Reviews voor Albert Heijn in Maastricht

Acht jaar gewerkt voor Appie en ben er altijd met plezier naartoe gegaan.
Pluspunten
Goed salaris
Minpunten
Wordt strict omgegaan met quotas
Goed verdiende baan en altijd gezellig mensen! Fijne omgeving.
Altijd heel graag gewerkt bij de albert heijn maar verdiende helaas iets te weinig en ben toen voor iets anders gegaan.. maar de werksfeer en personeel altijd super leuk!
Werken bij Albert Heijn was een gezellige en goede leerervaring en had een goede werkomstandigheid. Jammer genoeg weinig doorgroei mogelijkheid als je maar Ă©Ă©n aspect deed.
Pluspunten
Extra salaris door AH regelement
Minpunten
Veranderingen in het management zorgde voor verminderde sfeer
In het begin heb ik veel geleerd, en was het erg leuk. Nu na 1,5 jaar hier gewerkt te hebben wil ik toch eens iets anders, als bijbaantje.
Pluspunten
leuke collega's om mee samen te werken
Minpunten
vaak overwerken en vervanging zoeken was vreselijk
Team leiders en collega's helpen je goed. Je word goed ondersteunt. Ik heb hier een BBL opleiding gedaan en je word ook goed geholpen met de stage en ze zorgen dat je je opleiding succesvol afrond.
een dag voor mij bestaat uit, vrachtwagen lossen, vracht sorteren in daarvoor bestemde afdelingen, vracht verwerken, voorraad controleren en/of datum controleren. iedereen werkt op tijdschema en daardoor is niet iedere collega altijd blij. het moeilijkste van de baan is, dat ze niet altijd het juiste persoon op de juiste plek neerzetten of gewoon hele slechte planningen in elkaar zetten. het leukste van de baan is, dat we allemaal verbonden zijn met elkaar. Iedere medewerker doet zijn eigen taken uitvoeren, maar toch is er een "wij" gevoel om te zorgen dat alles voor elkaar komt.
Pluspunten
kortbij mijn woonplaats
Minpunten
weinig waardering en er wordt weinig tijd voor je te ontwikkelen vrij gemaakt.
De dag begon altijd met het klaar maken van de kassa. Zodra de kassa klaar was kon je beginnen met klanten te helpen. Je had soms ook klanten die iets probeerden mee te nemen die ze niet hadden afgerekend en dat zei ik dan ook netjes tegen de klant. Dat vond ik wel het moeilijkste. Min collega's vonden dat ook moeilijk om te zeggen maar als we het niet deden dan kon het gevolgen hebben voor je werk.
Pluspunten
Als je avond dienst had kon je op hun kosten eten.
Minpunten
lastige klanten
Heel leuk gewerkt en was altijd gezellig. Zeer flexibel met de tijden maar vergoeding natuurlijk minimaal.
Collega's waren gezellig, een hele eenvoudige baan waar je niet veel inspanning voor moet doen
Pluspunten
Reisvergoeding, l
Minpunten
geen privacy
goede verdienste, fijne werktijden en flexibel. Met plezier bij dit bedrijf gewerkt mede dankzij de leuke collega's.
Omschrijving van de algemene werkdag bij Albertheijn. Ik kwam om 8.45u aan en we moesten om 9.00u beginnen met ons werk. Tussen 8.45 en 9.00 kreeg je te horen op wat voor een afdeling je stond bijv. vleeswaren of drank enz. en dan ging je aan de gang op jou afdeling en moest je gewoon zorgen tot alles op het einde van de werkdag fifo gevuld was en je gang netjes in orde was. Tussen die werkzaamheden door moest je de klanten helpen wat een vraag hadden over een product.
Pluspunten
Minpunten
Ander mans dingen opruimen
een mix van colega's waarvan sommige hard werken en sommige de kantjes ervan aflopen
Pluspunten
uitjes
Minpunten
1 van de 2 filiaalbeheerders die niet zo goed met mensen kan omgaan