Reviews voor Albert Heijn in Groningen

gezellig maar veel vriendjespolitiek, inplannen wordt ook niet gedaan zoals je wilt.
Zeker genoten om hier te werken, weinig problemen.
Ik heb het heel erg naar mijn zin bij de Albert Heijn. Mijn collega's zijn er altijd om te helpen en samen komen we er altijd uit. Je word niet gezien als gewoon een medewerker maar als iemand die het team komt versterken. Ik voel me altijd gewaardeerd als ik op de werkvloer ben. Ik word op een prettige manier behandeld door mijn leidinggevende en collega's.
Je bent de hele dag bezig met vakkenvullen en spiegelen.
Bij Albert Heijn zijn ze in het begin streng en oplettend in alles wat je doet. Maar ze hebben het beste met je voor.
Pluspunten
Leuke balans van werken en sociale omgang (met klanten, medewerkers etc.)
Minpunten
Kan eentonig zijn
Prima, leuk team. Ze houden rekening met je. Je kan zelf je beschikbaarheid invullen.
Normaal gesproken zou ik twee of drie keer per week werken. Een shift duurde ongeveer 3 uur. Ik werkte vaak 's avonds en dat vond ik ook het fijnst. (20:00-23:00). Ik heb geleerd hoe ik snel moest werken en hoe ik mijn taken moest verdelen om op tijd te zijn. Ik heb geleerd hoe ik met klanten om moet gaan en op het meest effectieve manier kon helpen. Ik had leuke collega's en heb veel vrienden gemaakt. Het moeilijkste van het baan vond ik alles op tijd vullen als er niet genoeg vullers waren. Dit maakte werk ontzettend stressvol. Als ik 's ochtends zou werken zou ik vaak langer door moeten werken wat soms wel onhandig was omdat ik andere afspraken had. Veder was het ook heel moeilijk om ziek te melden omdat het voor een bepaalde tijd moest en je moest ook overtuigend overkomen. Het leukste van mijn baan was klanten helpen, vaak kwamen de zelfde klanten binnen en zouden wij een leuke gesprek houden. Ik vond het ook heel gezellig om samen met mijn collega's te helpen
Goede werkgeverm flexibel, behulpzaam naar klanten etc. etc.
Werken bij de AH is in het begin erg leuk en uitdagend, het eerste halfjaar vloog om en ik vermaakte me prima. Leuke collega's, ontspannen sfeer, erg prettig. Het laatste halfjaar had ik het steeds minder naar mijn zin. Het onderlinge contact was nog steeds even prettig. Helaas werden er regelmatig teveel werknemers ingeroosterd waardoor je soms uren lang niks kon doen dan voor je uit staren. Ook werd je dan niet naar huis gestuurd. Verder werkte je 's avonds regelmatig 15-30 minuten langer door zonder dat je hier voor betaald kreeg. Tot slot, werd ik vaak ingeroosterd voor 3:45 zodat ik zo lang mogelijk werkte zonder recht te hebben op een pauze. Bij deze uren zat ik dan ook 3:45 minuten alleen maar achter de kassa, waardoor ik regelmatig met nekklachten of hoofdpijn naar huis ging. Dit waren voor mij genoeg redenen om weg te gaan bij de AH en opzoek te gaan naar een nieuwe werkervaring.
Pluspunten
Gezellige sfeer
Minpunten
Lichamelijke klachten, overwerken zonder betaling
Ik heb geen leuke ervaring met de Albert Heijn gehad. Ik had wel leuke collega's maar ik ben tot wel 3 keer geweigerd om te mogen vakkenvullen.
Pluspunten
Minpunten
Weigeren van doorgroeien
Ik heb hier super fijn gewerkt, en zou hier zo weer aan de slag gaan, enkel met mijn minieme ervaring en leeftijd is dit helaas niet meer mogelijk, maar zou het super leuk vinden!
Pluspunten
Alles
Minpunten
Wat mij betreft niet
Ik heb heel veel geleerd op stage met leuk collegas: hoe ik hulp mensen. best manier om te werken met producten.
