Logo van Albert Heijn

Reviews voor Albert Heijn in Den Bosch

3,6

20 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 2.817 reviews

Fijne werkomgeving en dichtbij huis

Leuk team en hele gezellige sfeer. Goede samenwerking.

Prima werkplek

Prima gewerkt bij AH fijne collega's redelijk salaris maar veel extra's. Leuke werktijden word altijd rekening gehouden met jou tijden.TOP TOP TOP.

Pluspunten

Winstdeling personeel voordeel

Minpunten

Weinig werk uren.

Fijne locatie maar gemene leidinggevenden

Albert Heijn heeft nogal een handje van gewoon dingen voor jou invullen ookal kun je dan niet aanwezig zijn. Ze hielden niet rekening met mijn vakantie & mijn school tijden. En er werd ook heel veel over elkaar geroddeld ook door de leiding gevende & bazen

leuke collega's

heb er met ontzettend veel plezier gewerkt.had graag meer uren gewild.

Pluspunten

gratis fruit

Minpunten

geen goede sfeer onderling

Leuk om daar te werken

Het werk wat ik deed vond ik leuk. Fijne collega's, leuke sfeer.

Pluspunten

bonus om de 3 maanden

Minpunten

?

het is wel gezellig bij albert heijn werken

Het is erg gezellig bij albert heijn werken.Je leert er veel over hoe precies je moest vullen.

Pluspunten

gratis avondeten

Minpunten

te veel vullen op een bepaalde tijd

Leuke tijd bij de Appie

Ik heb het erg naar mijn zin gehad hier, maar toen kreeg ik dezelfde functie en meer uren aangeboden aangeboden bij de Emté in mijn eigen woonplaats.

Leerzame werkomgeving

Afwisselend werk, je ziet snel resultaat, soms lastig om met jongeren te werken die vaak hele andere prioriteiten hebben.

fijne werkomgeving met fijne collega's

elke dag is anders bij de albert heijn. wat wel iedere dag hetzelfde was, was help de klanten zo netjes mogelijk en goed. ik heb daar geleerd om om te gaan met mensen van verschillende culturen. veel vond ik niet zo moeilijk aan de baan, wat ik wel leuk vond was dat elke dag iets anders was.

Pluspunten

iedere dag was anders

Minpunten

heb ik niet

Bedrijf waar werknemers belangrijk zijn en gezien worden. Talenten worden gezien en gemotiveerd. Ruimte voor initiatief en mogelijkheden. Goede werkomstandigheden en beloningen voor je inzet en taken. Respect en waardering staat hoog in het vaandel.

Vacatures van Albert Heijn

in Den Bosch
Meer vacatures

allround supermarkt medewerker

vele afdelingen door lopen en deed de laatste jaren daar veel afdelingen zoals heel de zuivel afdeling

Fijne collega's en werksfeer

Samen met mijn collega's was het altijd gezellig en de sfeer was ook altijd goed. Via het digitale programma SAM was het soms lastig de beschikbaarheid aan te geven of vrij te vragen.

Leuke werkomgeving

Een afwisselende baan. Ben eerst cassiere geweest daarna op vleeswaren en brood gestaan.

personeel & collega's

Het onmogelijke wordt van je verwacht, overuren worden soms uitbetaald, zolang als de teamleider vind dat je hard hebt gewerkt. Collega's zijn niet altijd even enthousiast als dat andere zijn, en dit heeft nadelige effecten op het hele team.

Uitdagend, gezellige werksfeer en duidelijke regels

Albert Heijn is, naar mijn mening, een ontzettend fijn bedrijf om bij in dienst te zijn. Sinds ik hier werkzaam ben heb ik plezier ervaren, ben ik uitgedaagd en heb ik leuke mensen ontmoet. Ik ben na 2 jaar caissière te zijn geweest doorgegroeid naar de functie Teamleider Verkoopafhandeling, ik ben nu verantwoordelijk voor alles wat er gebeurt rondom de afdeling kassa. Denk daarbij aan: nieuwe mensen aannemen en inwerken, leidinggeven aan een team, klantenservice, geldtransport, enthousiast maken van medewerkers etc. Deze functie is erg breed en uitdagend, ik haal er veel voldoening uit. Het lastige aan mijn baan vind ik balans vinden in de feedback van mijn manager en de feedback van het personeel onder mij. Van beide kanten krijg ik meningen te horen (de manager wil dat het zo gaat, maar het personeel ziet het liever zo) en dat kan nogal eens lastig zijn. Het leukste aan mijn baan vind ik het contact, zowel met collega's als met klanten.

