Reviews voor Albert Heijn in Nijmegen

Het werk wat je doet is relatief simpel, maar is wel erg leuk. Vooral omdat elke klant anders is. Ook zijn de collega's, maar ook leidinggevende erg aardig en kun je in overleg al veel met elkaar regelen wat betreft je uren en welk werk je verricht.
Zodra je je ziek meldt wordt er meteen moeilijk gedaan en gevraagd of je niet toch kan werken. Dat terwijl je zegt dat je amper kan lopen. Daarnaast is alles gefocust op het personeel zoveel mogelijk te laten doen maar dat echt zo goedkoop mogelijk te laten doen. Een deel van het oudere personeel is ook behoorlijk onbeschoft tegen nieuwe mensen. Maar de communicatie vanuit de teamleiders verloopt wel prima.
Pluspunten
prima uren
Minpunten
niet ziek mogen melden
Ik vind het super leuk bij de albert heijn en ik heb ook echt mega leuke collega's die elke dag weer volledig compleet maken.
Het werken bij Albert Heijn heeft mij gevormd tot een zelfstandige, gedreven en sociale werknemer.
Pluspunten
rechtvaardig
Minpunten
hiërarchie
Als caissière bij Albert Heijn ga je veel met verschillenden mensen om. Dit is leuk, het zorgt ervoor dat je sociale ontwikkelingen maakt en goed om kan gaan met onverwachtse situaties. Ook hangt er een gezellige sfeer onder alle caissières en kun je steeds hoger op komen in de winkel.
Pluspunten
Korte shifts, gezellige collega’s
Minpunten
Teamleiders zijn bepalend voor de sfeer
leuk bedrijk erg vriendelijke mensen die er werkefn
Dit was een bijbaantje in mijn studententijd. Het werk zelf was wel leuk.
Heb altijd met veel plezier gewerkt. Vooral het omgaan met klanten en collega's vond ik super leuk. Dat had ik ook toen ik nog werkzaam was in de horeca.
ik heb hier met heel veel plezier gewerkt. superleuk team. het harde werk dat je deed werd ook zeker gewaardeerd.
sociaal bedrijf om te werken, goeie werkomstandigheden.
Ik vind het hartstikke fijn werken voor de albert heijn. Ik heb alleen meer moeite met de directie op mijn filiaal ze verwachten dat je school opgeeft voor werk als je opeens een rooster wijziging hebt en dan dus niet kan komen werken dat ze dan zeggen dan heb je pech we verwachten dat je optijd hier bent. maar voor de rest vind het werken leuk en de sfeer ook wel het is fijn om soms met klanten een praatje te maken of met je collega
Pluspunten
Gratis Lunch en avondeten
Minpunten
Ik vond het leuk bijverdienen. Erg leuke klanten maar vooral fijne collega's die graag voor je werkte als dat een keer nodig was.
ik heb bij de Albert Heijn leren vakken vullen, transport in en uit ruimen, codeboek bijhouden.
Pluspunten
fijne werktijden
Minpunten
heel snel op tijd vullen
Het is fijn om te werken met mensen die ook graag willen werken. Je leert van elkaar en je hebt ook nog eens plezier
Pluspunten
Korting met boodschappen
Minpunten
Vervelende klanten
Altijd met veel plezier gewerkt. Leuke collega's en ontspannen werksfeer.
Ik vind het hartstikke leuk om voor de Albert Heijn te werken maar ik mis echt de uitdaging en dat vind ik zonde. Ik hou juist zo van die uitdaging. Het is heel simpel en ik zou graag iets willen doen wat meer van mijn niveau is.
Pluspunten
Goed loon
Minpunten
Geen ontwikkelingsmogelijkheden/uitdaging
-vakken vullen, vaak overwerken -het enige wat je daar leert is hard werken onder tijdsdruk. - gezellige collega's van eigen leeftijd - het moeilijkste was dat je vaak over moest werken, je was afhankelijk van de manier van werken van anderen. - het leukste was je loonstrookje aan het einde van de maand, de albert Heijn betaalt goed.
Pluspunten
gratis avondeten
Minpunten
je bent een nummer
heel streng, erg snel op je vingers getikt als ze ook maar het idee hadden dat je aan het lanterfanten was terwijl je nooit te laat klaar was met je taak, erg vervelend
Pluspunten
winstuikering boven op je loon
Minpunten
slecht werk voor mijn rug
ik heb 10 jaar bij de albert heijn gewerkt.leuke sweer en heeft me goed bevallen..ik begon als kassamedewerkster,en later geleerd hoe ik de klantenservice draaiende hield.veel geleerd over medicijn gebruik en in en verkoop..van de produkten.en t schoonhouden van werkplek maar ook t aanstuuren van t personeel.ik heb veel geleerd in mijn jaren bij de ah,,op schoonmaak gebied vind ik gewoon leuk om te doen omdat je lekker bezig bent,en de tijden zijn fijn.geen 9tot 5 verhaal maar lekker me eigen gang gaan.hop gas erop maar wel zorgen dat alles spik en span eruit ziet.vind t fijn als ik t pand verlaat en de volgende dag alles weer fris is,,voor een nieuwe dag.
Minpunten
nieuwe baas nieuwe regels
Hetzelfde als bij de AH op de Schevichavenstraat. Leuke sfeer weinig mogelijkheden om door te groeien.
Bij Albert Heijn is de sfeer goed. Ik heb goed geleerd om in een team te werken maar ook zelfstandig te werken. Helaas heb ik niet de mogelijkheid gehad om een leidinggevende functie te krijgen. Ik ben wel heel tevreden over mijn leidinggevende, ik werd altijd goed behandeld. Met mijn collega's heb ik altijd goed mee kunnen werken.
Pluspunten
Leuke sfeer, Goed salaris
Minpunten
Weinig mogelijkeheden door te groeien