Reviews voor Albert Heijn in Huizen

Het was voor mij lastig om een goede band te kunnen scheppen met mijn collega's
Fijne bedrijfscultuur met veel doorgroeimogelijkheden
Heb nu een jaar gewerkt bij albert heijn. In mijn ervaring kwam het neer op : Je komt er 2 uurtjes keihard gassen en dan ga je weer. Tenzij je houd van gezellig doen en een beetje klooien maar ik zoek geen werk om vrienden te maken wat de helft daar wel doet.
Het bedrijf is een jong bedrijf met veel jonge partime medewerksers. Ik heb mij de eerste jaren erg om mijn gemak gevoeld maar toen het nieuwe mangement kwam niet meer en ben ik hier ook zo snel mogelijk weggegaan.
Pluspunten
NVT
Minpunten
NVT
Een normale dag op werk betekent: een vrachtwagen die nieuwe voorraad brengt, medewerkers die de vrachtwagen leeghalen en eventueel dingen met de vrachtwagen weer mee terug sturen, het uitsplitsen van verschillende soorten producten, het vullen van de producten en het verwerken van restanten. Ik heb geleerd in een team te werken en op snelheid te werken. Het management is goed geregeld binnen Albert Heijn. Mijn collega's bestaan voornamelijk uit jonge mensen; scholieren en studenten. Hier binnen zijn grote verschillen in motivatie, ervaring en karakters. Er zijn geen moeilijkheden binnen deze functie. Persoonlijk vind ik het leukste om fysiek bezig te zijn en het resultaat na een shift.
tja weinig over te zeggen. wat u denk ik waarschijnlijk waar
Pluspunten
goede sfeer en gezelligheid tijdens werk