Ik had het idee dat er een andere sfeer heerst doordat het een franchise onderneming is. Management seksistisch en in veel opzichten onprofessioneel.
Pluspunten
Salaris, leuke buurt en klanten
Minpunten
Roosters pas 6 dagen van te voren bekend en geen vakantieroosters
Een typische dag bij Albert Heijn is vaak geen lange dag. Meestal werk je 2 uurtjes en mag je weer naar huis. Het is wel leuk werk met leuke collega's vaak. Je leert om te gaan met klanten en verantwoordelijkheid te nemen voor je acties. Het is vrij ontspannen werk maar als je je handel niet op tijd af hebt krijg je daar wel wat over te horen.
Pluspunten
Overgebleven actie gratis meenemen
Minpunten
Korte shifts
Je leert veel over hoe het er aan toe gaat in een supermarkt.
Minpunten
Er wordt niet veel rekening gehouden met blessures en adviezen van fysiotherapeuten
Een gezellige werksfeer, tijdens mijn studie bleek dit een erg goed te combineren bijbaan.
Ik ben hier begonnen als caissière en kon overgeplaatst worden naar de broodafdeling. Over het algemeen is dit een leuk en gezellig team. Een heel team vol meiden, op de eindverantwoordelijke na. Op de broodafdeling sta ik nu twee jaar en in die twee jaar heb ik ontzettend veel geleerd. Van broodsoorten tot koekjes bakken, van het verschil tussen een bruin brood en een meergranen brood tot het snijden van brood. 's ochtends begin je in totaal met twee collega's. De één bakt het brood, croissantjes en snacks. De ander vult het wandbrood en snijd het brood. Je zorgt er voor dat de hele dag dat de winkel vol blijft, zodat klanten niet mis grijpen. Je bakt nieuw brood(jes) en/of croissants, wanneer dit nodig is, hierdoor hoef je geen nee te verkopen. Je moet overzicht kunnen houden, netjes kunnen werken en tijdens piekuren, snel kunnen werken. 's middags vul je het gebak dat wordt aangeleverd. Je zet nieuw brood op voor de volgende ochtend en je vult kratten bij in de diepvries en vult het diepvries, wat aan de eind van de middag geleverd wordt. 's avonds maak je alles schoon; ovens, snijmachines, werkbanken en de vloer.
Pluspunten
goed betaald
Minpunten
niet genoeg uitdaging
erg leuk werk alleen ik was te duur en daar door werd ik steeds minder ingepland.
Aan het begin vond ik het hartstikke gezellig, maar met de maanden mee werd het een stuk minder. De gelegenheid om naar werk te gaan was er niet meer.
Deze albertheijn is een leuke winkel om te werken, Veel mensen noemen het ook een gezellige 'dorpswinkel' waar veel vaste klanten komen en veel nieuwe klanten trekt. Het is een gemoedelijke winkel waar mensen vaak op woensdagmiddag een kopje koffie met zijn allen komt drinken. Dit is een albertheijn met veel vaste krachten. Helaas is er minder plek voor wat 'oudere' jongeren. Verder is het een leuke baan om te beginnen.
Mijn ervaring bij deze Albert Heijn is dat je elke keer zo hard mogelijk probeert te werken en dat je collega's dat zeer waarderen. Helaas zit de manager en zijn assistent bijna 70-80% van de tijd op het kantoor. Hierdoor heb ik het idee dat ze niet helemaal weten hoe de medewerkers hard werk verrichten. Ook kan er eigenlijk nooit een compliment af en het is bijna nooit goed. Hierdoor lag voor veel personeel de werkdruk erg hoog. Wel heb ik veel geleerd over de afdeling brood, kaas en deli. Dit dankzij de lieve collega's die altijd met hart en ziel op de afdeling stonden. Dat vond ik wel een echte toevoeging aan deze winkel. Het moeilijkste van de baan vond ik dus dat je eigenlijk nooit een compliment kreeg van de directie. Het makkelijkst vond ik als de directie een dagje vrij was en een teamleider hun werk overnam. Meestal kreeg je dan wel een compliment als je weer hard aan het werk was.
Pluspunten
Collega's waren erg aardig
Minpunten
Hoge werkdruk