Reviews voor Albert Heijn in Eindhoven

Eindhoven56 reviews

56 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 2,872 reviews

Goede werkomgeving

Leuke gezellige werksfeer Samenwerken met grote groep Situationeel en groepsgericht leiderschap Gezonde organisatie

Gezellig als je leuke collega's hebt.

Het werken bij de Albert Heijn kan erg gezellig zijn als je werkt met leuke collega's. Je krijgt al snel een klik omdat je veel moet samenwerken. Maar je wordt niet goed behandeld door de werkgevers en vaste krachten. Die denken dat je een slaaf bent. We krijgen een minimum loon en werken voor bijna gratis en alsnog durven ze te klagen.

Mooi bedrijf

Albert Heijn is een fijn bedrijf om voor te werken, wel afhankelijk van wie je supermarkt manager is. Merk wel dat de laatste jaren de werk druk erg hoog wordt en dat maakt het er niet leuker op.

Een fijne werkplek dankzij je collega's, met voldoende vrijheid voor individuele voldoening.

Werken bij Albert Heijn is heel leuk met de juiste collega's. Tegenwoordig wordt wel alles kapotgemaakt door intensieve regelopvolging en zodra je ouder wordt dan de gangbare leeftijd (zie 16-18) zien ze je liever vertrekken. Ahold is een verandering aan het doormaken wat betreft productiviteit en soms lijkt het alsof ze geen mensen meer in willen zetten. Dus ik had geluk dat ik op mijn 21e nog een vast contract kreeg.

Gezellige collega's

De collega's zijn gezellig waar je voor werk een praatje mee kunt maken. Daarna sta je er alleen voor. Het werk is fysiek zwaar maar daar staat een redelijke uurloon voor tegen over.

Pluspunten

Redelijk uurloon

Minpunten

Fysiek zwaar werk

Vullend leven

Het werk kan zwaar zijn maar gaf wel altijd een voldoening als de schappen weer vol waren al wa het soms maar tijdelijk met die druke dagen

Pluspunten

Gratis avondeten

Minpunten

Werkdruk

Slavernij instituut AH Online

Je word als slaaf behandeld, er word geen rekening gehouden met de tijden die je doorgeeft maar random ingepland. Ze plannen je alleen in als ze je nodig hebben en soms 11 uur per dag maar dit kan ook 4 uur zijn in rustige tijden dus totaal GEEN zekerheid. Daarnaast DREIGEN ze met ontslag indien je niet snel genoeg je rug kapot werkt of een fout maakt wat menselijk is. Een tip, REN VOOR JE LEVEN!

Pluspunten

Ontslagen worden

Minpunten

Slavernij instituut AH Online

Gebruiken werknemers in hun voordeel.

Albert Heijn is een leuke plek om te werken, maar ze zijn er wel goed in om de regeltjes zo te buigen zodat het voor hun het beste uitkomt. Ze plannen bijvoorbeeld liever iemand precies zo in dat hij/zij net geen pauze heeft. Ik zelf vind dat erg jammer en zonde van je werknemers.

Gezellige team

Mijn team was heel gezellig en omdat het een to go-winkel was, was deze veel kleiner dan een normale albert heijn,

Pluspunten

kleine winkel

Minpunten

heel druk

Leuke bijbaan

Ik heb het altijd erg naar mijn zin gehad, maar helaas ben je al gauw ''te duur''.

Vakkenvuller

Perfecte eerste baan voor tieners/jongeren die een baan zoeken

Pluspunten

Goede afstemming mogelijk met school

Fijne bijbaan

Albert Heijn is een fijne werkplek om bij te verdienen. Echter na een bepaalde tijd wordt het werken erg eentonig. Tevens worden contracten niet meer verlengd. Dit is jammer.

Pluspunten

Gezellige werkomgeving

Goede sfeer en goed salaris

Als vakkenvuller doe je vrij simpel werk. Je hebt goed en leuk contact met collega's. Je leert om te gaan met allerlei verschillende soorten klanten. De werksfeer is goed. Het is geen lastig werk alleen het minpunt is dat het ook niet uitdagend is.

Pluspunten

Prima salaris, goede werksfeer

Minpunten

Eentonig, weinig uitdaging

Fijne sfeer, leuke collega's.

Het werken bij de Albert Heijn heb ik overal al fijn ervaren. Ik heb vooral geleerd klantvriendelijk en efficiënt te werken. Het moeilijkste van de baan (infobalie) je krijgt veel op je bordje je moet goed begrijpen wat je aan het doen bent.

Pluspunten

De uren, je kunt hier veel over zeggen

Minpunten

Management is niet altijd even fijn

gezellige collega's, klantvriendelijkheid

Natuurlijk is het vanzelfsprekend dat klantvriendelijkheid erg belangrijk is. Maar bij de Albert Heijn werd daar extra goed op gelet niets is belangrijker dan de klant met een lach te zien vertrekken.

Pluspunten

flexibele werkplanning

Gezellige werkomgeving maar slecht lijnen naar management

Werken bij de Albert Heijn is met de juiste mensen heel gezellig. Helaas is het team in filiaal 1614 WoenselXL, voornamelijk door de jonge, nieuwe en ongemotiveerde medewerkers, niet datgene wat ik zoek. Ook vond ik dat de communicatielijn naar het management slecht verliep ivm de chaos van de teamleiders die een veel te grote werkdruk hebben. Daarnaast moeten we vaak nog spiegelen over tijd terwijl dat niet in de norm wordt meegenomen. Kortom: het werk zelf is goed te doen, alleen moet iedereen net een stapje meer zetten zodat de een niet de klusjes voor de ander hoeft op te knappen.

Pluspunten

Goed salaris

Minpunten

Slechte hygiène en slecht team

Verschillende functies

Ik heb bij Albert Heijn gewerkt en verschillende functies vervuld zoals: - brood en vleeswaren - kassamedewerkster.

Albert Heijn 1188

Ik heb hier met plezier gewerkt en ik vond het leuk.

Pluspunten

Gratis lunch, aardige collega's

Minpunten

Eigenlijk geen

Het is een leuk en leerzaam werk bij Albert Heijn

Het is een leuk en leerzaam werk bij Albert Heijn.

goede plek om te ervaren of het werken in de supermarkt wel iets voor je is

hier heb ik ook vakken gevuld het was wel eenzijdig werken

ik vond de klanten aan mijn kassa altijd gezellig

ik vond het super leuk om met de klanten aan de kassa te kletsen en te helpen. ik was minder blij met sommige collega's. uren of dagen ruilen konden ze nooit en er werd altijd over iedereen geroddeld.

Pluspunten

prettige werkuren

Minpunten

niet geheel collegiaal

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Albert Heijn. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Gebaseerd op 2,872 reviews

3.5