Reviews voor Albert Heijn in Amstelveen

Je collega's voelen na een tijdje aan als je tweede familie. Het is vrijwel altijd gezellig op de werkvloer, maar het kan af en toe een beetje chaotisch worden. Dit komt voornamelijk door de mindere communicatie tussen het management en de werknemers (maar dit verschilt uiteraard per filiaal).
Het werken bij AH is naar omstandigheden goed & de werksfeer is prima.
Leuke collega's en afwisselend werk. Je werkt vaak in een leuk team.
Prima werk bij de Albert Heijn. Kassa vond ik zelf totaal niet leuk. maar achter de balie en als vulploegmedewerker heb je een leuke afwisselende baan met een prima salaris.
Na 4,5 jaar te hebben gewerkt bij albert heijn als 18-jarige met een gebrek aan geld, toch wel veel gehaald uit deze functie. Proces analyse, meetings en strategisch te werk gegaan bij dit bedrijf. Soms was wéér om 6:00 beginnen zwaar, maar altijd waard.
elke dag lekker door werken zodat de winkel er netjes uit ziet.
Goed om te leren hoe het is om te werken in een bedrijf. Achter de kassa werken was wel erg saai, omdat je continue hetzelfde doet. Het praten met de verschillende mensen maakte het wel beter.
De werkomgeving bij Albert Heijn was leuk (leuke collega's). Echter ging het niet samen met studeren (vaste roosters pers maand) en ik heb elke week andere les momenten. Rekening houden met mijn rooster was bijna niet van toepassing. Ook werden op een geven moment al mijn vrij aanvragen afgewezen. Hierdoor had ik uiteindelijk besloten om toch ontslag te nemen.
Pluspunten
Fijne werksfeer
Minpunten
Werd weinig tot geen rekening gehouden met de werknemers
het wat een leuke baan, ik werkte met leuke mensen. alleen vond ik het werk wat je moest doen erg snel saai worden. maar gelukkig werd dat gecompenseerd met de gezellige werk omgeving
Pluspunten
gezellige mensen
Minpunten
saai werk
Gezellig met mensen werken in een goede atmosfeer met verschillende plaatsen.
Flexibele tijden en relatief goed salaris. Doorgroeimogelijkheden zijn aanwezig. Gezellige sfeer.
Pluspunten
Veel zelfstandigheid
Minpunten
Weinig pauze
Werkzaam op Deli/Kaas bediening. Collega's zijn leuk om mee te werken en prettige sfeer. veel geleerd zoals, machine's onder controle krijgen, inpakken, bestellen en afdeling sluiten en openen.
Het is leuk werk, de werksfeer is gezellig en er zijn duidelijke richtlijnen wat verwacht word van iedereen.
Ik zorg er voor dat de schappen gevuld worden en werk in het magazijn, bij ziekte of vakantie val ik ook in als kassamedewerker. Ik heb geleerd om op een correcte wijze met klanten om te gaan, dus vriendelijk en behulpzaam te zijn. Bij de AH waar ik werk heb ik leuke collega's waarvan er enkele zijn die ik ook privé zie. Ik vind niets moeilijk aan de baan en ik vind het leuk om mensen te helpen een product te vinden.
Pluspunten
Flexibel, afwisselend, contact met klanten.
Minpunten
Ook hier zijn soms grove mensen
Als kassière zit je wel bijna de hele dag, maar je houdt er zoveel leuke contacten eraan over. Mensen herkennen je op straat, en in de winkel komen ze standaard in de rij. dit maakte het werk voor mij erg leuk. Ik heb hier geleerd, om open te staan voor nieuwe contacten. het moeilijkste was het omgaan met agressieve of gewoon ontevreden klanten, want je krijgt ze niet altijd snel tevreden. Dit geeft mij dan weleens een rotgevoel. Maar het leukste is dan weer, dat je vervolgens een bekende klant tegen komt en je dag weer goed maakt.
Pluspunten
vaste klanten
Minpunten
lange zit tijden
gezellige sfeer op het werkheb geleerd met klanten om te gaaner is ook een tafeltennis tafel
Pluspunten
gratis koffie en thee
Minpunten
dat er geen kantine dame is die de lunch bereid
De dag begint met het bakken van de producten. Als het gebakken is dan help ik met de eerste producten inpakken. Hierna ga ik de afdeling in orde maken, producten op datum controleren, de afdeling representatief maken. Als er een vraag is van de klant probeer deze zo goed en snel mogelijk op te lossen.De omgang met collega's is goed, we zijn met z'n alle een team en werken met en voor elkaar.
Pluspunten
collega's
Minpunten
als het rustig is niet veel te doen