Logo van Albert Heijn

Reviews voor Albert Heijn in Pijnacker

3,6

14 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 2.819 reviews

Production and atmosphere in the hall

Very nice work for those people who like to be in move all time, heavy things to lift, not so much time for complete your order.not bad money, it is worse to treat people. eweryday this company getting worse for employees

Tragedia

Uwaga na tą firmę pracowałem w ponad 15 firmach jako orderpicker najgorszy magazyn w jakim miałem przyjemność pracować . Nie ludzkie traktowanie pracowników ciągła presją o normę pomimo braku pracy z danym dniu. Praca po 2 3 dni w tygodniu ledwo da się opłacić rachunki. Serdecznie nie polecam!!!

Pluspunten

Brak

Minpunten

Mało godzin źle traktowanie

Ronduit gezeik

Ik werk nu al 1.5 jaar bij de appie en tis altijd gezeik. Vervanging doen ze moeilijk over en ze zijn totaal niet flexibel , ik wordt het een beetje zat. De teamleiders hebben alleen zelf medeleiden en helpen je niet om iets te regelen. Daarnaast vriendjes politiek, ik moest splitsen met een andere jongen. Vraagt die teamleider aan die jongen of hij mee pizza komt eten. Ik stond alleen, lekker hoor albert heijn .

Uitstekend werkplek

Fijn om hier te kunnen werken. Verschillende werkzaamheden. Uitstekend arbeidsvoorwaarden.

Pluspunten

Mullticultureel

Minpunten

weinig aandacht voor de personeelsleden

heb deze periode niet echt ervaren als een leuke ''tijd'' gezien de werkwijze en instelling van het management .

Vulploeg medewerker.

Ik heb 2 jaar bij AH gewerkt en je merkt dat de werksfeer erg afhankelijk is van wie je teamleider is. Salaris is goed geregeld en altijd netjes overzichtelijk. Wat voor mij een struikelblok werd is dat de planner (eigenlijk een teamleider met een soort neventaak) nogal aan vriendjes politiek deed, op zondag bijvoorbeeld hebben ze het verhaal dat je werkuren op deze dag moet verdienen maar in werkelijkheid zijn het ALTIJD dezelfde en mocht je eens op zondag ingeroosterd staan is er gewoon iemand ziek. Ook wordt er vaak moeilijk gedaan met vrij krijgen als je niet 3 weken (vanaf maandag elke week) van te voren heb gemeld dat je niet kunt ookal gaat het om belangrijke prive zaken of tentamens op school. Het voelt wel eens of albert heijn een prima bedrijf is maar gewoon niet met jongeren kan omgaan.

Pluspunten

Salaris goed geregeld en meestal leuke collega's

Minpunten

Vriendjespolitiek, vrij vragen, beschikbaarheid veranderen is veel gezeik

hard en productief werk

Vaak hard werken. Veel waardering van de klanten. Veel doelgericht werk. De klant staat voorop.

Pluspunten

doel gericht werk

Minpunten

dienst ruilen 3 weken van tevoren

Contunu gezellige vriendelijke collega's om je heen

Je begint je dag met een glimlach en je eindigt je dag met een glimlach. Vele leuke collega's waarmee je zelfs vrienden kan worden.

Orderpicker and loading

It is typical work for orderpicker with products from Albert Heijn shop. Good clima and lot of people to meet. Nice kantina's and Wifi connection.

leuk werk

Veel werkervaring opgedaan en veel geleerd!! zoals met een heftruk om te gaan , en hoe te werken met Colli's en ordepicker

Pluspunten

gratis lunch

Minpunten

weinig minpunten

Vacatures van Albert Heijn

in Pijnacker
Meer vacatures

Orderpicker

was orderpicker en heb lekker daar gewerkt de leukste van de baan was dat we krijgen leuke dingen soms na werk

Echt goed werk!!

Echt goed directie en collegas!Daar alles medewerken krijgen schonen,jas,broek.

Pluspunten

Ja, soms

Orderpicker

Het werk was voornamelijk hetzelfde. Elke dag inklokken op productie, de gehele dag orderpicken met een BT en de containers op de juiste vertrekpunt plaatsen. Ik heb geleerd om snel en accuraat te werken, wegens de wekelijkse norm die er was. De directie van Albert Heijn was goed, je kon altijd terecht voor hulp of vragen. In sommige weken was het lastig te norm (100%) te halen wegens de drukte op de werkvloer en het moeten wachten bij een lege picklocatie. Het leukste was als je in het begin de norm had gehaald, dat je dan op meerdere taken werd ingezet. Dit maakte het werk niet eentonig en zorgde voor een prettige werksfeer.

Pluspunten

Gratis maaltijd voor de avonddienst

Minpunten

De verplichte norm is niet altijd elke dag te halen, maar wekelijks wel.

AH DC Orderpicken

Je komt op je werk logt 2 keer in met een pasje voordat je begint. Je zoekt je ''BT'' en je begint met je orders te verzamelen. Je groet het eerste uur al je collega`s natuurlijk want het is weer een nieuwe dag. De leidinggevenden zie je bij opkomst op de werkvloer en heb je ook al gegroet. Het leuke van de baan is zo snel mogelijk je orders te verzamelen en klaar te zetten op strek voor vertrek. Je ziet dat het een kettingreactie waar jij deel aan neemt door het oderpicken. Het moeilijkste van de baan is dat het eentonig werk blijft, dus je moet voor jezelf de strijd en lust vinden om elke dag weer de motivatie te krijgen.

Pluspunten

110% werken is 110%betaald krijgen

Minpunten

weinig uren

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Albert Heijn. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,7

1.132