Reviews voor Albert Heijn in Hoofddorp

Vulploeg medewerker bij Albert Heijn was mijn eerste baantje, en ik raad het dan ook zeer aan als je nog geen werkervaring hebt. Je leert snel en netjes werken, service staat er erg centraal en er wordt goed rekening gehouden met leeftijd, ervaring en zaken zoals school of stage. De bedrijfscultuur is gezellig, maar er heerst wel een redelijke vriendjespolitiek. Wie het hardste werkt, wordt ook het meest gehoord (wat natuurlijk goed is), maar er wordt dan wel vaker gekeken naar hoeveel je hebt gedaan (bijv. hoeveel karren je hebt gevuld), dan naar andere kwaliteiten (bijv. hoeveel je hebt opgeruimd, hoeveel klanten je hebt geholpen, etc). Wel wordt je er op aangemerkt als deze andere kwaliteiten ontbreken... Groot minpunt (en de reden waarom ik ben gestopt) is dat de ingeplande uren waak worden overschreden, en dat er dan moeilijk wordt gedaan of je deze uren uitbetaald krijgt. Je moet afmaken waar je aan begonnen bent en als je dan een halfuurtje uitloopt, gaan ze eerst met je in overleg of dit jouw schuld was en of ze je het gaan uitbetalen. Heb ook meerdere keren tot middernacht gewerkt (terwijl je dan tot 19:00 in de planning staat), dit krijg je dan wel uitbetaald maar je werkt dan spontaan een bijna drie-dubbele shift. Een voordeel hiervan is, is dat je wel leert voor jezelf op te komen. Het management en hiërarchie binnen het bedrijf zijn wel erg overzichtelijk en transparant, en ondanks de vriendjespolitiek kan je wel iedereen goed aanspreken.
Pluspunten
Houdt goed rekening met school/stage/privé
Minpunten
Veel (spontaan) overwerken tot soms laat in de avond
Ik heb bij Albert Heijn muiderbos gewerkt, en het jaar was al te veel. Er waren schandelijke situaties als doorwerken bij ziekte, niet beperkt tot koorts. Bij foute planning van de werkgever was het aan de werknemer om dit op te lossen met collega's. Planning van de werkgever was slecht. Vaak moesten op het laatste moment nog nieuwe mensen gevonden worden om een shift te draaien in plaats van dat er van tevoren mensen in de reserve waren geplaatst. De leidinggevende is inmiddels weggegaan en ik weet niet of het in de tussentijd beter is geworden, maar ik raad het zeer zeker niet aan.
Ik vond het werk niet heel leuk maar wel chill want als het druk is Ben je wel de hele tijd bezig, maar als het rustig is is het dan weer heel saai.
Pluspunten
Het was makkelijk geld verdienen
Minpunten
Het was soms heel saai
Ik ben niet tevreden over de organisatie en de communicatie met de medewerkers en leidinggevende. Wanneer ik ziek was moest ik bijvoorbeeld toch komen werken. Het uitbetalen van loon ging vaak niet goed. Regelmatig ruim een uur overwerken. Loon erg laag. Mijn leidinggevende was vreselijk maar dat is per Alber Heijn verschillend natuurlijk.
Pluspunten
doorbetaalde tweede pauze
Minpunten
Loon, overwerken, leidinggevende, communicatie
Ik kreeg veel uitdagingen en ruimte in doorgroei mogelijkheden.
Pluspunten
Gezellige collega's
Minpunten
werk en prive
ik heb bij Albertheijn met heel veel zin gewerkt.ieder bedrijf heeft zijn bedrijfscultuur,management,regels missie enz. daarom ligt het bij jou zelf hoe je deze op pakt hoe je ermee omgaat ik zou weer in zo,n bedrijf willen werken. professioneel bedrijf,goed georganiseerd.
Pluspunten
altijd wat te doen.
Minpunten
meer uitdagen zoeken.
