Reviews over Supermarktmedewerker (m/v) bij Albert Heijn in Lelystad

Ik heb wel genoten van mijn tijd door al mijn collega’s. Alleen is het jammer dat er weinig betrokkenheid is van de leidinggevende. Verder zijn de managers ook weinig betrokken bij het werk en word er weinig rekening gehouden met privé zaken.
Pluspunten
Goed uurloon
Minpunten
Korte werkdagen, slechte communicatie, geen rekening houden met privé-zaken.
Een typische werkdag was op zich goed te doen. Het leukste van de baan was het moment dat je naar huis mocht want om heel eerlijk te zijn is vakkenvullen best wel saai. mijn collega's waren gezellig en bereid om vaardigheden aan mij door te geven hoe ik bijvoorbeeld sneller mijn vak kon vullen. De reden dat ik hier ben gestopt is omdat op een dag een collega van mij eerder wegging vanwege dat hij een feest had en ik dus 3 uur heb overgewerkt , waarop het management dus zei van die overuren gaan wij niet betalen aan jou.
Minpunten
management
Werken bij Albert Heijn was niet iets waar je ook echt naar uitkeek. Het was een moet, dat heb je natuurlijk met baantjes. De ene vindt vakken vullen en de robot van de zaak zijn leuk, andere zoals ik vonden het helaas wat minder. Niet dat je er niets van leert in tegendeel ik heb hier heel veel van geleerd. Maakt niet uit hoe goed jij je best doet er zullen altijd dingen zijn waar jij minder of gewoon niet goed in bent. De teamleiders zullen je daar ook elke dag op aanwijzen, en als zij het niet doen zullen het collega's zijn. Dit kan je goed stimuleren om harder te gaan werken, natuurlijk kan ook het tegenover gestelde gebeuren. Toch na al die jaren denk ik niet dat werken bij de Albert Heijn een slecht idee was. Ik mag de mensen daar niet, maar nooit zal ik zeggen dat ik ze haat of iets slechts wens, ze waren daar voor je. Als je iets had met school of familie thuis, luisterde ze en veranderde zijn hun dan aan op hoe jij je voelde. Daar ben ik dankbaar voor, voor hoe menselijk ze waren. Ja, je werkte in een bedrijf en soms zagen ze je alleen als een robot die alles zou moeten kunnen, maar aan het eind van de dag, als jij je liet horen, waren zij zo behulpzaam dat je dacht dat ze familie waren.
Pluspunten
Geeft iedereen een kans(neemt iedereen wel aan), Geeft je tijd om te leren.
Minpunten
dreigen met je ontslaan als je niet snel werkt
Een drukke dag, is een goede dag .We moeten dan wel heel erg opletten ,dat de mensen hun spullen wel allemaal betalen. Ik heb er geleerd ,hoe belangrijk de medewerkers van een supermarkt eigenlijk zijn,de klanten aanhoren (met hun problemen).Ik heb gemerkt hoe eenzaam sommige mensen zij. De directie was wisselend,gemiddeld 1x per 2 jaar was er een andere leiding.De meesten waren top. Er was eigenlijk niets moeilijk voor mij,heb het al die jaren met heel veel plezier gedaan. Het leukste ,voor mij, was het contact met de mensen en de werksfeer. En dat ik wat kon betekenen voor de maatschappij.
Pluspunten
Alles was bespreekbaar.
Minpunten
Koffie en thee pauze's waren iets te kort.
Ik heb positieve ervaringen met deze Albert Heijn maar ook zeker negatieve. Je hebt gezellige en aardige collega's maar met de ASM's kon ik minder opschieten vooral op het praktijkgebied. Ik was erg gedreven om mijn opleiding snel af te ronden door een plan van aanpak op te stellen maar het voelde alsof ik niet serieus genomen werd. Het andere minpunt was dat er erg veel BBL-ers in het bedrijf zaten waardoor er ook amper tijd voor je gemaakt kon worden en ik heb daar niet als enigste last van gehad. Maar ik heb vooral in de ochtend als ik om 5 uur begon gezellig gehad met de paar collega's die toen ook moesten beginnen.
Pluspunten
Collega's
Minpunten
Slechte communicatie