Reviews voor Albert Heijn in Heerhugowaard

Als eerste werk ervaring is dit zeker een goede plek, je krijgt ervaring van hoe het niet moet werken. Je krijgt zwaar onderbetaald en overuren krijg je al helemaal niet uitbetaald, je werkt vaak verplicht over. Team leiders kunnen aanvallend en bedreigend gedrag vertonen en verwachten heel veel van jongeren tijden hun eerste werk ervaring. Zodra je 18 word dan word je contract niet verlengd of ontslagen omdat je te duur word voor ze.
Pluspunten
Mensen leren kennen
Minpunten
Wat niet
Misbruik maken van minderjarigen is een hobby bij dit filiaal. Ik mocht niet naar de wc, werd constant onder druk gezet en moest verplicht overwerken, regelmatig, eigenlijk standaard.
Collega's zijn niet fantastisch, maar het systeem met het rooster, ruilen en loon zijn toeghankelijk. Het werk, kassadraaien, is eenvoudig. Het betaalt relatief goed. Al met al een prima bijbaan.
Albert Heijn XL Alkmaar is een erg leuke en gezellige winkel om te werken!
Ik zal dit werk aan iedereen blijven aanraden. De werksfeer is super en het is altijd gezellig. Het is zeker voor iedereen aan te raden om hier te werken want alles is top geregeld. Je verdient super lekker en je kan gemakkelijk ruilen met collega’s als je niet kan werken. Wel vind ik het jammer dat er een max aan 12 uur per week zit. Als je nog op school zit is dat super lekker maar ik ga een opleiding doen dat maar 4 dagen in de week is dus zou ik het liefst hele dagen willen werken
Pluspunten
Super leuk werk
Minpunten
Maximaal aantal uren
Goede verdiensten leuk werk gaf veel voldoening. Voordat ik achter de kassa mocht werken een cursus gehad over hoe het systeem werkt. Daarvoor werd ik toen ook betaald.
Pluspunten
Avond eten word vergoed als je tot sluit werkt
Ik heb vier jaar lang een fijne tijd gehad bij Albert Heijn. Ik liet merken dat ik graag meer verantwoordelijkheden op mij wilde nemen en hier werd goed op ingespeeld; doorgroeimogelijkheden genoeg!
Tijdens mijn werk heb verschillende taken zoals: kassa en telkamer. Momenteel werk ik als baliemedewerkster. Mijn huidige werkzaamheden bestaan uit het verkopen van producten aan klanten, maar ook het informeren en het geven van advies over TNT post, klachten afhandelen en telefoon beantwoorden. Naast mijn werkzaamheden als baliemedewerkster verricht ik ook een aantal administratieve werkzaamheden zoals werkrooster maken, lades tellen, voorraden bijhouden en personeel regelen bij ziekte.
Pluspunten
Je hebt vakantie dagen en bouwt pensioen op.
Minpunten
steeds meer werk met minder collega's
Ik had het erg naar me zin bij de Albert Heijn, er waren leuke collega's en de functie groenteman bevielt me wel heel erg. De werksfeer was goed waardoor het hard werken niet erg was
Pluspunten
Flexibele werktijden
Bijna 10 jaar al werkzaam bij de Albert Heijn. In deze tijd is de AH een goede leermeester geweest als het gaat om klantvriendelijkheid.
Pluspunten
All-in loon
Minpunten
Groot bedrijf
In de drie jaar die ik bij de Albert Heijn heb gewerkt, heb ik nog nooit problemen gehad. De teamleiders staan graag voor je klaar en helpen je door opbouwende kritiek te leveren daar waar nodig. Ik heb geleerd dat glimlachen erg belangrijk is en dat dit door de klant ook zeer gewaardeerd wordt. Het kan wel eens hectisch zijn door de drukte en de lange rijen die daardoor ontstaan, maar dat probeer je samen met je collega's zo goed mogelijk op te lossen. Ik vind het leukst aan de baan dat ik fijne collega's had om mee te werken en dat je zoveel contact met de klanten hebt. Minder leuk vond ik dat de Albert Heijn waar ik werkte behoorlijk groot was en er ontzettend veel personeel is. Daardoor mistte ik de sfeer onderling soms wel eens, ook omdat je in drie jaar tijd zo veel nieuwe mensen leert kennen, dat het moeilijk is om met iedereen bevriend te zijn. Ook denk ik dat er soms te veel wordt gelet of je volgens alle regels werkt (denk aan: bonuskaart als eerst vragen, zachte of breekbare producten scheiden van de rest of vragen of de klant tevreden is). Natuurlijk is het logisch dat je volgens bepaalde regels moet werken, maar er wordt naar mijn idee te weinig gekeken naar hoe je je werk over het algemeen verricht en of de klanten ondanks de regels tevreden met je zijn.
