Reviews voor Albert Heijn in Ede

ik kwam met veel plezier werken en heb met veel collega's gewerkt
Het was erg leuk, ik had leuke collega’s, en ik heb veel geleerd zoals vivo vullen hoe je moet spiegelen, en schoonmaken.
Pluspunten
Aardig en vriendelijk
Minpunten
Krótki czas pracy bo tylko 8h Jest możliwy rozwój Kadr zarządzający jest miły i zawsze stara się dojść ku rozwiązaniu. Kultura pracy jest na wysokim standardzie Nagrywanie Zarobki.
Pluspunten
Dobre posiłki za niską cene.
Minpunten
Brak
Kassawerkzaamheden, klantencontact, prettige werksfeer in teamverband.
Goede werkgever. Praktisch werk, genoeg ondersteuning, gezellige collega's en een mooi salaris.
- het is supergezellig om als team team samen te werken maar als er Gecommuniceerd moet worden aan collega's dan wordt er wat gezegd in de verwachting dat het begrepen is maar soms komt het niet helemaal duidelijk over en moet je er achteraan om te vragen hoe het daadwerkelijk zit maar als er concreter gecommuniceerd word.werkt iedereen prettiger en dit is opbouwende kritiek overigens - door goed samen te werken en goed te blijven communiceren wordt er veel prettiger gewerkt en ligt de productiesnelheid veel hoger - geweldige directie alleen qua leidinggeven en communicatie niet altijd even stabiel moet soms meerdere keren gevraagd worden voordat er actie ondernomen wordt - door goed samen te werken en goed te blijven communiceren wordt er veel prettiger gewerkt en ligt de productiesnelheid veel hoger - het moelijkste van deze baan is dat je met altijd Flexibel inzetbaar moet zijn en niet altijd op belangrijke afspraken en bepaalde datums ergens aanwezig kunt zijn. behalve als er iets van belang dan kan er in goed overleg overwogen worden om iemand afwezigheid te verlenen. - en het leukste van deze baan is dat je mensen hulp kunt verlenen als ze een bepaald specifiek product zoeken en het niet kunnen vinden geeft overigens een voldaan gevoel als je een klant met iets verder hebt kunnen helpen
Pluspunten
Gratis koffie en Thee, Toiletten goede werkmiddelen
Minpunten
Communicatie naar collega, s
Ik werkte hier meestal in de ochtend, ik deed dit met veel plezier. Mijn collega's waren erg leuk en het werk sprak me ook aan. Ik vind het jammer dat na 2,5 jaar mijn contract af gelopen is.
Pluspunten
Sfeer
Minpunten
nvt
ik werkte hier vooral in de avond en op zaterdag. Ik vond hier de leiding niet zo goed. Collega's waren leuk. Ik heb genoeg geleerd.
Pluspunten
Collega's
Minpunten
Leiding
Bij de broodafdeling was het vaak hard aanpoten om alles op tijd gebakken te hebben en in de schappen te hebben. Het begintijd van de broodafdeling was dan vaak ook al om 7.00 uur.
Goede collegas. Makkelijk werk. Goed verdienen. Vaak druk
gezellige werkplek waar ik een half jaar lang op een leuke manier wat extra geld heb weten binnen te laten komen.
Pluspunten
gratis lunch bij werkdag van 8u
Minpunten
Eentonig werk