Het was een leuke bedrijf,werkte vol met enthousiasme. krijg ook veel energie terug.ik heb heel veel geleerdt. krijg ook nog een opleding.middle management.ik werkte eerst in centrum hoofddorp.goede bedrijfcultuur,goedemanagement,. heel veel uitdagingen volop door geroei.Harstikke leuke ervaringen en kennis bij geleerd. Leukste werk weer met mensen omgaan,mensen helpen zodat ze tevreden duren uigingen en weer terug kwamen met een glimlach,dat doet je goed.
Pluspunten
altijd druk
Minpunten
veel lopen, heb je geen sport nodig, want het was groot oppervlakte.
Vakkenvuller in een gezellige winkel met gezellig team
Pluspunten
Gezellig team
Minpunten
onbetaald overwerken
het is een goed bedrijf met veel klanten die tevreden zijn, en de producten zijn goed en er is klant vriendelijkheid
Pluspunten
geelligheid
Minpunten
niet altijd uitbetaald
ze plannen je maar 2 uur tot 2 en half uur op een dag in en als je meer wilt verdienen lukt dat niet uiteraard. na 2x contract verlenging moet je weg en dat word best laat aangegeven. heb er wel met plezier gewerkt alleen aan het eind minder.
Pluspunten
collega's waren gezellig althans sommige
Minpunten
werd te weinig ingedeeld
ik vond dat ik bij deze Alber Heijn weinig dingen heb geleerd en amper door kon groeien. ik heb een aantal keer aangegeven meer te willen werken, maar dat gebeurde niet.ik werkte daarom maar 1 uur in de week op een zondag.
Pluspunten
dubbel betaalt op zondagen
Minpunten
te weinig uren kon maken
helaas was ik na 2.5 uur werken al uitgeput en kon ik niet verder werken
Pluspunten
Minpunten
gee
fijn bedrijf elke dag anders kassa, counter trainingen en delicatessen hoe om te gaan met diefstal overval fijne directie fijne collega's omgaan met agresieve klanten vaste gezellige klanten
Pluspunten
diversen werkzaamheden
Minpunten
te lang achter de kasse zitten
Albert heijn toolenburg is eigenlijk 1 grootte familie.Ik kan erg goed overweg met me collega's.. Ik werk al erg lang bij AH en heb ook de kans gekregen om terug te keren toen ik nog geen baan gevonden had. Ah geeft veel mogelijkheden maar niet de mogelijkheden die ik wil. ik heb veel geleerd bij albert heijn toolenburg en daar ben ik ook erg dankbaar voor. Ik ben nu opzoek naar een nieuwe uitdaging die meer richting mij studie gaat
Ze deden weinig in overleg en lieten me regelmatig overwerken, terwijl ik mijn werk dan al afhad moest ik nog werk van andere doen zodat die naar huis mochten. Verder heb ik wel ervaringen op gedaan op het gebied van werken, dus dat vind ik fijn. Voor mijn eerste baan was het wel fijn. De directie was alleen niet zo leuk en van collega's hoor ik daar ook erg veel klachten.
Goede plek om je eerste bijbaantje te hebben. Je leert meteen hard werken en goed vooruitdenken om alles op tijd af te hebben. Het moeilijkste was om ook aan de norm te voldoen, maar het leukste daarbij was de uitdaging om het wel te halen.
Het was altijd gezellig op het werk. Vrolijke mensen en een leuke sfeer. Het werk liep niet altijd even soepeltjes, maar het was altijd te doen. Ik vind het goed geregeld binnen dat bedrijf, want alles staat optijd en word je allemaal duidelijk uitgelegd.
Typische dagen verschillen van filiaal. Bij ons is het altijd redelijk druk, dus je bent altijd wel bezig. Verder leer je uithoudingsvermogen, efficiëntie, klantvriendelijkheid.
Pluspunten
Gezellige collega's.
Minpunten
Vrij zwaar werk. Vaak erg moe.
Ik was net gescheiden, dus kon de druk met het verzorgen van de kinderen erbij niet aan, helaas! Ik vond het geweldig om er te werken, leuke collega's, leuke functie, leuke klanten!
Pluspunten
alles behalve de werktijden
Minpunten
Werktijden tot 17:30
Slechte sfeer Geen goede begeleiding Werken werd daardoor minder leuk