Reviews voor Albert Heijn in Helmond

altijd een leuke tijd gehad bij Albert heyn. heb er toen ik 15 werd gesolliciteerd en ben toen aangenomen. heb er met veel plezier gewerkt , ook toen we warden overgenomen door jan linders. het team wat we daar hadden was een leuke groep om mee te werken.
Pluspunten
leuke collega's
Albert Heijn biedt goede bijbanen voor scholieren; je kan er na school een aantal uur per week werken, en zo aan het eind van de maand wat geld binnenkrijgen.
Minpunten
Vaak overwerken tot laat
hiermee moet je goed om kunnen gaan want vooral met de omzet voor de FEESTDAGEN word er vooral alles anders neergezet en hierbij is hoge werktempo vereist. dit was mijn stage!
Pluspunten
niks
Minpunten
weinig tijd verwerking van vracht
Ik ging niet vaak met tegenzin naar mijn werk. Mijn collega's waren heel fijn om mee te werken en mijn bazen waren heel schappelijk.
Albert Heijn is perfect voor om je loopbaan te starten. Er zijn veel mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen wanneer je hier interesse in hebt. Ik heb mezelf bij Albert Heijn sterk weten te ontwikkelen tot de persoon die ik nu ben. Het leuke van dit werk is de diversiteit. Geen dag is hetzelfde
Op de afdeling waar ik werk hangt een fijne werksfeer. Het enige waar we aan moeten werken is de communicatie onderling. Denk hierbij aan de overdracht of het aftekenen van ontvangstlijsten etc.
Pluspunten
prettige werksfeer
Minpunten
slechte communicatie
Bij Albert Heijn is mijn carriere begonnen. Ik heb hier 10 jaar met veel plezier gewerkt. Ook hier draait alles om de klant, ik vind het fijn om te zorgen dat mensen tevreden de deur uit lopen.
Prettige sfeer Je leert er hoe je het beste met klanten om moet gaan.
ik heb daar goed geleerd mijn taken alleen uit te voeren. Alleen heb ik wel snel alles alleen moeten leren ik kreeg geen uitleg over mijn werk. helaas.
Minpunten
altijd alleen en geen contact met andere
Heel erg leuke collega's, aardige en leuke teamleiders, goede werkomgeving, matige privé-werk balans.
Pluspunten
goede werksfeer
Minpunten
strikte regels
Een prettige, leerzame en uitdagende werkomgeving. Collega's maken het werk extra leuk. Door iedere dag beter te zijn ga ik na bijna 10 jaar, nog steeds met een goed gevoel naar mijn werk.
Pluspunten
Zeer goed CAO
Minpunten
Korte werkdagen
Was begonnen in de middag en werd na 1,5 jaar verplaatst naar de avondploeg . Heb geleerd hoe je met klanten kan omgaan en regels die je tijdens je werk aan moet houden. Me collega's waren altijd vriendelijk nooit iets slechts of ergs meegemaakt en andere ook niet. Moelijkste van de baan was dat je vracht moest lossen en in magazijn moet verzamelen en daarna moet splitsen in een plek waar je geen airco hebt en je kapot zweet. Leukste van de baan was dat je tijdens je werk je nooit verveeld want dankzij collega's had je het altijd naar je zin.
Als AGF medewerker zorg je voor een volle en kwalitatief goede afdeling. Zorgen voor een goede kwaliteit van de producten in de winkel. Dit wordt gedaan door een codeboek te lopen en handmatig afprijzen/afboeken van producten. Klanten te woord staan en helpen met hun vragen. De winkel netjes er uit laten zien samen met mijn andere collega's die ook op dat moment werken. Het moeilijkste van de baan is dat je een verantwoordelijkheid hebt, die je altijd moet handhaven zonder verslapping van resultaten. Het leukste van de baan is dat klanten met een lach op hun gezicht de winkel verlaat als iedereen zijn of haar werk heeft volbracht.
Een prettige werkgever om voor te werken. Vooral de goede voorwaarden zijn een pluspunt om daar te werken.
Pluspunten
Enthousiast team
Minpunten
Weinig zeggenschap over je werktijden
albert hein vond ik niet het fijnste werk dat is niet echt voor mij weggelegd
Pluspunten
Minpunten
---
Werken bij de Albert Heijn is een prettige baan, iedere dag is anders en je bent constant bezig om de klanten tevreden te houden.
Ik begon altijd om 7 uur. Dan werd er door onze teamleider gezegd op welke gang je stond. Dan ging je de containers pakken voor jou gang. Als ik dat had gedaan begon ik gewoon met vullen totdat ik klaar was. De directie was goed je kon er altijd te recht als je met een probleem zat of iets anders . Ik had leuke en fijne collega's waar ik goed mee kon samenwerken. Het moeilijkste van de baan was dat je soms iets sneller moest werken dan normaal om het op tijd af te hebben. De leuke werksfeer en dat ik er voor betaald kreeg.
Pluspunten
Gratus koffie en eten
Als ik moest werken moest ik om half 9 aanwezig zijn, om 9 uur werden de afdelingen verdeeld met de vulploeg collega's. Nadat iedereen hun taak had gekregen moest je aan de slag, Je kreeg in het algemeen de tijd tot 11 uur. Mijn collega's kon ik redelijk mee opschieten. Het nadeel was, hun zeggen dat we een team zijn, samenwerken ect, maar dat zag ik helemaal niet, op het moment dat de andere klaar waren gingen ze allemaal in de kantine zitten wachten, niet dat ze me een handje helpen bijvoorbeeld. Ik was nieuw dus wist 1 2 3 niet alles te liggen. Dat miste ik wel aan bij 'teamwork'.
Pluspunten
Af en toe eten in de kantine voordat je moest werken.
Minpunten
Samenwerken vond ik slecht gaan.
Een werkdag was erg afwisselend, omdat het een vrij klein filiaal is. De ene dag sta je op de broodafdeling en de volgende dag zit je achter de kassa. Er heerst een leuke ontspannen sfeer tussen collega's en de directie/manager van de winkel zijn op een leuke manier aanwezig op de werkvloer. De afwisseling maakt het leuk . Wat het minder leuk maakt is vooral dat er weinig tot geen toekomst inzat (voor mij)
Pluspunten
Gezelligheid
Minpunten
weinig uren, Geen toekomst
Je kan goed met de mensen opschieten als je iets niet snapt dan leggen ze je het uit. Wanneer je begint met werken dan doet iedereen zijn ding, iedereen begint dan met vullen. er is altijd hulp als je niet op tijd klaar bent.
caisséreomgang met mensen en het kassa gebeurenleuke en behulpzame mensenleuke collega's en een hecht teamer ware geen dingen die ik moeilijk vondde omgang met de klanten en het lol maken met mijn collega's en toch aan het werk blijven.
Pluspunten
fijne locatie, fijne collaga's waar ik het goed mee kan vinden.
Minpunten
heb ik niet