Logo van Albert Heijn

Reviews voor Albert Heijn in Amsterdam-Zuidoost

3,6

15 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 2.817 reviews

productive en gezellige werkomgeving

Elke dag leer je wat nieuws op je werkplaats. IK heb bij albert heijn geleerd hoe men te werk gaat in de winkel en wat er allemaal gedaan moet worden om een winkel op orde te krijgen.

vakkenvuller

Was een leuke bijbaan naast schooltijd. Maar zou niet een baan zijn die op lange termijn zou willen behouden.

Leuke werksfeer

Leuke werkplek om als student te werken vanwege openingstijden

Pluspunten

Leuke collega’s

Te weinig uren en slechte management

Manager biedde niet meer als 9 uur per week aan. Meeste collegas waren niet heel vriendelijk en moest veel alleen 's avonds werken wat heel onprettig was.

Gezellige werkomgeving met altijd jongen mensen

Albert Heijn is een bedrijf die flexibel kwa uren. Dat vind ik heel belangrijk. Omdat ik nog aan het studeren ben. Ik heb geen klachten van het bedrijf. Ik krijg van het bedrijf te horen wat ik moet doen en als ik klaar ben kan ik gewoon naar huis.

Pluspunten

flexibel

Minpunten

weinig werkuren per dag

Niet al te goed

Ik vondt dat albertheijn mij meer kon helpen. In het begin was het wel oke maar daarna helpen ze je niet op weg

Werken bij de AH

Werken bij de AH, is elke dag een nieuwe uitdaging. Er komen diverse klanten met diverse vragen. Er komt elke dag wel een klant een praatje met je houden. Ik leer elke dag weer iets nieuws, omdat elke dag weer iets anders met zich medebrengt. We hebben een leuke multiculturele team en een prettige werksfeer. Wat ik het leukst vindt van het werk is dat ik constant in contact ben met mensen.

Pluspunten

Goed te combineren met school.

Minpunten

Relatief laag uurloon.

Gezellige werk omgeving

Het was leuk werken daar ik heb een hele leuke tijd gehad de reden dat ik ben gestopt daar is vanwegen verhuizing

Prettige werksfeer

Bij de Albert Heijn in Amsterdam- Zuisoost is het altijd gezellig en voel jij je als werknemer altijd betrokken.

Eerste baantje

Voor een eerste baan: perfect, uiteindelijk nog lang gewerkt en vrienden gemaakt.

Vacatures van Albert Heijn

in Amsterdam-Zuidoost
Meer vacatures

Teamleider Verkoopafhandeling Albert Heijn

Een dag als teamleider bij de Albert Heijn is nooit hetzelfde. Elke dag zijn er nieuwe uitdagingen en nieuwe doelen om aan te gaan en te bereiken. Mijn leidinggevenden zijn toegankelijk en ik kan dan ook altijd bij ze terecht. Het team waarin ik werk is enthousiast, vooruitstrevend en energiek. Dit maakt dat het werk nooit verveelt! Het leukste aan mijn huidige baan is de bijdrage die ik kan leveren in het laten doorgroeien van talentvolle medewerkers. Dit geeft mij de mogelijkheid om mijn persoonlijke ervaringen om te zetten in kennis die ik kan delen met ze.

Prettige flexibel baan.

In de ochtend 15 tot 5 minuten van te voren bij werk aankomen, al omgekleed even een bakje koffie zetten. Bij het starten van de taak, eerst kijken of mijn werkplek schoon is waar ik moet vullen. Dan begin het met vullen en spiegelen van de vakken. Klanten helpen als zij hulp nodig hebben of een vraag hebben. Als ik de klant zelfs niet kan helpen zoek ik wat mijn tweede keuze is om te helpen zonder collega bij te roepen, als het mij echt niet lukt loop ik met mijn klant naar mijn collega en dan wijs ik hem/ haar door naar mijn collega. Verder word er gekeken naar de restanten en word alles bij elkaar gezet (indien mogelijk). Bij het einde van de dag kijk ik nog even rond of alles voor de zekerheid is gespiegeld, naar mate het niet goed is gespiegeld word het opnieuw gedaan. Tot slot zit het werk dan erop en is het tijd op naar huis te gaan.

Pluspunten

Stagevergoeding.

Minpunten

Geen.

je moet daar vaak zelfstandig werken

het is vaak rustig, iedereen heeft zijn eigen taken om te doen. wat ik vervelend vind van Albertheijn, als je een vakkenvuller vindt,en je ben tot 6uur ingepland. zolang je niet klaar bent met het vullen van jou gedeelte,mag je niet weg,

veel mee

was leuk als bijbaan maar vakken vullen is niet iets wat ik me hele leven wilt gaan doen.

Super leuke baan.

De collega's die zijn heel aardig en sympathiek leuk om samen met hun te werken.

Pluspunten

tafelvoetbal in de kantine

Minpunten

veel dozen uitpakken

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Albert Heijn. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,7

1.131