Reviews voor Albert Heijn in Groningen

gezellig maar veel vriendjespolitiek, inplannen wordt ook niet gedaan zoals je wilt.
Binnen het bedrijf heb ik goed kunnen werken. Positieve werksfeer met plezierige collega's. Werkgever houd rekening met het personeel. Dankzij dit werk heb ik veel mensenkennis opgedaan.
Ik leerde de meeste producten kennen waren ze precies lagen om zo klanten te kunnen helpen. Het moeilijkste was dan het langdurig werken met zware producten. Het leukste van de baan was de sfeer met de mensen. Iedereen was heel aardig altijd en zo maakte je goeie banden met je collega's.
Pluspunten
gratis avondeten.
Minpunten
haar niet los op het werk
De werkverdeling was goed en we zorgden er altijd voor dat alles op tijd klaar was. Als dat niet het geval was, dan werd het team versterkt. Mijn collega's waren erg behulpzaam en vriendelijk. Het moeilijkste van mijn baan, was dat ik veel moest zoeken als het assortiment veranderd werd. Het leukste van de baan was dat ik veel rond heb kunnen lopen en veel klanten heb kunnen helpen.
Pluspunten
Lekkere koffie
Minpunten
Het is een fijne Albert Heijn om te werken. Er komen veel verschillende soorten mensen, wat het ook een leuke Albert Heijn maakt. De teamleiders zijn erg aardig en willen je altijd helpen. Het is een grote winkel, maar wel overzichtelijk waardoor het doen van klusjes, zoals mandjes wegbrengen, niet te veel gedoe is.
Pluspunten
Goed betaald
Minpunten
Ruilen kan soms lastig zijn
Een typische dag op het werk is altijd gezellig, het werk is namelijk met leeftijdgenoten. De collega's zoals ik al zei, zijn super gezellig en lief. De directie heb je niet veel mee te maken dus daar kan ik ook niet zo veel over zeggen. Het moeilijkste van de baan is dat je je af en toe heel erg in moet houden als er iemand tegen je uit valt en het leukste is zeker de klanten die grappig proberen te doen.
Ik heb altijd met plezier bij de Albert Heijn gewerkt, de collega's en leider gingen leuk met elkaar om.
Pluspunten
Gezellig werksfeer
Minpunten
Ik startte bij Albert heijn omdat een goede vriend mij de tip gaf om het te proberen. Ik werd al snel gebeld en ge-mailt of ik langs kon komen, Erg aardige vrouw gesproken en kon direct beginnen. Ik werd slecht begeleidt en de helft werd mij amper uitgelegd. Er was één teamleider die mij goed begeleidde en vriendelijk mij alles probeerde uit te leggen hoe alles zo snel mogelijk kon. veel onvriendelijkheid en teveel bemoeizucht in privé leven onder werktijd.
Pluspunten
Makkelijke uren
Minpunten
Bemoeizucht, slechte begeleiding, onvriendelijke collega's.
Werken bij de Albert Heijn is leuk, maar het is eentonig werk.
een normale dag bij de albert heijn is lekker efficient doorwerken en een babbeltje maken met de klanten en iedereen zo goed mogelijk helpen. verder hele fijne collega's
In de afgelopen jaren heb ik erg veel geleerd met betrekking tot leidinggeven en overzicht krijgen. Het laten functioneren van de vulploeg staat centraal, maar daarnaast zijn gesprekken met het management en andere teamleiders tot de orde van de dag. Niet te vergeten dat de klant een goed gevoel moet hebben wanneer hij/zij boodschappen aan het doen is. Vele aspecten wat de baan erg leuk maken.
- Groenteman, groenten bijhouden. - FiFo systeem - Geen leuk sfeer - niet moeilijk baan - het leukste is dat je heel sociaal bent, want je bent constant in gesprek met de klant.
Pluspunten
werktijden
Minpunten
salaris
09:45 binnen in de kantine nog wat eten voor dat ik begin aan werk. 10:00 beginnen met werk kijken wat er op de schema staat hoeveel colli,s er moeten worden gevuld. leuke baan gezellige collega,s. veel verschillende klant types die je ziet achter de kassa.
Pluspunten
Altijd genoeg keuze voor eten in de pauze
Minpunten
geen rokershok