Pluspunten
Fijne en veilige werkomgeving
Minpunten
Soms wordt er iets te veel gelet op de regels in het boekje.
Dagen van 3 uurtjes werk waarbij je vult, vrachtwagen lost, afprijst etc. Je leert veel zelfstandig te werken want de leiding blijft natuurlijk niet bij je staan tijdens je dienst. Collega's zijn meestal jou leeftijd dus kan je altijd wel lol mee hebben. Moeilijkste is denk ik vragen van klanten beantwoorden wanneer je geen idee hebt wat die klant bedoelt, verder is het vrij simpel werk. Leuke is het lusiteren van leiding naar ideeën die jij hebt.
Pluspunten
gratis avondeten.
Minpunten
Als je meer wilt werken dan 12 uur, dan is dit niet jouw baan.
Hoewel het een heel erg rustig supermarkt was en het vaak saai was omdat er weinig klanten kwamen, was er een heel prettig werksfeer. Collega's waren allemaal super. Klanten meestal ook. Meestal vaste klanten waardoor je ook soms een gezellige praatje kon maken. Ook was de gelegenheid om iets anders te doen dan je taak (vakkenvullen of achter de service balie) mogelijk, als het rustig was, waardoor er ook een beetje afwisseling was in je werk
Tijdens mijn baan als winkelmedewerkster heb ik heel veel geleerd. Ik heb mijn communicatieve vaardigheden verbeterd en veel geleerd op het gebied van communicatieve vaardigheden. Het moeilijkste (en leukste) van de baan was omgaan met de drukte. Het leukste van de baan vind ik de waardering die je krijgt van klanten en collega's.
Pluspunten
Medewerkers voordeelplan
Minpunten
Weinig pauze
Ik heb het onwijs naar mijn zin gehad bij Albert Heijn. De leukste dagen zijn toch echt wel als het heel druk is, denk bijvoorbeeld aan kerst. Je werkt veel met collega's en klanten, dit vind ik het leukste van de baan. De werktijden zijn ook precies goed.
Pluspunten
Leuke werkomgeving
Minpunten
Weinig mogelijkheden op een vaste baan
Bij Albert Heijn was het heel hard werken, met name tijdens de weekenden en feestdagen, maar ook was er veel ruimte voor gezelligheid. De vele collega's met dezelfde leeftijd zorgde voor een leuke werksfeer. Hard werken werd hierdoor geen straf, maar juist een hele leuke uitdaging.
Vaak kreeg ik iets meer vulling dan gemiddeld omdat ik dat aankon en dat vond ik ook niet erg. Het is een goede werkplek met goede collega's en als je hulp nodig hebt, krijg je dat. Het lastigste is misschien wel dat het op drukke dagen soms bijna onmogelijk is om normaal te kunnen vullen, maar dat word zeker goed gemaakt door klanten die specifiek naar jou toekomen voor hulp.
Pluspunten
gratis lunch en/of avondeten en korting op producten.
Ik volg de functie kwaliteitsmedewerker, het werk is leuk maar zeer wisselend. Elke dag is anders. Ik ben er om de winkel schoon te houden. Mijn collega's zijn erg gezellig en kan je ook veel plezier mee beleven.
Pluspunten
10% ah bonus korting vangt maximaal 75 euro per kwartaal
Minpunten
slechte communicatie tussen bedrijfsleider en teamleiders