Reviews voor Albert Heijn in Oss

Om als bijbaantje te hebben op de zaterdag is het prima maar als je verder wilt in je studie die niks te maken heeft met supermarkten of de verkoop is het geen leer bedrijf. Overleggen en afspraken mochten wel wat duidelijker zijn.
Pluspunten
Snel aan de bak
Minpunten
Bepaalde dominantie bij teamleiders.
Doe jezelf een lol. Ga hier niet werken. Ze behandelen je als een stuk vuil. De leidinggevende zijn vooral beter dan jij. De manager weet niet wat klantvriendelijk is, de bedrijfsleidster is schijnheilig, je collega's zijn niet eerlijk en ze vinden het heerlijk om je af te branden waar de klanten bij zijn en je collega's. Ze vinden het ook leuk om je met je bloten handen stikkers van de vloer af te krabben, 'want je hebt geen spatel of handschoenen nodig'.meest ondankbare werk wat ik ooit gedaan heb.
Pluspunten
Het verdiende oke
Minpunten
de rest.
leuke groep collega's en goede werk druk . kreeg genoeg tijd om je taken af te krijgen en anders werd je goed geholpen door collega's
Ik vond dit niks. Kon het niet vinden met de mensen die er werkten. De mensen waar ik wel goed mee overweg kon, stond ik zelden mee op gang. Ik heb niet veel moeilijke dingen meegemaakt met deze baan, en veel leuke dingen waren er niet echt. Ook een paar leidinggevende waren niet echt goed naar de medewerkers.
Minpunten
bij ah supermarkten is de werkdruk erg hoog en daarom zie je ook altijd dat het zo rommelig is in de filialen
Pluspunten
eet geld prima geregeld
Minpunten
erg hoge werkdruk
Een ontzettende gezellige vulploeg Werkgever ziet potentieel in medewerker
Was een grote winkel, met feestdagen erg druk ,maar heel fijn werken.
Pluspunten
lekker lunch in de kantine
Minpunten
Om half 20 begin je met werken. 5 minuten ervoor moet je aanwezig zijn in de kantine. De teamleider vertelt je dan welk gang je moet gaan vullen en spiegelen.Ook verteld hij de norm hoe laat je klaar moet zijn Ik heb hier meer geleerd over FIFO vullen en spiegelend vullen. Zo ben je sneller klaar en kun je de norm halen. Het einde van een werkdag is gemiddeld rond de half 23. Het leukste is om met een collega op dezelfde gang te werken. Het moeilijkste is als je veel vulling hebt of spiegelen.
Al 4 jaar een mooie plek om te werken. Leuke collega`s leuke leidinggevende. Ieder week weer iets nieuws. Variabel werk. Lichamelijk intensief.
Pluspunten
avonduren
de werkdagen zijn erg leuk en je bent altijd bezig met het volhouden en vers houden van de vitrine/producten. Klanten staan op de eerste plaats je zorgt dan ook altijd dat de klant voor je werk gaat. ik heb geleerd hoe ik leidinggevende taken moet uitvoeren zoals het aansturen van een team, werkplanningen maken, werkoverleg leiden enzovoort. de collega's waar je mee samenwerkt zijn allemaal aardig en gezellig als je er eenmaal door bent in het begin zie je dat je met ze alle op de afdeling echt een team bent. het moeilijke van de baan is het verwerken van de goederen op feestdagen omdat het dan erg druk is en je dan moeilijk bij de vitrine kan om de vitrine te vullen. het is gewoon heel leuk werk wat je doet je bent zowel met de klant bezig als met je werk je zorgt altijd dat je producten vers zijn zodat je geen klachten zult krijgen.
Ik heb geleerd hoe je het beste met klanten kunt omgaan, en altijd klaar moet staan om hun behoeften te vervullen.