Logo van Albert Heijn

Reviews voor Albert Heijn in Dordrecht

3,6

14 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 2.819 reviews

Fijn werk

Leuk als je houdt van rijden en bezig blijven. Jammer dat je je rooster maar een week van te voren binnen krijgt. Communicatie tussen Tempo-Team en Albert Heijn gaat niet altijd lekker.

Gezellige werkomgeving

Ik mis AH wel maar het was tijd voor wat anders daarom ben ik weggegaan. Erg leuke collega's en een leuke tijd gehad daar.

Pluspunten

Kerst cadeau

Minpunten

Klanten die producten niet op de juiste plaats zetten

Goed salaris, flexibele uren

Wat fijn was aan werken bij de Albert Heijn was dat het salaris goed was en de uren heel flexibel. Het nadeel alleen was dat er wel altijd veel gedonder was met vrij vragen en vervanging regelen

ik heb het goed gehadt daar, en ik heb daar veel geleerd

Eenzijdig

Na een tijdje vul je bijna met je ogen dicht. Voor het werk dat van je wordt verwacht krijg je redelijk goed betaald. De kans dat je meer uren mag werken is helaas klein omdat Appie dan "te veel geld" aan jou kwijtraakt. Je hebt hier een "Wees-blij-dat-je-hier-mag-werken" sfeer want bij elk foutje dat je maakt wordt je direct opgemerkt. Dit kan soms vervelend zijn maar het kan ook juist stimuleren om jezelf te blijven overtreffen.

Pluspunten

Bonuskaart, Goed loon

Minpunten

Beperkte voorraad uniforms, Weinig uren

Medewerker Verkoopklaar als functie

Voor een periode van 3 jaar ben ik werkzaam geweest als medewerker verkoopklaar bij Albert Heijn. Mijn werkzaamheden bestonden uit het op orde houden van de voorraden in de schappen en koelingen, evenals het laden en lossen van vrachtwagens. Daarnaast was ik ook verantwoordelijk voor het controleren van de hoeveelheid en de juistheid van binnenkomende voorraden. In al mijn werkzaamheden stond zorg dragen voor kwaliteit en het behouden van een verzorgde winkel stond voorop.

leuke werksfeer en leuke collega's

Ik heb bij de albertheijn echt een leuke tijd gehad. alleen op het eind tijdens mijn stage liep het niet soepel vanuit hun kant waardoor ik de keuze heb gemaakt om ontslag te nemen. op dit moment zijn er andere collega's en andere regels. het leukste is dat je bijna nooit alleen werkt maar altijd samen met iemand werkt en een minpunt is dat er nooit tussen door gevraagd werd of het goed ging of dat je iets beter kan doen bijvoorbeeld wat je altijd later pas hoorde.

Pluspunten

leuke collega's

Minpunten

je word niet echt gemotiveert

Gezellige werkomgeving

Drukke werkdagen met elke dag een lekker sfeer in de winkel. Mijn meeste collega's waren lief, aardig, behulpzaam en collegiaal.

Pluspunten

Gratis avond eten als je langer dan 8uur moet werken

Tijdelijk werk

Was een goede ervaring, voor een tijdje. Afwisselend werk en het contact met mensen sprak mij erg aan in deze functie.

Dynamisch bedrijf met informele sfeer

Informele werksfeer waarbij de klant centraal staat. Veel oog en zorg voor het personeel (personeelskorting, bedrijfsuitjes). Goede arbeidsvoorwaarden. Eigenaar zet zich tevens in voor goede doelen. Er is echter wel sprake van achterstallig onderhoud hier en daar. Werktijden zijn niet altijd ideaal (onlogische roostertijden).

Pluspunten

Werksfeer, salaris

Minpunten

Achterstallig onderhoud

Vacatures van Albert Heijn

in Dordrecht
Meer vacatures

leuke baan

veel geleerd en mogelijk heden om verschillende dingen te mogen doen.

Pluspunten

leuke baan

gezellige werkomgeving

altijd afwisseling van werk. je hoeft nooit te vervelen, altijd genoeg werk te doen. kon altijd goed met collega's overweg en met de klanten. het was wel altijd hard werken maar wel leuk werk. wilde eerste verkoopster worden maar mijn contract werd niet verlengd vanwege het inkrimpen van personeel.

Pluspunten

het verdient niet slecht, winstuitkering

Minpunten

slechte communicatie met bedrijfschef

laatste gezicht van de supermarkt

Was de laatste gezicht van de supermarkt, goede werk sfeer, nog steeds na 13 jaar, word ik herken van me tijd van Albert Heijn

Gezellige werkomgeving met leuke collega's die allemaal streven naar de maximale productiviteit.

Een typische dag op mijn werk begint met een bakje koffie om kwart voor 7 in de ochtend. Om 7 uur beginnen ik en mijn collega met het bakken van het brood en snacks,koekjes noem het maar op. Om half 8 krijgen we het stellingbrood binnen dat door de bakker wordt aangeleverd en door ons in de broodstelling wordt gelegd. Om 8 uur opent de winkel en komen de eerste klanten binnen voor vers brood of een croissantje, vanaf dat moment ben je constant bezig met het verrichten van je werkzaamheden en met de communicatie met klanten. Om half 10 begin je met het bakken van de volgende charge met brood zodat er doorlopend vers brood aanwezig is, met het bakken hiervan ben je ongeveer tot half 11 bezig aangezien je ook een volgende charge van kleine broodjes en croissantjes moet bakken. Met het inpakken en snijden hiervan ben je ,afhankelijk van de hoeveelheid bezig tot 1 uur a half 2. Daarna is het tijd om alles schoon te maken en eventueel hard lopende producten bij te bakken zodat het constant aanwezig is voor de klant. Rond 3 uur komt de diepvries altijd binnen en moet je die gaan vullen in de aparte diepvries die je als bakkerij tot je beschikking hebt, hier ben je ongeveer 30 minuten mee bezig ,daarna probeer je wat extra's te doen voor de avondploeg en blijf je er voor zorgen dat de verkoop non-stop doorloopt.

Pluspunten

Teamuitjes, Aardige collega's, lekkere werksfeer.

Minpunten

Communicatie, bezuinigingen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Albert Heijn. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,7

1.132