Pluspunten

Doorgroeimogelijkheden, salaris

Gezellig

- vakken vullen - hoe je vakken moet vullen - was goed. - leuk. - de snelheid van t vullen - de collega's

Pluspunten

Gratis avondeten

Minpunten

weinig pauze

Een rustige maar gezellige werkomgeving waar soms een lolletje gemaakt kan worden.

Een typische dag op het werk: Als ik om half 5 moest beginnen moest ik om 5 voor half 5 aanwezig zijn boven in de kantine. Voor ik daar ging zitten moest ik mijn Albert Heijn jasje aan doen die in mijn kluisje ligt. In de kantine kreeg ik van mijn teamleider te horen wat ik die dag moest doen en hoe lang ik ervoor had. Stel ik had de gang genaamd "chips & vruchtensappen". Dan ging ik naar beneden naar het magazijn en keek ik waar de karren stonden met mijn vulling. Een daarvan reed ik dan naar de gang en pakte een rekje voor mijn karton en kratjes voor de restanten. Je had een karretje om je vulling op te zetten om het werken wat makkelijker te maken. Daar zette ik steeds de dozen chips of sappen op en reed ik naar de plaats waar ze hoorden. Alles wat over was ging in de kratjes voor de restanten. Soms kreeg ik een vraag van een klant die ik dan moest helpen. Als mijn kar leeg was moest ik die terug brengen naar het magazijn en een nieuwe pakken en dezelfde handelingen herhalen. Als uiteindelijk alle karren gevuld waren moest ik daarna de oude restanten vullen. Dat zijn dus de producten die over waren van de vorige dagen. Als ik hiermee klaar was moest ik naar mijn teamleider toe om te zeggen dat ik klaar was. Hij/zij zou dan op de klok kijken om te zien of ik al kon gaan, of ofdat ik nog even moest blijven en een andere taak moest doen. Als ik een andere taak moest doen was dat bijvoorbeeld iemand helpen die nog niet klaar was, of in het magazijn opruimen. Als het tijd was zeiden ze dat ik naar huis mocht. Dan ging ik naar boven om mijn jasje in mijn kluisje te leggen en ging -

Pluspunten

Contacten met klanten en collega's

Minpunten

Wisseling naar een onbekende gang

Albertheijn

Vakken vullen dat was het voornamelijkste wat ik deed, ik heb wel geleerd om netjes en duidelijk te werk te gaan. hebben veel gelachen onder elkaar en we werkten altijd goed maar er mocht wel gekletst worden als je werk maar goed was Dat maakten het ook een stuk leuker! moeilijkste vond ik toch wel als klanten een product moesten hebben waar ik nog nooit van gehoord had, dan liep ik toch even naar me collega en die hielp me dan.

Pluspunten

gezelligheid

Minpunten

gezellige werk omgeving en leuke collega¬īs

Een typische dag op het werk.Als je begint meldt je je bij de teamleider.dan ga je naar je werk plektoe.De directie loopt regel matig door de winkel heen voor zowel personeel,als klanten.Leuke toffe en hard werkende collega¬īsHet moeilijkste van deze baan is toch wel de werk druk,en dat jeje werk binnen je werktijd moet af hebben.Het leukste is dat je ook contact hebt met de winkelende klant.

Pluspunten

10 minuten koffie pauze bij langer werken als 41/2 uur

Minpunten

geen gratis fruit meer bij de koffie

Goede collega's

Goede collega's, fijne werksfeer.Jammer dat de eindverantwoordelijke soms te streng was en af en toe bevooroordeeld reageerde

Pluspunten

gratis lunch/avondeten

Minpunten

(te) strenge werkopdrachten zo nu en dan

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Albert Heijn. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,7

1.131