwe datum achterin in het vak en de oude datum naar voren halen zodat die eerst verkocht word. Ik heb geleerd om gestructureerd te werken. De directie is erg flexibel als je maar goed je werk doet. Met mijn collega's kan ik erg goed opschieten en samenwerken. Er is eigenlijk niks moeilijk aan het werken bij Albert Heijn . Het leukste aan mijn werk is dat ik met veel verschillende collega's werken.

Pluspunten

Minpunten

Af en toe gaat de communicatie niet goed

Leuk bedrijf

De werknemers, een teamleider en ik verzamelen ongeveer 15 minuten van te voren in de kantine. Daar word besproken op welk pad je staat. Wanneer dat is gezegd loop je naar het magazijn en nemen pak je een kar mee bij het pad hoort waar je bent ingedeeld. Dan vul je alle dozen die op de kar staan (meestal heb je 2 of 3 karren). Wanneer je aan het vullen bent kunnen er mensen vragen aan je stellen. Dan kan jij jou werk stil leggen om die gene, die de vraagt stelt, te helpen. Wanneer je klaar bent met het vullen van je pad, kan het zo zijn dat je iemand anders moet helpen op een ander pad of je moet jou pad spiegelen. Wanneer je klaar bent zegt de teamleider dat je naar huis mag. Bij de Albert Heijn heb ik geleerd hoe ik om moet gaan met andere collega's en hoe ik klanten kan helpen. Mijn collega's sprak ik bijna nooit omdat ik meestal alleen op een pad stond. Ik sprak ze alleen voor het werk en soms na het werk. In het begin is de baan wat moeilijker, want als jij voor het eerst binnenkomt weet je niet precies waar alles staat en werk je natuurlijk slomer. Het leuke van de baan was dat je redelijk veel vrijheid had, maar je pad moest wel in een bepaalde tijd klaar zijn.

Pluspunten

Met speciale dagen lag er altijd iets lekkers in de kantine wat je mee kan nemen

geen prettige werkomgeving

je werd erg gepusht op nog harder en sneller te werken, de ene week een compliment de andere week kritiek

Pluspunten

redelijk goed salaris

Minpunten

geen leuke sfeer

Werk

Het vakkenvullen was eentonig en niet flexibel. Je vult telkens het zelfde en staat meestal op het zelfde pad. De directie is wel behulpzaam. Het moeilijkste van de baan is dat je veel moet spiegelen, naja het irritantste. Het leukste van de baan is dat je leuke en gezellige collega's hebt.

Pluspunten

Goed salaris met verschillende toeslagen.

Minpunten

Veel spiegelen.

Vacatures van Albert Heijn

in Purmerend
Meer vacatures

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Albert Heijn. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,7

1.131