Reviews voor Albert Heijn in Cuijk

1 review gevonden voor de zoekopdracht.
Kennis van producten waar je mee werkt. Als je bij de kaas en vleeswaren staat of bij het brood dan is het belangrijk te weten welke producten er te koop zijn, wat is er in verwerkt? Welk brood hoort bij welke naam/ idem bij de kazen. Smaak is belangrijk vooral bij de kazen. Maar ook producten die allergische reacties kunnen veroorzaken. Denk ook aan zwangere dames die niet alles mogen eten. Het controleren van de houdbaarheidsdatum, Ă©Ă©n van de belangrijkste bezigheden in de winkel. Iedere week andere acties! Welke producten van jouw afdeling is in de reclame en wat kan je de klant meegeven aan informatie? bv, Heerlijke kaas voor bij een rode/witte wijn! of bij het eten! Iedere dag is anders, je werkt met een fijne groep collega's die allen weten wat ze moeten doen omdat je met een klok-kaart werkt. Ik heb praktisch alle werkzaamheden verricht in de winkel. Van kassa tot vullen, codeboek lopen, opbouwen van reclame tot aan de deli/kaas afdeling. De afwisseling, de ruimte, omgang met de klanten en de fijne collega's maakten mijn baan heel erg prettig. De directie is duidelijk naar haar mensen en ten alle tijden aanspreekbaar als dat nodig was. Mijn ervaring bij Albert Heijn was heel erg leerzaam, gezellig en prettig. Het leukste van alles vindt ik de dienstverlening naar de klanten toe. Ik heb meer productkennis gekregen. Er was eigenlijk niets wat echt moeilijk was. Ik heb al met al een hele fijne tijd gehad bij de Albert Heijn.
Pluspunten
extra korting op producten van de winkel via je pasje
Minpunten
niet