Reviews voor Albert Heijn in Haarlem

prima werk, leuke collega's, maar ik kan niet zolang stil zitten en het was toch geen werk voor mij.
Ik heb geleerd mensen vriendelijk en optimistisch aan te spreken
Het is een groot bedrijf met allemaal verschillende mensen dat maakt het zo mooi omdat je met elkaar toch weer een goede winkel moet neerzetten.
Pluspunten
Veel pauze
Minpunten
Weinig doorgroei mogelijkheid
Veel onaardige collega's, wordt totaal niet naar je geluisterd door de wat 'hogere' functies voor bijvoorbeeld wanneer je iets hebt. Je word snel 'afgezeikt' en merkt dat er 'groepjes' in het team zijn. De manager is een onaardige man die gewoon loopt te blerren tegen zijn medewerkers. Komt uit het niets aanlopen en zet het meteen tot schreeuwen toe. Hier kan je wat over zeggen maar lost niks op. Merk echt dat wanneer je iets negatiefs hebt over een persoon die een hogere functie dan jou heeft, niet goed wordt aangesproken op de dingen die hij/zij doet die niet goed zijn.
Minpunten
Respectvoller worden!
ik vondt het niet zo leuk want je moest hier hard werken & ze verwachten dat je 1800 producten in een uur kan vullen als je net bent begonnen
Minpunten
veel kritiek
De sfeer binnen de winkel is zeer aangenaam. Er zijn echter binnen het bedrijf niet veel doorgroei mogelijkheden.
Een goed bedrijf om bij te werken met gezellige collega's.
Constand van alles belooft worden en niet nagekomen. Het verloop van personeel is 100% geweest. Geen goede basis waar dan ook. Het bestel systeem mag echt een upgrade gebruiken, ook nog na het introduceren van het nieuwe Sam. In de winkel op de dag dat het verteld moest worden tussen de klanten in dat, oh ja btw je contract niet verlengd wordt zonder reden of op of aanmerkingen voor later. Top!
Pluspunten
Vrijheid om zelf dingen te bepalen
Minpunten
Communicatie / management niet op orde
Het is daar een gezellige zweer met collega's maar het werken zelf is aan de saaie kant, en ik wil graag een leuke gezellige werkplek
Het is een goede baan om geld te verdienen maar niet een gele goede baan om ervaring op te doen en om iets te leren
Goed bedrijf waar alles goed is geregeld , fijne collega's kortom uitstekende werkgever
Pluspunten
investering in personeel
Minpunten
nauwelijks
Ik vond het altijd leuk om naar werk te gaan omdat ik had lieve collegas en het was leuk om op mijn einge afdeling te werken
Mijn tijden AH waren niet bepaalt de leukste tijden . Als ik gewoon op mezelf was , waren dat de leukste dagen , ik mis het voor geen moment
De Albert Heijn is niet een heel erg spannende plek, maar in de kleine winkel die we hadden kende je iedereen. Dat maakt werken leuk. Leiding was kortzichtig en mensen waren voor hen niet veel belangrijker dan stoeptegels. Dat krijg je in grote bedrijven. Het idee is dat je na 2 jaar toch vertrekt, dus aan goede persoonlijke verbinding tussen Manager en werknemer doen ze niet veel. Toch heb ik me bij de Albert Heijn nooit onprettig gevoeld.
Pluspunten
Leuke collega's, goed salaris voor jongeren
Minpunten
Slecht management, vingertje wijzen
Ik werk 12 uur per week bij de Albert Heijn als vakkenvuller. Dit werk vind ik erg leuk en de sfeer op werk is prima. In het begin was ik zelf niet snel maar na mate de maanden ben ik sneller geworden en kunnen ze op dit moment niet zonder me, erg leuk dus!
Op dit moment heb ik een bijbaan bij de Albert Heijn. Maar omdat ik op zoek ben naar een werkplek past bij mijn opleiding, wil ik graag daarover schrijven. Tijdens mijn opleiding heb ik stage gelopen bij diverse werkgevers. De gemeente en uitzendbureau waar ik stage heb gelopen, heeft mij geholpen met het opdoen van kennis en werkervaring. Mijn taken bestonden uit onder andere correspondentie, postbehandeling, archiveren, telefoneren, intakegesprekken voeren en het verwelkomen van klanten. Met mijn collega's kan ik goed overweg, omdat ik het belangrijk vind om een team speler en tegelijkertijd om kan schakelen in zelfstandigheid. Als je samenwerkt en flexibel bent versterk je samen het werkteam en daar ben ik altijd bereid voor. Het moeilijkste aan een baan is als er klachten komen van klanten, maar dan behandel ik het op een vriendelijke manier en vraag ik naar de wensen, zodat we het voor de volgende keer kunnen aanpassen. Het leukste van de ervaringsplaatsen is dat je tijdens het werk steeds meer leert en daardoor leergierig wordt. Daarbij is het ook leuk om ervaring op te bouwen en de ervaring en kennis die je vergaard, meenemen naar je volgende werkplek zodat je door kan groeien met de kennis en kwaliteiten die je hebt meegekregen.
Pluspunten
Vriendelijkheid en klantgericht
Minpunten
Weinig uren contract
Altijd een leuke sfeer en gezellig hard werken met de hele groep.
Pluspunten
Hele goede leerschool om arbeidstoekomst te starten, is overal te gebruiken bij praktisch elk bedrijf
Minpunten
NVT
Bij deze winkel heb ik niet zo lang gewerkt, ik was ook pas 15 en werkte niet zo veel. Ik werkte vooral op zondag en kreeg dubbel betaald. Ook waren er op deze dag vaak dezelfde mensen aan het werk wat het erg gezellig maakte.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
niet zo'n leuke winkel
Ik heb altijd met veel plezier gewerkt bij de Albert Heijn. hier ben ik eindverantwoordelijk voor alle werkzaamheden bij het kassapark. Dit omvat o.a. het aansturen van medewerkers, bezetten van klantenservice, klachtenafhandeling en financiële taken. Het is een zeer jongen en dynamische omgeving met veel uitdagingen en is perfect te combineren met een full time studie.
Pluspunten
altijd een gezellige sfeer op het werk
Minpunten
er is geen persoonlijk beloningssysteem voor extra motivatie
ik heb op verschillende afdelingen gewerkt leukste was op de infobalie daar verkochten ze van alles
Een echte typische dag van deze AH gaat niet voorbij zonder grappen, grollen en vooral veel lachen! Super leuke collega's waarmee je veel lol kan hebben en toch goed je werk kan doen en kan doorwerken. Teamleiders en managers zijn heel aardig en meedenkend. Ik heb daar geleerd dat je jezelf kan zijn en dat 'thuis' niet altijd alleen maar thuis is maar dat je je op je werk ook heel erg thuis kan voelen. Ook leer je veel meer geduld te hebben en de kleine dingen waardeer je meer. Kortom, een super AH!