Reviews voor Albert Heijn in Heiloo

managers zijn erg onvriendelijk tegen je, als je een jongen bent zoeken ze een reden dat je of als vakkenvuller of te ontslagen word
Werken bij de Albert heijn is traag, eentonig, saai en niet motiverend. Het voelt meer als je ziel verkopen zodat je in je voorzieningen kan voldoen als jongeren.
Ik heb bij AH altijd prettig gewerkt. Het is een bedrijf met goede arbeidsomstandigheden. En ik ben daar altijd door de leiding goed behandeld
Pluspunten
Goede sfeer
Minpunten
Werken bij de Albert Heijn was een zeer leuke ervaring, ik heb hierbij leren omgaan met klanten en vele werkzaamheden binnen een bedrijf.
Pluspunten
Goed salaris
Minpunten
Matige Communicatie
ik kom naar me werk en krijg te horen hoeveel karren ik moet vullen en welke karren, ook krijg ik een maximum tijd mee. het vullen doe ik samen met een collega en het is altijd gezellig.
Ik heb met heel veel plezier bijna 6 jaar bij de Albert Heijn gewerkt. De afgelopen 2 jaar op de afdeling verkoop, brood en deli. Vooral bij brood heb ik me erg thuis gevoeld. Gedurende de dag ben je bezig met klantgericht te werken. Je aan een dagplanning te houden was hier ook erg belangrijk, maar je moet wel kunnen anticiperen op onverwachte gebeurtenissen. De directie heeft mij goede ondersteuning gegeven wanneer ik die nodig had. Mijn collega's waren allemaal erg betrokken.