Reviews voor Albert Heijn in Capelle aan den IJssel

Privé problemen werden niet gezien als belangrijk. Ook kreeg je geen steun vanaf management. Het ging hun daar meer om dat je aanwezig was en efficiënt kwam werken.
Pluspunten
vergoede lunch als je langer dan 6 uur werkt.
Minpunten
Alles draaide om getallen.
Onder de collega's is het een leuke sfeer maar door leidinggevende word er niet geluisterd als je ergens niet mee eens bent
Pluspunten
Gezellige collega's
Minpunten
Er word niet naar je geluisterd
Tijdens mijn examenperiode heb ik vrij gevraagd, ruim op tijd en netjes via het systeem. Ik heb echter geen vrij gekregen en wanneer ik aangaf niet te kunnen werken op een bepaald tijdstip omdat ik een examenzitting had werd ik geacht toch te komen. Ook mijn vakantieaanvraag is afgekeurd. Vrij onsympathiek en het maakte het voor mij heel lastig de baan te behouden. Daarnaast ben ik ook niet te spreken over mijn collega's. Hoewel de jongere parttimers hartstikke leuke mensen waren, heb ik vele nare ervaringen gehad met mijn fulltime collega's. Ze waren schijnheilig, achterbaks en onredelijk. Ik werd beschuldigd van zaken die volstrekt onterecht waren en aantoonbaar niet klopte, toch koos de manager de kant van de fulltimers. Zelfs toen zij met een schreeuwende scheldpartij een van mijn collega's tot huilen brachten omdat er niet genoeg broodjes waren bij gebakken, besloot de manager zijn rug te keren naar de arme knul, die vervolgens (terecht) ontslag heeft genomen. Over het algemeen hangt er dus een nare werksfeer en zijn de managers onsympathieke mannen die niet achter hun werknemers staan.
Minpunten
Onsympathieke managers
Na een tijd leer je helemaal niets meer van het baan
mensen waren oppervlakkig en niet aardig in mijn beleving. de werksfeer was totaal niet wat ik verwacht had
Achter de kassa zitten was voor mij een pijnlijke ervaring. Ik heb namelijk chronische rugpijn en heb dit ook bij mijn sollicitatie aangegeven. Ook heb ik aangegeven dat ik nog volop met school bezig was en alleen vrijdag avond en zaterdag beschikbaar was. Hier werd geen gehoor aangegeven.
Pluspunten
Minpunten
Geen gehoor geven aan persoonlijke omstandigheden, werkomstandigheden
Leuke collega's kunnen me kaar begrijpen , en staan altijd klaar voor mekaar . Ik vindt mij werk gewoon leuk .
Tijdens de drukke periodes hielden de collega's alle spirit om door te blijven gaan met het afmaken van alle werkzaamheden op de werkvloer. De meeste teamleiders zijn aardig en hielpen je graag met het werk, aanpassingen met de planning voor vrije dagen en andere zaken.
Pluspunten
Leuke collega's en prettige werksfeer.
Minpunten
Veel overuren tijdens drukke periodes.
Ondanks dat ik wekelijks dezelfde werkzaamheden heb is iedere dag anders. Soms positief en soms negatief. Ik werk heel vroeg in de ochtend waardoor ik maar met weinig mensen samen werk. Mijn directe collega's waarmee ik na de magazijnwerkzaamheden klaar ben zijn gezellig. Dit werk doe ik nu meer dan 2.5 jaar dus er zit niet echt een uitdaging meer in. het Leukste van dit werk vind ik het laden en lossen van de vrachtwagen.
Pluspunten
vroeg beginnen, vroeg klaar
Ondanks dat ik wekelijks dezelfde werkzaamheden heb is iedere dag anders. Soms positief en soms negatief. Ik werk heel vroeg in de ochtend waardoor ik maar met weinig mensen samen werk. Mijn collega's zijn gezellig. Iedere ochtend weten we precies wat we aan elkaar hebben en stemmen de werkzaamheden goed op elkaar af. het moeilijkste is dan toch wel het vroege opstaan. Ik doe dit werk al meer dan 2.5 jaar dus er zijn geen echte uitdagingen meer voor mij. Het leukste vind ik het laden en lossen van de vrachtwagen.
Pluspunten
vroeg beginnen, vroeg klaar
Ik heb voornamelijk ochtenden gewerkt bij de Albert Heijn en het is begonnen al bijbaantje tijdens mijn middelbare schoolloopbaan. Mijn werktijden vonden plaats voordat ik naar school ging. Een typische werkdag bevatte dan dus ook het vullen van de vakken, opzetten van actiekoppen en het netjes houden van je werkplek. Naast dit al moet je altijd paraat staan voor klanten wanneer deze vragen hebben. Het moeilijkste van de baan was hierdoor dan tevens ook het leukste van de baan. Ik vind het het mooiste wanneer ik een klant compleet te hulp kan staan, maar door iedere klant die je helpt raak je tijd kwijt om te vullen en het is wel noodzaak dat je je vulling af ziet te krijgen.
ik vond het een hele leuke baan. ik ging elke dag met een lach naar me werk. me collega's waren gezellige mensen kon er heel leuk me om. de lunches waren gezellig.
Ik heb daar niet veel geleerd op het techniek gebied want was niet echt het werk wat je in de techniek doet.
Pluspunten
N.v.t.
Minpunten
N.v.t.
albert heijn plan iedereen in waarneer het hun uit komt. ze houden geen rekening mee als je naar dokter ,tandarts gaat of kinderen heb ook geef je het allemaal netjes van te voren aan dat je rond die tijden niet kan werken dan plannen ze je gewoon in. ze houde ook geen rekening als er een familie lid die dicht bij staat als hij of zij overlijd je belt ze netjes op wegens het slechte nieuws dat een familie lid dicht naast je staat opa of oma overleden is dan nemen ze gewoon aan dat je komt werken kom je niet dan blijven ze je de hele tijd bellen waar je blijf terwijl je netjes heb aan gegeven dat je niet komt wegens overlijd van familie lid
Minpunten
er zijn heel veel min punten dit zijn er 2 voorbeelden er van
Het is eentonig werk. Wel heb ik geleerd wat werken is. Hiermee bedoel ik klantgerichtheid, omgang met collega's, werktijden etc.
Pluspunten
boodschappen vergoeding (deels)
Minpunten
eentonig werk
Het enige wat telt voor Albert Heijn is geld. Je kan wel lekker betaald worden, de enige die je werksfeer omhoog helpen zullen je collega's zijn waarmee je mee kunt op schieten. Dan zijn er ook nog collega's die elkaar 't liefst elkaars nek willen omdraaien en als een teamleider je ziet moet je alleen maar werken en niet praten.Kortom, totaal geen sociaal gevoel hier.Ervaring gedaan bij Albert Heijn de Koperwiek.
Pluspunten
goed salaris
Minpunten
niet aan de regels houden. niet sociaal.