Reviews voor Albert Heijn in Nieuwegein

In mijn functie als Magazijn Medewerker 2 houd ik mij bezig met verschillende taken binnen het productieproces. Albert Heijn streeft naar betrokkenheid van werknemers. Zo worden zij bij werkoverleggen en vergaderingen gevraagd mee te denken.
De mensen zijn erg aardig en zijn goed om mee te werken. Nadeel is dat ze je niet normaal in kunnen plannen. Bij sollicitatie al aangegeven wanneer ik wel en niet kan, toch elke keer als ik een nieuw rooster kreeg dan moesten we weer opnieuw gaan inplannen omdat ik door mijn school uren en vakantie in word geplant.
In Albert Heijn als kassamedewerkers doe je niks anders dan achter de kassa zitten en klanten hier en daar helpen. Meestal als het rustig is dan kan er wel iemand een klusje doen om even achter de kassa vandaan te gaan
het was altijd gezellig goeie collega's het leukste vond ik altijd het laden want dat was altijd een uitdaging een wedstrijdje wie het snelst een wagen kon laden kortom een leuke plek om te werken.
ik heb hier een prima tijd gehad alleen is het geen bedrijf voor mensen die veel uur willen werken
leuke sfeer, goede keer, goede toegang, vaste werktijden, betaalde pauzes
Pluspunten
de zes maanden verlof
Minpunten
de zes maanden verlof
*een leuke dag maar korte dagen *zelfstandig te werken *is een aardige man *leuk om me samen te werken kan snel opschieten met mensen *er is niets echt heel moeilijk *omgaan met klanten
Daar zijn goed collegas en directie!Ideren medewerken krijgen jas,schoenen,broek naar werk.
Pluspunten
Alles
Minpunten
Het werk is niet zwaar en wel te doen , werksfeer is heel gezellig. Maar achter de glimlachen van alle collega's , zit een boze look verstopt. Alles wat je doet in goede of slechte zin wordt verteld en ook al ben je rustig je werk aan het doen wordt er iets verzonnen achter je rug. Dit doen mensen om hoger op te komen. Vooral de Nederlandse collega's zijn hier de wolven. De werkdruk is ook heel hoog er wordt continu gezeurd over de stapelkwaliteit en het minuten norm die er behaald moet worden. maar voor de rest is het prima. goed salaris veel vakantie en ook veel rechten.
Pluspunten
CAO
Minpunten
werkdruk