Reviews voor Albert Heijn in Hellevoetsluis

Fijne werkomgeving voor scholieren/ studenten. Is goed te combineren. Is gezellig en betaalt redelijk.
je leert in dit werk dat niet alles leuk is als je je geld wilt verdienen en ik vond het eerst heel leuk maar het is moeilijk voor je lichaam door de ergonomie maar ook hebben ze zich niet volgens de regels gehouden door mij met 15 voor school om 6;00 al te laten werken dan ben je daarna kapot na een paar keer.
Pluspunten
lieve mensen
Minpunten
slecht contract
ik vond het gezellig, maar toch niet helemaal mijn ding. Ik hou meer van bewegen tijdens het werk en niet alleen maar stil te zitten.
elke dag als ik begin moest ik vakken vullen later de vracht binnen halen en dan voor de rest kijken of er nog dingen gedaan moeste worden ik heb geleerd over hoe werkdag in een winkel is en het is nooit stil zitten heel klantvriendelijk zijn en een aanspreekpunt zijn voor consumenten het moeilijkste van me baan was dat je soms heel hard moest doorwerken omdat er te weinig collega´s waren het leukste van me baan was de mensen helpen en dat het gezellig was met al mijn collega´s
Pluspunten
goeie samewerking
Minpunten
korte pauze´s
Ik heb bij de Albert Heijn op twee momenten gewerkt. Vanaf mijn 16e tot 17e als kassa medewerker en op mijn 19e? op de vleesafdeling. Leuk om de verschillen van beide kanten te zien.
Ik ben tevreden met mijn werk in de bakkerij afdeling. Ik ken alle soorten van de brood. Soms werk ik alleen zonder hulpen. Mijn collega's heel aardig. Mijn baas is tevreden met mijn werk. Als ik vrij ben, hulp ik mijn collega's in het winkel met opruimen.
goeie sfeer onder de werknemers, de teamleiders zijn vaak goed opgeleid en naar mijn mening is het makkelijk om te groeien in je eigen functie.
zou het aan raden , is gezellige en je ken meestal wel beetje je dag in vullen
De mensen die bij de Albert Heijn werken zijn bijna allemaal afstandelijk en bieden geen ontwikkelingsmogelijkheden.
Ik heb voor september vorig jaar altijd in de middag gewerkt en was ik vaak onder klanten. Het leukste aan mijn baan vond ik dan zeker de diversiteit aan klanten die ik tegenkwam en mijn leuke collega's. Sinds september 2014 werk ik alleen in de ochtend en heb ik minder interactie met klanten als voorheen. Een typische dag over het algemeen is schappen vullen, spiegelen en ondertussen klanten helpen met hun boodschappen (als ik overdag werk). Wat ik geleerd heb van Albert Heijn is hoe efficiënt te werken, te plannen en dat je voor jezelf mag opkomen. Ik heb veel collega's leren kennen in de tijd dat ik bij Albert Heijn gewerkt heb. De meeste waren zeer prettig om mee samen te werken. Nooit heb ik mij gestoord aan hen. Het moeilijkste aan mijn baan was wanneer ik eigenlijk moest doorwerken en een oude vrouw graag dingen met mij wilde delen en moeilijk kon zeggen dat ik geen tijd had en dus bleef luisteren terwijl ik voorzichtig probeerde door te vullen.
Een dag bestond uit achter de kassa zitten en afrekenen met klanten
Pluspunten
gezelligheid met collega's
Minpunten
boze klanten